Trollfjes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvordan var 05? Smakte 06, og jeg må si at den skuffet, jeg kjente ikke noe særlig futt før jeg tok to, men er jo ufattelig med nikotin i den. Merker at når jeg er ferdig med ´€n slik porsjon, så frister det ikke så fort med den neste. Bør prøves! Mulig noe å gå over til fast for dere som snuser porsjon Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 05 er bedre enn 06, imo. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 05 er bedre enn 06, imo. enig den, 06 er veldig fuktig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Smakte 06. Var lite spesielt med den, mener det er unødvendig med så sterksnus. Appellerer nok mest til de yngre som skal snuse så sterk snus som bare mulig for å være tøff. Sier ikke at det er eneste grunnen til å snuse sterksnus forresten. 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har selv prøvd 06 og den er i det alt for sterkeste laget for min del. Smaker godt tobakk imo, men ja, herregud så sterk. Utover dette har jeg begynt å like General Long Sterk! Smaker helt greit og er akkurat så sterk som jeg foretrekker. Men jeg driver fremdeles å tester litt her og der, og bruker nå en boks med General Onyx. Blir nok ikke noe fast kjøp fremover, men sier ikke nei dersom noen bommer en bort. Gjorde og det, tabbekjøpet, å kjøpe Thunder Cola, ettersom jeg vil ha en snus med litt behagelig smak. Meker at dette er av typen man gjerne blir lei av etter et par stykker. Men hey, kjøpt er kjøpt og snust er snust. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Uenig med deg der Gal-ape, gikk over til Thunder Cola for 2-3 måneder siden. Den er helt fantastisk, jeg synes den er sterkere en både O2,O6 osv.. og den er "myk" altså med det mener jeg, har dere liksom snust så mye en dag at dere får vondt i leppa? Det skjer ikke med cola'en på den andre siden så renner den ganske fort for den er nokså "våt". Men alt i alt synes jeg den er fantastisk, fleste jeg kjenner som har prøvd den har gått over. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Thunder er ein snus eg kun "bommer" av folk. Samme med Crushed Ice, Tranebär o.l. Å snusa slik i lengden blir eg fort lei, da den "falske" smaken gir ein ekkel ettersmak som sitter i munnen alt for lenge. Er glad eg har slått meg til ro med General. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har aldri kjøpt Thunder Cola etter at jeg fikk prøvd boksen jeg ønsket å prøve. Da var det liksom gjort, ikke noe mer å tenke på. Samme gjelder vel Thunder Frosted. Vet noen om det selges snus i Thailand? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Selger snus i Thailand ja, men det er minimalt med utvalg og man må regne med å lete litt. Fant General Porsjon for ca. 50,- dåsa på et norsk turistsenter, men det var tomt, kanskje like greit! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nei, jeg får nok heller ta med meg et par dåser. Så er jeg sikker. Går greit å ha f.eks. to dåser i håndbagasjen? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du kan ta med så mykje du vil. Lenke til kommentar
gennis Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 06 no drip my ass renner like mye som 02, 01 ei renneræv var grei, men ikkje nåke fastkjøp, hive seg på general white stærk etter denne Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 06 no drip my ass renner like mye som 02, 01 ei renneræv var grei, men ikkje nåke fastkjøp, hive seg på general white stærk etter denne Som jeg alltid har sagt om 01 og 02: "Non drip, full foss" Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Uenig med deg der Gal-ape, gikk over til Thunder Cola for 2-3 måneder siden. Den er helt fantastisk, jeg synes den er sterkere en både O2,O6 osv.. og den er "myk" altså med det mener jeg, har dere liksom snust så mye en dag at dere får vondt i leppa? Det skjer ikke med cola'en på den andre siden så renner den ganske fort for den er nokså "våt". Men alt i alt synes jeg den er fantastisk, fleste jeg kjenner som har prøvd den har gått over. Etter å ha snust denne en hel dag kan jeg faktisk si meg veldig godt enig! Snuser alltid mer når jeg snuser sterkt, men denne har jeg ikke blitt sliten av i det hele tatt. Samtidig "treffer den meg" ikke så hardt som andre, sterke snustyper (06 ol.) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Likte godt 06 jeg, men har også vert innom noen som renner som faen, og så noen som ikke renner i det heletatt. Men liker godt lab series sin snus og da gjerne 02 eller 06, er ikke noen fan av white siden det ikke er så mye smak å at den blir såpass tørr at den ødlegger overlippen! Men har enda ikke prøvd 01 eller 05 Men skal nå prøve å gå fast over i løs for å prøve å redusere inntaket av snus, da det går altfor mye når jeg snuser porsjon! så da blir det over på general ekstra sterk løs, for en herlig snus! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kjøpt meg ett tårn med Probe Whiskey som jeg sikler etter å prøve snarest! Er for tiden syk, så nå går det i restsnus fra familieinnkjøp som har liggi i frysern som jeg ikke smaker uansett (general porsjon, skruf osv.). Må si jeg er ivrig på å få prøvd. Jeg pleide å bruke dråpeteller med i whiskey og dryppe ca. 4-5 dråper i general løsen, riste boksen veldig godt og la den stå i kjøleskapet i ca. 1-2 timer. Eksemplarisk : D 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 ^Dette! Nå vil jeg spare opp penger til en flaske Remy Martin XO og kjøpe en boks med løssnus bare for å smake. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I dag har det skjedd noe helt rått! Jeg kjøpte en boks Nick & Johnny, også er boksen feilprodusert! Lokket er i gullfarge med Ettan porsjon-klistremerke på. Resten er som den skal. Klistremerkene rundt boksen er N&J, og N&J-klistremerket går også på siden av lokket. Skal ta vare på denne boksen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå