Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå fått tak i LS bold.

må si at boksen er det kuleste jeg har sett.

nesten så en får lyst til å ramme den inn ;)

snusen var ikke så værst heller, som en annen bruker sa; litt kvassere i smaken.

og du kan ikke la være å forelske deg i den boksen, særlig med "søplekassa" på undersiden.

 

Me <3 LS Bold.

(høres ut som en font)

Lenke til kommentar
Mye bedre. Det er selvfølgelig veldig subjektivt, men jeg gikk i alle fall fra Skruf til N&J. Gikk aldri tilbake for å si det sånn..

'

Okei får vel prøve en boks :) er den vanlig i butikker? har liksom aldri sett etter den så har ikke lagt noe merke til om den var der eller ikke

Lenke til kommentar
har nå fått tak i LS bold.

må si at boksen er det kuleste jeg har sett.

nesten så en får lyst til å ramme den inn ;)

snusen var ikke så værst heller, som en annen bruker sa; litt kvassere i smaken.

og du kan ikke la være å forelske deg i den boksen, særlig med "søplekassa" på undersiden.

 

Me <3 LS Bold.

(høres ut som en font)

 

 

Hvordan er styrken på den egentlig? Kan du si noe om styrken til den i forhold til andre snuser? :D

Lenke til kommentar
Mye bedre. Det er selvfølgelig veldig subjektivt, men jeg gikk i alle fall fra Skruf til N&J. Gikk aldri tilbake for å si det sånn..

'

Okei får vel prøve en boks :) er den vanlig i butikker? har liksom aldri sett etter den så har ikke lagt noe merke til om den var der eller ikke

Den skal være i alle butikker. Jeg har i alle fall til gode å finne en butikk uten.

Se etter brun boks.

Lenke til kommentar
Hvordan er styrken på den egentlig? Kan du si noe om styrken til den i forhold til andre snuser? :D

 

nå har jo jeg snuset siden jeg gikk i 7. klasse, går nå i andre på vgs.

merker nesten aldri noe til snusen, med mindre jeg har gått ett par dager uten.

det står at den er en strong-snus, og tipper den er på lik linje med den rare til RL, claq qui.

man kjenner den sitter som den skal.

veldig god smak.

anbefales av viktige personer og sånna ting. (eller bare meg.)

 

men en nedtur da; var på ca 7 forskjellige butikker, og jeg fant den(siste boksen) på en shell-stasjon.

var innom meny, rema, rimi, ica, europris, statoil og joker. ingen hadde boksen. kjipt.

noen fra porsgrunnsområdet som vet hvor det finnes i mengder?

Lenke til kommentar

Har nå. som nevnt tidligere, snuset kun ettan løs i en 5-6 år nå.

Har sikkert godt glipp av mange gode snustyper, men hvorfor endre ett vinnerlag? :)

 

har prøvd general løs til tider, hvis jeg fikk bomme, virker jo som alle snuser det.

 

Men her om dagen slo det meg, mens jeg sto nede på min lokale ICA og skulle kjøpe en boks, at jeg kanskje skulle vike fra min vane? prøve noe nytt? Så jeg fisket fram en boks med "Grov Snus" fra snus skapet foran kassa.

 

piken bak kassa trodde jeg hadde tatt feil boks og sa at de hadde Ettan løs i massevis på lageret hvis det var tomt, men jeg sa at nei, på tide med noe nytt, og hun ble nesten helt forfjamset der hun satt.

 

Rulla himøver, med denne mørkebrune og svarte boksen i høyre forlomme. Kom hjem, middag og så var det og prøve da.

 

Reaksjonen var positiv! denne var faktisk veldig god! ikke like god som Ettan, men mye bedre enn general tullet. Lever opp til navnet sitt som grov, men pakket seg fin og god der oppe, og ikke som smørje fra jeksel til jeksel.

 

Men så kommer spørsmålet. Fra en konservativ snuser, hvis vi ser bort i fra ettan, grov snus og general, finnes det noen sjeler som vet om en god type Løs snus? på min locale ICA har de General Løs, Ettan, Grov snus, noe porsjons greier og Skruf løs. Men det må jo være mer enn dette? på Esso har de jo et skap ut av en annen verden!

Lenke til kommentar

Jeg syntes skruf løs er en fantastisk løs snus, men du om du er fanatisk på ettan snusen så kan det hende den ikke faller helt i smak hos deg, men det er verdt å prøve.

 

Akkurat ferdig med en dåse Lucky Strike bold, foruten å ha tidenes feteste design på boksen så var den faktisk ganske god, rant litt mer enn andre typer snus men tobakksmaken var god, og passet ypperlig til en kopp med kaffe.

Lenke til kommentar

Hvis du klarer finne en boks N&J løs så har du noe bedre. Men folk sier de har sluttet å produsere den. Det er uten tvil den beste løssnusen noengang,så hvis du skulle finne den så hamstre inn :)

 

Ellers er det jo Tiedemanns Blå , som også er litt grov med en ok smak.

 

General Ekstra Sterk løs smaker også bedre enn originalen syns jeg , men den er jo ganske sterk (hvem hadde trodd det?) om du prøver å unngå slikt.

Lenke til kommentar
Mye bedre. Det er selvfølgelig veldig subjektivt, men jeg gikk i alle fall fra Skruf til N&J. Gikk aldri tilbake for å si det sånn..

'

Okei får vel prøve en boks :) er den vanlig i butikker? har liksom aldri sett etter den så har ikke lagt noe merke til om den var der eller ikke

 

Har kjøpt en boks nå og tatt meg to poser, og den var mye bedre syntes jeg, så går nok over til den :D

Lenke til kommentar
Mye bedre. Det er selvfølgelig veldig subjektivt, men jeg gikk i alle fall fra Skruf til N&J. Gikk aldri tilbake for å si det sånn..

'

Okei får vel prøve en boks :) er den vanlig i butikker? har liksom aldri sett etter den så har ikke lagt noe merke til om den var der eller ikke

 

Har kjøpt en boks nå og tatt meg to poser, og den var mye bedre syntes jeg, så går nok over til den :D

Godt å høre at N&J falt i smak. Velkommen til klubben! :D

Lenke til kommentar
takk for svar :) får fly ned på ultraen i morgen og se hva som finnes der :) får teste skruf, röda läcket, NJ og general ekstra sterk, selv om jeg ikke har noe særlig tiltro til general fra før av :) får håpe på det beste, skal poste hva jeg synes :)

 

skruf løs - veldig kjemisk lukt/smak

rl - veldig dårlig styrke. særegen smak som man går lei av

NJ - UMULIG å pakke. ellers god og sterk tobakksmak

GESL - veldig bra :D

 

bare sier ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...