Where Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvor mye inneholder skruf stärk? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 @Where: Jeg hadde sagt: Go for it! Men det er vel mer eller mindre pga at jeg elsker NJ. Smaken er IMO en som ingen anen snus kan måle seg med. Skal dog ikke uttale meg om crushed ice, da jeg ikke har så mye positivt å si om denne. Stort skuff for min del. Det gjelder vel og de fleste Skruf utenom tranbær, da jeg synes den er god som avveksling en sjelden gang i blandt. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Enig med et par andre her, ingenting som slår smaken på posesnus som Nick & Johnny Har virkelig fått smaken for løs no, så går i General løs for tida. Andre løs som er gode? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Herreguuuud! Det verste jeg veit med Lucky Strike, er når man sårt trenger en snus også får man ikke åpna boksen! 2 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Enig med et par andre her, ingenting som slår smaken på posesnus som Nick & Johnny Har virkelig fått smaken for løs no, så går i General løs for tida. Andre løs som er gode? Whiskey probe, helt klart. Kjøpes i Sverige. Vet ikke om det fins her i Norge. Men, General løs er nå den beste syns jeg da. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Herreguuuud! Det verste jeg veit med Lucky Strike, er når man sårt trenger en snus også får man ikke åpna boksen! Prøv med kniv. Det er lettere da. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 ikke opn lucky strike som du gjør med vanlig snus, prøv og opn den på samme måte som du opner en brus! (altså å vri den rundt, samtidig som du drar lokket oppover Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ikke klem lokket helt ned, og prøv å ikke bøye det neste gang. Det er helt klart den eneste svakheten med den fine boksen! Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Enig med et par andre her, ingenting som slår smaken på posesnus som Nick & Johnny Har virkelig fått smaken for løs no, så går i General løs for tida. Andre løs som er gode? Whiskey probe, helt klart. Kjøpes i Sverige. Vet ikke om det fins her i Norge. Men, General løs er nå den beste syns jeg da. Ok har høyrt Knox løs er ganske bra? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Herreguuuud! Det verste jeg veit med Lucky Strike, er når man sårt trenger en snus også får man ikke åpna boksen! Prøv med kniv. Det er lettere da. Know. Men har ikke alltid en kniv nede på rommet. Også har jeg en tendens til å ikke gi opp noe jeg har begynt på. Haha ikke opn lucky strike som du gjør med vanlig snus, prøv og opn den på samme måte som du opner en brus! (altså å vri den rundt, samtidig som du drar lokket oppover Jaja, men noen ganger så sitter den heelt fast! Ikke klem lokket helt ned, og prøv å ikke bøye det neste gang. Det er helt klart den eneste svakheten med den fine boksen! Nei, det er det som er problemet. Men den blir noen gang presset helt ned når man har den i lomma. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Enig med et par andre her, ingenting som slår smaken på posesnus som Nick & Johnny Har virkelig fått smaken for løs no, så går i General løs for tida. Andre løs som er gode? Whiskey probe, helt klart. Kjøpes i Sverige. Vet ikke om det fins her i Norge. Men, General løs er nå den beste syns jeg da. Ok har høyrt Knox løs er ganske bra? Knox løs er en dårligere versjon av skruf Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nei, Knox Løs er en bedre versjon av snus. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fikk inn 10 testbokser med 05 og 06 på jobben på fredag. Fordel å være den eneste på jobben som snuser. Lå lapp med navnet mitt på og vær så god! EDIT: Liker begge, men har alltid en N/J i bakhold. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Heldig, foxxy Har ikke prøvd noen av dem enda, men blir vel snart. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen flere som syns at 06 var veldig sterk? Ble litt dizzy av den, som i gode gamle dager nesten. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 ido Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jupp! 06 var et heftig kick! Kommer nok ikke til å gå fast over til den, da den er alt for sterk og gjør meg slapp og giddaløs selv uten nikotinkick. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tar to 06 i kjæften uten å merke stort. Men jeg foretrekker 05. Fikk gratis vareprøver på 05 og 06 på jobben Det var smooth. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen flere som syns at 06 var veldig sterk? Ble litt dizzy av den, som i gode gamle dager nesten. Jeg forventa et sjuuukt nikosjokk, men kjente ikke noenting! Irriterte meg sterkt. Har dubla den enda, så må nok kjøpe meg en boks snart. Er keen på å få meg et nikosjokk igjen! Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 @TheSoapmaker Hvis du vil ha nikosjokk, ikke snus på et par dager før du stapper to ekstra sterke portioner i kjeften samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå