lur4d Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) 20 mg nikotin per pose. Endret 5. september 2011 av jdmik Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Holy shit.... Om den smaker cirka samme som 02 skal jeg aldri røre thunder noen gang mer... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har ikke smakt den enda, men regner med at de ikke har fucka opp smaken Er enig i at Thunder smaker dritt! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Anbefaler 06 om dere vil ha et skikkelig kick! Måtte nesten ta den ut igjen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Holy shit.... Om den smaker cirka samme som 02 skal jeg aldri røre thunder noen gang mer... da anbefaler jeg den til deg Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skal til Bergen på onsdag. Noken butikker der med 06 inne? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Alle Rimi tror jeg har den. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Må inrømme denne 06'en hørtes spennende ut, vet dere om flere steder enn rimi som har den tilfeldigvis? jeg har forresten lest andre steder at det er 18mg og ikke tjue, fordi det stod at 2% av innholdet er nikotin, og siden posene veier 0,9 og ikke 1 gram, så blir det da 18mg og ikke 20:) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Stemmer nok det. Er vel ingen som har sagt noe annet enn 20mg/ nikotin pr gram. Edit. så nå at jdmik skrev pr. pose lenger opp her. Men lenger bak i tråden står det pr. gram;) Endret 6. september 2011 av Nik0 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Narvesen skal visst få den inn Kjøpte General løs i dag siden 06 ikkje var inne. DEN ER DIGG! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Faen, må bare si at 05 og 06 er fantastiske begge to. 05 måler seg faktisk opp til Rapé, meget bra smak! Blir en slager det her. Endret 6. september 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ble ikke så imponert over 06 skal sant sies. Ikke ga den meg noe videre nikotinkick, og smaken var jo så som så. Kommer nok til å fortsette med Nick & Johnny, gitt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ble ikke så imponert over 06 skal sant sies. Ikke ga den meg noe videre nikotinkick, og smaken var jo så som så. Kommer nok til å fortsette med Nick & Johnny, gitt. Du er ikke aleine der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har bare snust pose siden jeg begynte i fjor (for å slutte med røyk), men etter å ha forsøkt løssnus så må jeg si at smaksmessig er det helt vanvittig digg. Er bare så tungvint i de aller fleste tilfeller, så det blir til at jeg har en boks i kjøleskapet for de gangene jeg skal kose meg skikkelig. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 noe jeg har merket trur jeg, fler som har merket at svak snus ala 01 renner mindre er sterk snus kontra 02 osv? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 02 renner ikke mer enn 01 hos meg. Har begge boksene atm. Har ikke testet 05 eller 06 enda Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tror ikke det, Fanta4free. Er vel heller at smaken er litt mer intens jo sterkere snus. Når det først renner på en sterk snus kjenner man betydlig forskjell enn om det renner på en svakere. Lenke til kommentar
Where Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nå snuser jeg mest skruf stärk, synes den er helt grei men synes ikke smaken er så mye å skryte av.. Har lyst til å teste ut nick&johnny, er den veldig sterk i forhold? Hva med crushed ice? Jeg liker mint:) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sitter med en 06 nå, og dæven, jeg kjenner den, faktisk. Lenge siden jeg har fått et smell i trynet av snus. Veldig god lukt, lukter veldig sterk tobakk, og smaken er veldig god, men kan være litt "sur" pga styrken. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nå snuser jeg mest skruf stärk, synes den er helt grei men synes ikke smaken er så mye å skryte av.. Har lyst til å teste ut nick&johnny, er den veldig sterk i forhold? Hva med crushed ice? Jeg liker mint:) Nick&Johnny inneholder 12 mg om jeg husker korrekt. Men smaken er klart den beste av de alle! Crushed Ice derimot er oppe på 16 mg. God, men blir som all annen smaksnus kjedelig etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå