iverha2 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Granit sterk porsjon syns eg er veldig god egentlig Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nei den er ikke så ille right? Blir nok en gjenganger det ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Synes den er helt ok, i tillegg så går jeg ikke lei den så fort. Passer bra med at den er så billig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg snuser stort sett kun Granit sterk for tida. Den er veldig bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg synes ikke selv at den er så veldig god. Men ser ut til at den er greit nok likt blant en del Skruf Ekstra Sterk er forresten INGENTING. Den er fryktelig dau på alle måter. Hvordan synes andre at den er? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg synes ikke selv at den er så veldig god. Men ser ut til at den er greit nok likt blant en del Skruf Ekstra Sterk er forresten INGENTING. Den er fryktelig dau på alle måter. Hvordan synes andre at den er? Skjønner ikke poenget med ekstra sterk. Syntes ikke den er noe god eller noe sterkere enn vanlig sterk. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Skruf er generelt dau, helt smaksløs. Mange som liker snus som er sånn tho. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Snust en og en halv boks med Montecristo. Ganske så grei snus God lukt, god smak, grei styrke, renner lite. Men er ikkje noke veldig spesiell. Boksen er litt stilig (gul), men har et plagsomt vanskelig bruktsnus-lokk, må nesten bite for å få opp av og til.. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har lyst til å prøve Montecristo. Har sjekka og spurt overalt her jeg bor, ingen som har den Noen forslag til hvor jeg kan se etter? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kjøpte i Sverige sjøl, men meiner den fins i Norge på en eller anna butikk og Narvesen kanskje? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Narvesen har den over alt, tror jeg. Ikke sett noen matvarekjeder som fører den. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 meny med kjøleskap kan ha den, ikke meny med kort automat eller hva jeg skal kalle det Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg bruker å kjøpe Monte på 7/11, så du kan sjekke der om du har en 7/11 i nærheten. Nå er det lenge siden jeg har kjøp Lucky sin Nites, noe å anbefale? Klarer ikke å huske hvordan den var... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg synes den var rar på en måte... for meg virka smaken og selve posen så "kunstig" og kjemisk liksom. Men fikk nå snusa den opp etterhvert, men ingen slager for meg. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skal snart til sverige igjen. Noen anbefalinger på snus? Går 1 boks med general orginal porsjon om dagen nå. Kansje man skal prøve 06? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skal snart til sverige igjen. Noen anbefalinger på snus? Går 1 boks med general orginal porsjon om dagen nå. Kansje man skal prøve 06? Har du tenkt til å prøve noe sterkt eller normalt? General Ekstra Sterk porsjon er hvertfall et godt alternativ til General porsjon, men 06 er sikkert spennende og god den også, men den er sterk! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Monte Cristo er slageren de få gangene eg må snuse porsjon. Ellers går det i General. Kva er 06 btw? Og har eg gått glipp av 03, 04 og 05? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Å gå fra General original porsjon til 06 høres litt drøyt ut. Jeg vil ikke prøve 06, selv om alt med 16 mg går rett under leppa. Redd for å få vondt i hodet Wackee: Du har gått glipp av 05. 03 og 04 har vi alle missa... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvor sterk er 06 igrunnen? Tenkte det var rundt General og Skruf sine ekstra sterk varianter, men virker som folk her har inntrykket av at 06 er mye sterkere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå