Nik0 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om Rimi virkelig har tatt den inn, stikker jeg innom der nå. Selv om det er den verste drittbutikken med 50% utsolgte varer, og lang tid før de fyller på.. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om Rimi virkelig har tatt den inn, stikker jeg innom der nå. Selv om det er den verste drittbutikken med 50% utsolgte varer, og lang tid før de fyller på.. Da er den kjøpt, og inntrykket av Rimi fordoblet seg - i positiv retning. Kjøpte litt dagligdagse ting, betalte, pakket, gikk ut og satte meg i bilen. Så kommer kassemannen løpende bort til bilen min og gir meg 06'en som jeg hadde klart å glemme! Service det. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Meget! Så hva er bedømmelsen? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Virker som en god snus. Jeg tror faktisk jeg kjenner styrken også, noe som er lenge siden nå. Lukten er litt stram skogslukt, men smaken er god. Litt som resten av lab-serien. Renner lite. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg kommer til å bli satt ut av 20 mg. Kan nok neppe ha den oppi for lenge, og jeg burde nok enten ligge rolig eller være oppestående og smått i aktivitet med noe fra første stund. Gleder meg! =) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Renner lite? Har alltid sagt(om 01,02): Non-drip, full foss Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har vært veldig varierende hos meg med renninga. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vi har fått inn 05 og 06! RIMI, vetdu. Godbutikken. Faktisk mange som var innom og kjøpte den i dag. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tok meg en tur nedpå rimien og mekka meg en liten dåse med 06 da vett, meget. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har snuset(snust?) 01 lenge nå, så er spent på hvordan 05 og 06 er Kom igjen Lånekassen! Få fingern ut av ræva!! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg får stipend på 890 kr innen 1-2 virkedager, siden vi er inne på Lånekassa. Det er i det minste litt snus! :-) Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Får stipend (lån) på 19k om en ukes tid (forhåpentligvis), da skal jeg bruke alt på snus. () Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fikk 3600 i stipend i dag! Og jeg skal til sverige på søndag Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hah! Bare studenter her eller? Tjener 20-30 000 i måneden, det er masse snus det Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjøpte General Onyx og Skruf Ekstra Sterk etter skolen. Har aldri prøvd akkurat disse to før, så kun derfor jeg har kjøpt dem. Går i gang på Onyx'en først. Mitt første møte med black portion. Noen forskjell fra black til white, sett bort i fra fargen? Lukter godt, hvertfall. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjøpte General Onyx og Skruf Ekstra Sterk etter skolen. Har aldri prøvd akkurat disse to før, så kun derfor jeg har kjøpt dem. Går i gang på Onyx'en først. Mitt første møte med black portion. Noen forskjell fra black til white, sett bort i fra fargen? Lukter godt, hvertfall. Har lest et sted at det er mer salmiakk i posen i svartiser Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Går i gang på Onyx'en først. Mitt første møte med black portion. Noen forskjell fra black til white, sett bort i fra fargen? White smaker mindre og renner mindre. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Black portion har gjerne en smak av salmiakk. Har aldri egentlig vært en big fan. Meget fornøyd med 06 tho, blir fort en 05 i mårra kjenner jeg Noen som kan svare meg på hvorfor granit er så billig i forhold til andre snus? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Okei, takk for svar :-) Har hatt en boks med Granit, og grunnen til at den er så billig er at den er møkkdårlig!!! Hehe, neida, ikke så ille. Men er vel et av disse billig-produktene. I Sverige gir du 30-40 for ei normal dåse, men 20 for billig-snusen. I Norge gir du 70-80, eller 50. Gir mening for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå