Nedward Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen andre som snuser på Grov snus svart? Den er sinnsykt digg!! :new_woot: Do tell. Grov snus svart, har det kommet noe nytt? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Grovsnus Her er også Grov svart med i lista. Og siden også en forumbruker tydeligvis snuser denne, så vil jeg tro det finnes. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ingen som har lyst å skrive noen anmeldelser av nyere snus typer? Ser ikke ut som førstepost har fått inn noen på evigheter. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen andre som snuser på Grov snus svart? Den er sinnsykt digg!! :new_woot: Do tell. Grov snus svart, har det kommet noe nytt? Jeg har visst om den i et år nuh! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Siden 2008 faktisk. Nå er jo ikke utvalget her i byen det beste heller da. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jakobssons Ice Fruit er nå på nivå med Thunder Frosted. Enten det måtte være positivt eller negativt. Smaksmessig, altså. Styrkemessig er Jakobssons på 8 mg, så er itte akkurat no kickstart på mårrakvisten Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jakobssons Ice Fruit er nå på nivå med Thunder Frosted. Enten det måtte være positivt eller negativt. Smaksmessig, altså. Styrkemessig er Jakobssons på 8 mg, så er itte akkurat no kickstart på mårrakvisten Skulle vi ha hatt en liten vurdering på femmertårnet til Jakobssons? Skal til på dei snart Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ja Har notert noen ord om alle boksene på noen sider her og der ettersom, men ikke noe utfyllende. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skal til chattaberg på torsdag. Noen tips til annen snus enn det vanlige som skruf , ettan , general og grovsns? Tenkte å kjøpe 3 tårn Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Pris på Knox Løs i f.eks. Charlottenberg? Hvilke sjapper her har Knox? Er også villig til å dra litt lenger innover i landet om jeg må, men helst ikke mer enn en halvtime lenger inn. Kjører motorsykkel, så er nok seig nok i ræva om jeg ikke må kjøre noen timer ekstra også. Bruker vel drøyt tre timer en vei med pen kjøring. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Løs er uaktuelt pga kvoten. Ønsker å holde meg innefor kvoten på 3 stocker med porsjon vi er 3 personer kun jeg som bruker snus så kan ta med 3 ruller med porsjon Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 To x10 porsjon, en x5 løs? Er jo godt med litt løs. Men neinei. Lenke til kommentar
gennis Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 marlboro strong portion Lukt: lukter spesielt ble positvit overrasket smak: lite fnugg av tobakksmak og en eller anna veldig spesiel smak styrke: helt grei ligger vell på rundt 12mg rekner jeg med boks: ganske so tøff boks svart med rød skrift smule classic alt i alt terningkast 3 av 6 liten pekepinne til denne snusen, ikkje noko bra laga men heller ikke meningen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)? Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)? Tenker på snus mesteparten av tiden og blir en del rastløs. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)? Blir ubeskrivelig godt å ta en snus etter slik fasting. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er i forsvaret og hvis jeg vi har øvelser kan jeg fort vekk gå uten snus i en uke uten å tenke over det. Første året med slikt gikk meget tungt, men etter vært som jeg ble vant til det så har jeg ikke behov får snus under øvelser. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)? Blir rastløs og tenker på hvor godt det hadde vært med en snus. Jeg får også munchies. Går og småspiser på noe hele tiden og føler et sterkt behov for en tyggis når jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)? Gikk faktisk i hele dag uten snus. Glemte å ta den med på jobb, og da måtte jeg bare kjøpe en pakke tyggis og ha den under leppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå