Konnis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Synes noen andre at N&J har tapt seg noe enormt i det siste? De boksene jeg har kjøpt de siste månedene har vært relativt labre. Renner tidlig og svak/ingen effekt. Tidligere var det favorittsnusen min, men syns den har blitt sløv i det siste... Edit: Glemte å nevne at den smaker surt og. Og nei, jeg sier ikke dette fordi jeg føler jeg må ha noe sterkere. Endret 7. august 2011 av Konnis Lenke til kommentar
gennis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 ok kansje ikkje direkte fjortiss snus, men general er no oftast for dei som er litt meir erfarne eller dei som like GOD smak og lukt Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Synes noen andre at N&J har tapt seg noe enormt i det siste? De boksene jeg har kjøpt de siste månedene har vært relativt labre. Renner tidlig og svak/ingen effekt. Tidligere var det favorittsnusen min, men syns den har blitt sløv i det siste... Edit: Glemte å nevne at den smaker surt og. Og nei, jeg sier ikke dette fordi jeg føler jeg må ha noe sterkere. Det har ikke jeg lagt merke til, og jeg har snusa nesten bare N&J i år Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Trenger gode råd Anbefaling av snus Kriterier: - Pose - Skal ikke renne - Ikke så sterk - Lukte godt:p Forslag? Jeg kjøpte Gøteborgs Rape. Jeg føle at det delvis oppfyller kravenene. Synes egentlig at at det renner en del, og at det smaker bare tobakk. Jeg vil at snusen ikke skal renne i det hele tatt(er det noen snus som innfrir det?) og at det skal ikke bare smake tobakk.. Forslag? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Beklager om anbefalingen min wasta noen cash for din del. Personlig har jeg opplevd Göteborgs Rapé som en snus som langt i fra smaker tobakk, men heller noe nærmere sitrus. Har riktignok bare hatt en boks av denne, men den jeg hadde var ganske tørr, og rant ikke stort. Men er mulig jeg ikke merket det den eventuelt rant. Men om Göteborgs ikke tilfredsstilte deg, så kan jeg anbefale 01. Den smaker riktignok tobakk (selv om det ikke smaker helt tobakk av posesnus), men det skal ta tid før den renner, slik at du skal ha rukket å få den effekten du er ute etter før svien kommer i halsen. Lenke til kommentar
gennis Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 går faktisk i gennis white for tida :o Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Trenger gode råd Anbefaling av snus Kriterier: - Pose - Skal ikke renne - Ikke så sterk - Lukte godt:p Forslag? Har du prøvd Thunder? de har mye forskjellige smaker! Endret 8. august 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Trenger gode råd Anbefaling av snus Kriterier: - Pose - Skal ikke renne - Ikke så sterk - Lukte godt:p Forslag? Har du prøvd Thunder? de har mye forskjellige smaker! Vel, nå spør han jo tross alt om en snus som ikke er så sterk, vet ikke helt om Thunder er noe å anbefale da? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 hehe, har ikke smakt så mye av Thunder untatt Ekstra sterk løs med mint smak, er alle Thunder så sterke da? om det er tilfellet så beklager jeg Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Alle Thunder er forholdvis sterke i forhold til "ikke så sterk". Tror kanskje jeg så en Thunder-greie med 12 mg en gang, men still, han som spør blir nok svimmel i pæra av den også Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hehe, Nick and Johnny crushed ice? skruf med mint kanskje er andre alternativer? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 N&J Crushed Ice har vel samme nikotininnhold som den vanlige? 11 eller 12 mg? Den Skruf Slim Fresh White eller hva den nå het igjen er vel kanskje et alternativ, ja. Aldri prøvd den. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Trenger gode råd Anbefaling av snus Kriterier: - Pose - Skal ikke renne - Ikke så sterk - Lukte godt:p Forslag? Jeg kjøpte Gøteborgs Rape. Jeg føle at det delvis oppfyller kravenene. Synes egentlig at at det renner en del, og at det smaker bare tobakk. Jeg vil at snusen ikke skal renne i det hele tatt(er det noen snus som innfrir det?) og at det skal ikke bare smake tobakk.. Forslag? Du kan prøve General smooth flavour. Renner overhode ikke og smaker te ikke tobakk. 5 mg nikotin. Ellers bør nok Røda Lacket porsjon også passe deg bra. Renner ikke og smaker ikke tobakk. Litt frukaktig som drops.Ikke sterk i det hele tatt. Ellers er jo Catch snus et godt alternativ hvis du liker lakris eller eucalyptus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvordan er skruf tranbær? Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har oversikt over hva dem vanligvis selger av snus i matbutikker i Norge ? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ey Baba: Jeg har snust i 6 år og fikk hodepine av lukten og ble kvalm. MEN, du må prøve den. Jeg kan ikke sitte å si hva du liker eller ikke liker ut ifra mine erfaringer. Ironkiller: Det er veldig mange. Alle general typer. Alle skruf typer? Nick and johnny, nick and johnny white og Nick and johnny ice crushed Grovsnus løs Ettan løs Blå Diverse catch varianter Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som har oversikt over hva dem vanligvis selger av snus i matbutikker i Norge ? Her jeg bor går det mest i: de klassiske general (ekstra sterk og vanlig løs, orginal i white og vanlig, ekstra sterk porsjon) alle typer skruf untatt slim fresh white (?) Ettan løs lucky strike catch nick and johnny sikkert flere, men det spørst også på hvilken butikk. Om du skal ha litt mere "ukjente/nye" typer seller de de på bensinstasjoner (thunder, crushed ice, slim fresh white, onyx osv) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Mocca Lucky Strike Granit 01 og 02 Göteborgs Rapé Röda Lacket EDIT: Bare slengte på de som ikke var nevnt fra før. Endret 8. august 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Snus og Red bull funker ganske bra! Må være koffeinet som får nikotinet raskere ut i blodet, men kan ikke være det sunneste i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå