Where Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da blir det til at jeg tester ut skruf slim fresh white og göteborg rapé white portion, så får jeg se hva jeg liker best. Igjen, takk for innspill folks! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da blir det til at jeg tester ut skruf slim fresh white og göteborg rapé white portion, så får jeg se hva jeg liker best. Igjen, takk for innspill folks! jeg er ingen "skruf mann", men Gøteborg'en den er god! Men i mitt tilfelle blir jeg ofte lei av den ettervert, men veeldig god snus Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Prøvde Nick & Johnny Chrused Ice i dag, syns den minte en del om Thunder, men var heilt grei på smak. Best med mint-smak er etter mi meining Offroad Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Opplever en litt merkelig ting når jeg snuser og ligger i solsteiken. Blir skikkelig urolig, ikke avslappet og rastløs, noe jeg ikke er til vanlig. Er ganske ny i snusverden og har kjørt Skruf White en måned. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ingenting slår en General Løs dagen derpå Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ingenting slår en General Løs dagen derpå Veldig veldig enig! ;D Men har ikke General løs i huset idag, så for gå før general ekstra sterk porsjon og en Probe Whiskey løs Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kan man få tak i N&J løs i Sverige, eller er den helt ute av produksjon? Lenke til kommentar
treant Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kan man få tak i N&J løs i Sverige, eller er den helt ute av produksjon? spurte mye rundt da jeg var der, men de hadde ikke sett den på en stund sa svenskene jeg spurte Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Okei :/ Synd, jeg rakk aldri å spise på den Lenke til kommentar
huggy Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kjøpt General White Mini idag. Aldri sett den før så regner med at den er helt ny. SINNSYKT liten boks og små porsjoner. Mye mindre enn vanlige mini. Ganske nice til annledninger der du helst ikke skal snuse Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Når er det man helst ikke skal snuse? O.o Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Når er det man helst ikke skal snuse? O.o Når du sover eller under trening Da dropper hvertfall jeg snusen Edit: skrivfeil Endret 3. august 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Finere selskap, på besøk hos bestemor, arbeidsmøte, på date, når du sitter veldig nære fremmede folk (tog, t-bane, buss--) f.eks. Er ikke alltid så lekkert å lempe seg den feiteste prisen i slike situasjoner. Snuse når man trener er temmelig idiotisk uansett hvilken størrelse snusen har. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Syns det er godt med en pris under trening jeg (pose ihvertfall. Kan fort bli litt gris med løs) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Greier ikke trene med snus under leppen, begynner å stikke i halsen av all "saften" jeg svelger. I begravelser holder jeg snusen vekke, men i selskaper tar jeg meg gjerne en snus, men det avhenger vel fra person til person osv. Mange i min familie som snuser, så det er vel mer eller mindre akseptert. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Prøver og unngå hos mormor og morfar, morfar hater "slik svartemakt" men IGJEN aldri når du sover, skjedde med meg seinest i natt, drømte at jeg spiste jogger og vokna til slutt av en jævlig smak og fant ut at jeg mest sannsynlig hadde spist snus påsen min og svelgt hele dritten, ettersom jeg ikke finner den Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Når er det man helst ikke skal snuse? O.o På jobb fks Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvorfor skal man ikke snuse på jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå