Bulava Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 hei har tengt og begynne og snuse blir kvalm hver gang jeg prøver. noen som har tips til å unngå dette? takk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Fordi du en dag kommer til å angre på det. edit: Jeg snuser selv. Endret 2. juli 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Vil bare ha tips. kommer til og begynne uansett Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Vil bare ha tips. kommer til og begynne uansett Du kommer til å angre på det den dagen du ikke har snus eller skal prøve å slutte EDIT: For å ikke snakke om de mangfoldige tusenvis av kroner du kommer til å bruke på snus i løpet av ett år. Så kan du tenke deg over 10 år.. Glhf. Endret 2. juli 2011 av NutrL Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 hei har tengt og begynne og snuse blir kvalm hver gang jeg prøver. noen som har tips til å unngå dette? takk. Det er en normal reaksjon til nikotin om du ikke har prøvd det før. Dette vil gå over etter tid, etter man har snust/røyket en stund. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Anbefaler det ikke, men om du skal begynne, er det lurt å ikke bruke såkalte "sterke" snuser. Hold deg til snustyper med lite nikotin slik at kroppen venner seg til det. 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Yes, da skal jeg prøve å slutte, igjen.. Gått rundt 2 år sia siste ordentlige forsøk. Blir hardt å stå opp halv 6, og starte dagene uten snus. Siste boksen min med N&J nå, så SKAL jeg få snus ut av livet mitt. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 har aldri hatt noen problemer med det og slutte jeg. Har snust i 4 år slutta i 2 år snust i 1 år slutta i 1 år, holdt på sånn en stund, men har ikke den lengselen som mange nevner. Rart med det men.. Vil bare ha tips. kommer til og begynne uansett Om 20-30 år kommer du til og si akkurat det samme som dem over til din sønn, med samme svar. Jeg var ung og dum! har aldri hatt noen problemer med det og slutte jeg. Har snust i 4 år slutta i 2 år snust i 1 år slutta i 1 år, holdt på sånn en stund, men har ikke den lengselen som mange nevner. Rart med det men.. Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Skal du begynne å snuse siden det er "kult"??? Virker sånn. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 +1 Blood 0ne! Det er IKKE kult å snuse. Det eneste det er er et enormt forbanna pengehøl. Jeg regna på det... 30.000 priser, 1.400 bokser~, 84.000 kroner med snittpris på 60,-... IKKE bynn. Når du ser disse tallene, og fortsatt vil snuse, så får jeg gå ut ifra at IQ er en fin bil... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 En boks om dagen er godt for magen. Er da ingen grunn til å ikke begynne om man har penger til det? Jeg opplevde ikke dette med kvalme osv, men jeg begynte jo med løs og ikke kjerringsnus (porsjon). Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du opplevde ikke dette med kvalme de første gangene fordi du ikke begynte med kjerringsnus? Kan godt hende du ikke ble kvalm så klart og ikke hadde blitt noe særlig kvalm uansett hva du puttet i kjeften. Men den setningen blei bare litt dum 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Mange som kjem med bruk av penger som et argument, og det er greitt nok det om du snuser 1 boks om dagen. Men å bruke et par hundre tusen på snus i løpet av livet er faktisk ikkje så voldsomt Er ofte dagens glede, og det bruker eg gjerne 10-20kr kvar dag på. Ser ikkje problemet, då det alltids fins andre ting du kan kutte i Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 hei har tengt og begynne og snuse blir kvalm hver gang jeg prøver. noen som har tips til å unngå dette? takk. Som de andre ahr sagt, ikke begynn. Men siden du er så besatt på å prøve, de første gangene du snuser, ikke ha den inne lenger enn maks 15minutter. Etterhvert kan du forlenge tida, og tilslutt blir du ikke kvalm i det heletatt. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Minimum 14 miutter dog. Også må du putte opp en ny én hver gang du er ferdig med den forrige! Altså du har ca. 30 sek på deg til å putte opp ny. La nå han få begynne om han vil det. Det viser jo bare til staten at å øke prisene ikke hjelper og kanskje, om et par tiår, så setter de ned prisene, for da er det krise pga. at folk pensjoneres for tidlig og helsa er for god. Det viser seg jo å være en større byrde for samfunnet med eldre som er friske enn med eldre som dør tidlig. Endret 4. juli 2011 av Trollfjes Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Prøvde Thunder ekstra sterk løs med mint smak, god snus og alt det der, men herregud! Umulig å bake dritten! lenge leve general! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 God.. snus..? Etter min mening er ikke thunder snus. Det smaker ikke tobakk og det er sikkert en fordeling mellom 50% colgate og 49% tobakk, samt 1% salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå