Konnis Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Helt grei. Svak snus imo, renner litt og smaker som en snus skal smake. Standard snus med andre ord Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg fikk smakt en pose Thunder Extra Sterk Wintergreen Porsjon i går! Og jeg skal si den lukta og smakte DIGG! Dette er en snus alle burde prøve, garantert! Lenke til kommentar
Staian Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg fikk smakt en pose Thunder Extra Sterk Wintergreen Porsjon i går! Og jeg skal si den lukta og smakte DIGG! Dette er en snus alle burde prøve, garantert! kjøpt hvor? min favoritt er skruf stark portion, men vil prøve den der Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Opplever for augenblinken mi fyrste store skuffing på snusfronten. Svineriet heite Blå, og eg har ikkje anna val enn å nytte skiten, sidan boksen kosta meg mine siste kroner. Gud, kor eg saknar Skruf ekstra sterk løs. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 skruf ekstra sterk løs? :O Blå er da ikke SÅ forskjellig da? begge lukter og smaker vel som noe kjemisk stress Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja skruf smaker som baken Beste snusen må være grovsnus løs! Lenke til kommentar
rapisrape Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja skruf smaker som baken Beste snusen må være grovsnus løs! er enig i at det er en god snus, men syntes General Ekstra Sterk og Nick (and Johnny) west er de beste Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Kjøpte en boks med nick and johnny west en stund tilbake. boksen var kul men den luktet hest og smakte likeså. General ekstra sterk er himmla god ja Hørte på butikken at nick and johnny west skal sluttes og selges? Endret 30. mai 2009 av bruntyggegummi Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvor mye koster en Oliver Twist? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Hørte på butikken at nick and johnny west skal sluttes og selges? Intet tap. Den "snusen" har vært og er en skuffelse. Både den og east. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hørte på butikken at nick and johnny west skal sluttes og selges? Intet tap. Den "snusen" har vært og er en skuffelse. Både den og east. Du tar så feil. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere en meg som synes at gøteborg lukter nåt så inni stampen jævlig? og gir like mye effekt som gammel svett sokk? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere en meg som synes at gøteborg lukter nåt så inni stampen jævlig? og gir like mye effekt som gammel svett sokk? Nei. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere en meg som synes at gøteborg lukter nåt så inni stampen jævlig? og gir like mye effekt som gammel svett sokk? Nei. Den lukter god granskog! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere en meg som synes at gøteborg lukter nåt så inni stampen jævlig? og gir like mye effekt som gammel svett sokk? Nei. Den lukter god granskog! Du tar feil. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere en meg som synes at gøteborg lukter nåt så inni stampen jævlig? og gir like mye effekt som gammel svett sokk? Nei. Den lukter god granskog! Du tar feil. Ja, fordi den lukter zalo og utedass. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere en meg som synes at gøteborg lukter nåt så inni stampen jævlig? og gir like mye effekt som gammel svett sokk? Nei. Den lukter god granskog! Du tar feil. Ja, fordi den lukter zalo og utedass. Du tar så feil at du egentlig burde begå hara kiri. Fordi den lukter godt. Ta deg sammen, du tar feil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Parodi på Nyhus her eller?^^ Uansett, det greier seg sikkert nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå