Lommebok Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kjøpte meg Probe Whiskey på Søndag. Satt i bilen og prøvde den og gikk inn å kjøpte meg 2 tårn. For en nydelig snus! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kjøpte meg Probe Whiskey på Søndag. Satt i bilen og prøvde den og gikk inn å kjøpte meg 2 tårn. For en nydelig snus! Løs eller porsjon-varianten? Hørt mye bra om den! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kjøpte meg Probe Whiskey på Søndag. Satt i bilen og prøvde den og gikk inn å kjøpte meg 2 tårn. For en nydelig snus! Løs eller porsjon-varianten? Hørt mye bra om den! Løs En løs boks bruker jeg opp på 3 dager, jeg har allerede tømt 2 bokser ^^ Lenke til kommentar
Payung Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det mulig å bestille et tårn snus fra swedishsnus.com eller buysnus.com uten at det blir stoppet i tollen her i Norge eller at Tollen legger på ekstra avgifter? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tror det har vært oppe i tråden ganske mange ganger før. Husker jeg ikke feil vil ikke det gå, med tanke på norsk toll, samt norsk reglement for snus. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det mulig å bestille et tårn snus fra swedishsnus.com eller buysnus.com uten at det blir stoppet i tollen her i Norge eller at Tollen legger på ekstra avgifter? Både jeg og to kompiser har prøvd. Svaret er nei Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jepp. Men nå er det bare en side som sender innenfor Europa, med untak av Sverige og Danmark. Dette er fordi en finsk politiker har stilt spørsmålstegn ved at en vare som er ulovlig å selge i de fleste europeiske land, kan florere så fritt på tvers av landegrensene. Derfor har de fleste sidene midlertidig avbrutt salg utenfor Skandinavia. Snus.de er den eneste siden som fortsatt selger. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det forundrer meg ikke. Hvor mye koster det for et tårn med skruf stark porsjon på tax free på Gardermoen? Her i Australia kan jeg bestille et tårn snus fra nettet og få det i postkassen for 280,- Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jepp, Australia og Amerika skulle ikke være noe problem. Så vidt jeg vet er prisen rundt 260 NOK for et tårn på Svinesund. På Gardermoen koster det nok litt mer. Drøyt 300 tenker jeg, uten å kunne si meg helt sikker. Lenke til kommentar
Boh3m3 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Fikk en boks med Knox løs av en kamerat i dag. En overraskende god snus må jeg si! Lukta er vel noe av det beste jeg har vært borte i, men effekten var litt sløv synes jeg. Uten tvil en snus jeg kommer til å plukke med neste gang jeg er over grensa, er vel en "billig snus" har jeg skjønt? Finnes forhåpentligvis i sterk utgave! Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kjøpte meg Probe Whiskey på Søndag. Satt i bilen og prøvde den og gikk inn å kjøpte meg 2 tårn. For en nydelig snus! Løs eller porsjon-varianten? Hørt mye bra om den! Løs En løs boks bruker jeg opp på 3 dager, jeg har allerede tømt 2 bokser ^^ What.. Snuser 1 løs boks per dag, jeg Deler den i 4, så har jeg snusen oppe i 2-3 timer 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Så du tar 1/4 av hele boksen hver gang du skal ha deg en pris?! 1 Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har lyst å prøve en ny Snus Folkens ,Noen anbefalninger ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har lyst å prøve en ny Snus Folkens ,Noen anbefalninger ? Hjelper om du sier litt om hva du har prøvd og hva du liker. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Kjøpte meg Probe Whiskey på Søndag. Satt i bilen og prøvde den og gikk inn å kjøpte meg 2 tårn. For en nydelig snus! Løs eller porsjon-varianten? Hørt mye bra om den! Løs En løs boks bruker jeg opp på 3 dager, jeg har allerede tømt 2 bokser ^^ What.. Snuser 1 løs boks per dag, jeg Deler den i 4, så har jeg snusen oppe i 2-3 timer Nå bruker jeg ikke løs fast siden dama ikke liker det, men nå er ho bortreist en uke så da må jeg skjeie litt ut med masse løs snus Endret 16. juni 2011 av GZIP Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har lyst å prøve en ny Snus Folkens ,Noen anbefalninger ? Hjelper om du sier litt om hva du har prøvd og hva du liker. Har prøvd det meste liker General,knox og nick and johnny o.l ,liker ikke skruf,thunder (den blåe boksen) Så folkens hva anbefaler dere ? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har lyst å prøve en ny Snus Folkens ,Noen anbefalninger ? Hjelper om du sier litt om hva du har prøvd og hva du liker. Har prøvd det meste liker General,knox og nick and johnny o.l ,liker ikke skruf,thunder (den blåe boksen) Så folkens hva anbefaler dere ? Vil på det sterkeste anbefale ettan og grovsnus løs. Kan også anbefale marlboro original porsjon, fin om du vil prøve noe nytt. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Takk takk ,skal se om de har fått inn marlboro snusen ,vist ikke så blir vel det enten ettan eller general løs Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Noen som har fått prøvd seg på Odens Extreme her eller? Rimelig keen på å ture til sverige snart for å prøve den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå