lur4d Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Mens, og kanskje en stund etter, kommer an på hvor lang tid blodårene bruker på å komme til "normalen"... Men kan ikke sammenlignes med røyking 1 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Mens, og kanskje en stund etter, kommer an på hvor lang tid blodårene bruker på å komme til "normalen"... Men kan ikke sammenlignes med røyking Skjønner, mange takk for svar! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Den minsker mengden oksygen som kan transporteres i blodårene fordi blodårene blir trangere ja -- men tror heller det går på melkesyre og styrke enn rein kondis. Kondisen er vel bare sentrert rundt lungene, som ikke blir påvirket av snus? 2 Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tips Mål hvilepulsen din før og imens du snuser. Ha holdt deg unna nikotin i minst 12 timer før du gjør dette. Så ser du at snusen (I de fleste tilfeller) øker pulsen. Høyere hvilepuls = mindre å gå på aka dårligere kondis. For min del så føles det litt som å sykle med litt brem på Enkelt forklart. Kan være helt feil btw. Bare min logiske sans som har kommer fram til dette:) 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Noen ekstra sterke nyheter på markedet for tiden? Tenker på løs! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Den minsker mengden oksygen som kan transporteres i blodårene fordi blodårene blir trangere ja -- men tror heller det går på melkesyre og styrke enn rein kondis. Kondisen er vel bare sentrert rundt lungene, som ikke blir påvirket av snus? Tips Mål hvilepulsen din før og imens du snuser. Ha holdt deg unna nikotin i minst 12 timer før du gjør dette. Så ser du at snusen (I de fleste tilfeller) øker pulsen. Høyere hvilepuls = mindre å gå på aka dårligere kondis. For min del så føles det litt som å sykle med litt brem på Enkelt forklart. Kan være helt feil btw. Bare min logiske sans som har kommer fram til dette:) Takk for svar til dere to også! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kan ikke si at jeg har merka noe på kondisjonen om jeg snuser før trening. Men så har jeg aldri målt og undersøkt det Men tror ikke at det har så mye å si om det faktisk har innvirkning på det Lenke til kommentar
gennis Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 gennis ekstra sterk, med knukket ankel i sofaen, ftw! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 hvor selger de marlboro snusen ? bor i troms , Lenke til kommentar
gennis Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 hvor selger de marlboro snusen ? bor i troms , sikkert bensinstasjoner Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) hvor kjøper dere da på 7 eleven ,narvesen ?har sjekket de fleste bensinstasjonene ,får heller ta turn til sverige 15 mil til nærmeste butikk da(I Sverige ) . Endret 11. juni 2011 av plaskedamm Lenke til kommentar
gennis Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 aldri prøvt den, mix trur e har den Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 hvor selger de marlboro snusen ? bor i troms , De fleste butikker vil nok få den etterhvert, den er rimelig ny enda. For øyeblikket er de fabrikkutsolgt for Marlboro white porjon, noe som kanskje gjør det enda vanskeligere å få tak i. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 lurer på om det går å bestille snus til Finland bor bare 5 mil derfra ,og de selger alt bortsett fra snus da ,må vel gå ann å bestille til posten dær ? håper noen har svar på dette har ikke peil på hvordan reglene er om snus i finland . Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som har smakt snusen Taboca? Classy boks Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som har smakt snusen Taboca? Classy boks Lagde meg en god kopp med te av et par slike poser en gang. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) lurer på om det går å bestille snus til Finland bor bare 5 mil derfra ,og de selger alt bortsett fra snus da ,må vel gå ann å bestille til posten dær ? håper noen har svar på dette har ikke peil på hvordan reglene er om snus i finland . Tror ikke det går an å bestille snus til Finland, da de er medlem i EU, og snus er ikke lovlig EU, bare Sverige som har fått unntak. Så på swedishsnus.com eller hva det var for en stund siden så hadde de stoppet å shippe til EU-land (men de kan jo ha endret det igjen da )... skal ikke være altfor bastant. Bare å sende mail til f.eks swedishsnus.com å spørre Endret 11. juni 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som har smakt snusen Taboca? Classy boks Samme produsent som Montecristo og norske eiere, men ræva snus. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 lurer på om det går å bestille snus til Finland bor bare 5 mil derfra ,og de selger alt bortsett fra snus da ,må vel gå ann å bestille til posten dær ? håper noen har svar på dette har ikke peil på hvordan reglene er om snus i finland . Tror ikke det går an å bestille snus til Finland, da de er medlem i EU, og snus er ikke lovlig EU, bare Sverige som har fått unntak. Så på swedishsnus.com eller hva det var for en stund siden så hadde de stoppet å shippe til EU-land (men de kan jo ha endret det igjen da )... skal ikke være altfor bastant. Bare å sende mail til f.eks swedishsnus.com å spørre Har sendt mail nå ,poster mailen hær når jeg har fått svar Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Fikk Svar fra buysnus.com at de ikke sender til finland Fant også den siden hær http://en.yle.mobi/w/news/ns-yduu-3-2632353 som bekrefter at det ikke er lov å sende snus til Finland . Endret 13. juni 2011 av plaskedamm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå