lur4d Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Har kjøpt en boks med N&J Crushed Ice, og jeg må si den var vel overhypet. Mintsmaken gir meg assosiasjoner til Thunder, og bare tanken får meg til å grøsse... Hadde vært greit hvis de hadde skrudd ned mintsmaken et par hakk, men nå er det for mye av det "gode". My 2 cents. Endret 13. mai 2011 av jdmik 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har fått prøvd meg på NJ Crushed Ice og Skruf fresh white(slim) i dag. Blei overrasket fornøyd av begge to! Spes Skrufen. Jeg pleier som regel å holde meg unna skruf, men denne var konge! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kan du utdype litt mer rundt skrufen, siden den var konge? Jeg hater nemlig Skruf, men om vi er i samme båt, kanskje jeg også synes denne slimæn er god... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kan du utdype litt mer rundt skrufen, siden den var konge? Jeg hater nemlig Skruf, men om vi er i samme båt, kanskje jeg også synes denne slimæn er god... Jeg hater Skruf, jeg og. Posene überdigge! Det er akkurat som 02 bare litt breiere. Den river ganske greit. Det er typ mint-smak, men ikke så veldig sterk. Den er ikke spesielt sterk. 2 av 4 sirkler på boksen, noe som vil si rundt 8-10 vil jeg tro. Nå er det ut med Thunder, for dette var god mint-snus! Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Kjøpte Nick and Johnny sterk porsjon i går for første gang, og det var faen meg en god snus! Smaken kanskje hakket bedre enn general porsjonen Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Takk, TheSoapmaker. Får vel kjøpe en så jeg får prøvd! iverha2: N&J har den beste porsjonssnusen, også hakket bedre enn General. Varierer jo fra person til person, da. Men du og jeg har hvertfall samme syn her Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er det lagt til en smak i den? Smaker ikkje så veldig tobakk, akkurat.. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jau. Fått prøvd meg på Marlboro Strong Portion nå. Den var faktisk dritgod! Skikkelig original snus-smak og den var jo sterk nok. Den reiv greit i leppa, og lukten var ikke så ille. Desginet på boksen var kult. Må gi denne snusen 7/10. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Må si at jeg "hater" Thunder mer enn Skruf og alt annet.. Første posen med Coolaen var spennende, men det er utrolig hvor fort man går lei. Samme med grønnsåpesnusen Wintergreen. Skal ikke generalisere så mye at jeg sier at alle snusene til Thunder er stygge, da de har mange smaker jeg ikke har prøvd, men holder men generelt unna snus med smak. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 En boks Thunder Coola og en boks Thunder Frosted. Faen heller, jeg skal ikke ha mer av den dritten. Får holde seg til "ekte vare" Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 enig med dere. Er greit en gang i året igrunn... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Athey Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Sitter selv med en Coola under leppa nå... 4 down, 1 boks to go Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som har prøvd seg på Odens Extremne? Den MÅ jeg jo bare prøve! 22mg nikotin! WOOHOO Snakk om å gå i bakken! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Litt som å bake seg en løs, altså? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Noen som har prøvd seg på Odens Extremne? Den MÅ jeg jo bare prøve! 22mg nikotin! WOOHOO Snakk om å gå i bakken! Spurt dama om jeg kan få et porsjonstårn med dette til bursdag. Hadde nettopp bursdag, men hu skal til sverige straks. Gleder meg :ph34r: :ph34r: :ph34r: 22mg! Endret 14. mai 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som har prøvd seg på Odens Extremne? Den MÅ jeg jo bare prøve! 22mg nikotin! WOOHOO Snakk om å gå i bakken! Spurt dama om jeg kan få et porsjonstårn med dette til bursdag. Hadde nettopp bursdag, men hu skal til sverige straks. Gleder meg :ph34r: :ph34r: :ph34r: 22mg! Faen, det er sterkt! Fins den i Norge, eller skal den komme? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Faen, det er sterkt! Fins den i Norge, eller skal den komme? Tviler, har aldri sett Odens i Norge. Og yesda, håper på å oppleve nikotinsjokkene man fikk i starten, hadde vært gøy! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg blir bare kvalm av for mye nikotin, tenker jeg har kastet opp lenge før svimmelhet inntreffer. Enda verre er det at jeg har begynt å få brekningsfornemmelse med en gang jeg tenker på at jeg har snus under leppa. Helt snålt egentlig siden jeg har snust i en del år uten disse problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå