Grannystyle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Og nei, Orginalè høres så absolutt ikke kult ut.. haha, enig! Gidder ikke å ramse opp alt jeg har prøvd Men, jeg holder meg mest til general da, rulerer med alle untatt: onyx å white. Går mest i General Orginal porsjon og General Ekstra Sterk porsjon og general ekstra Sterk løs avåtil en long sterk edit: en liten quote feil Endret 9. mai 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Når jeg tenker over det nå så hørtes originalé litt teit ut ja, kan hende jeg syntes det hørtes kult ut fordi jeg spiste en sånn italiensk pizza etter å ha gått rundt å sulta i en hel dag. Får ta en tur til Rema i dag og se om crushed ice ligger i snus skapet, kan ikke vente, fant den i hvertfall ikke sist gang jeg var på Rema, noe som ikke var for så lenge siden Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ha kanskje det var en faktor ja ser alle driver å snakker om den der Crushed Ice, for vel ta meg en runde selv da å lete , men her jeg bor er det jævlig slappe på å ta inn nye merker nesten ingen som har thunder engang! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Venter spent på crushed ice jeg å...! I mellomtiden går det i thunder cola, jævla dritt snus.. men fikk noen bokser til en rimelig pris. Selg til uvitende venner Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fått prøvd både NJ Crushed Ice samt den nye Marlboro Strong Portion snusen. Førstnevnte var nydelig, ikke som fast snus, men en meget god avvekslingsnus langt bedre enn f.eks Thunder. Marlboro snusen synes jeg personlig var helt forferdelig, en kvalmende lukt av konfekt og en veldig rar smak. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg finner ikke den nye N&J-snusen noe sted. Begynner å irritere meg litt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Smakte den nye N&J'en i helgen. Den var ganske god, men det er en typisk snus du går dritt lei av etter en halv boks. Lenke til kommentar
taba Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) hva synes folk om lucky strike nites egentlig? for min del digger jeg den, god og sterk, kul boks med to gekkoer/salamndere som lyser i mørket og kule poser(sorte). renner ikke så fort heller. 7-8/10 for min del. Endret 10. mai 2011 av taba Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Har vært borti den et fåtalls ganger. Syns boksen har et veldig stilig design, og snusen er helt grei. Går heller for en boks med N&J. Forresten Kaketorsdag, her i Oslo finner jeg den værtfall på rema 1000. Endret 11. mai 2011 av Philipo The Hippo Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så noen i tråden her pratet om den nye NJ'en, så jeg stakk og kjøpte meg en boks, må si jeg ble positivt overasket! Veldig fin styrke, lukter godt og smaker veldig godt Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Holder meg til general ekstra sterk løs jeg : ) har 2 limper i frysern og en i kjylen. Holder vel en liten stund det tenker jeg! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg og en kompis kjørte rundt i hele byen i går for å finne den nye NJ'en... INGEN hadde den. Sverige next! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Skruf Fresh White, Slim. Hva i alle dager? :O Aldri hørt om, ikke ETT treff på Google. Den var god dog Endret 13. mai 2011 av Jimbolaia Jones 2 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Skal nå ned på polet en tur. Tar meg en tur innom Rema 1000, spar, kiwi og Coop mega for å se etter den nyeste N&J crushed ice Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Skal nå ned på polet en tur. Tar meg en tur innom Rema 1000, spar, kiwi og Coop mega for å se etter den nyeste N&J crushed ice Fantes ikke i Sverige. Flere steder jeg var innom som faktisk ikke hadde N&J til og med, men ørten andre typer. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 kjøpte den her sist uke jakobssons wintergreen prøv prøves! kjempegod Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nei, var dårlig med N&J crushed Ice gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå