Perfidus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bor i Løten, uttafor Hamar! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det noen her fra Bergen som har sjekket ut Sørensen tobakkbutikken der med torget i byn (nært galleriet)? Lurer på om de har noen eksotiske snusmerker der, men har ikke sjekket selv Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hvilken snus har mest nikotin (må selges i norge) ? Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) thunder skal være sterkeste som er nå tror jeg. Thunder Extra stark loose snus: Thunder Extra stark loose Data: Content/box: 45 gram Water: 56 % Nicotine: 16 mg/g Salt: 5 % Ingredients: Water, Tobacco Humectants (E422, E 1520),Taste enhancer (table salt), Acidity regulator (E 500), Flavors substances Endret 28. mai 2009 av vofferud Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 thunder skal være sterkeste som er nå tror jeg. Thunder Extra stark loose snus: Thunder Extra stark loose Data: Content/box: 45 gram Water: 56 % Nicotine: 16 mg/g Salt: 5 % Ingredients: Water, Tobacco Humectants (E422, E 1520),Taste enhancer (table salt), Acidity regulator (E 500), Flavors substances er den god? har ikke smakt den ! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Strong Cut får du over alle Statoil'er i Valdres i hvertfall Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 thunder skal være sterkeste som er nå tror jeg. Thunder Extra stark loose snus: Thunder Extra stark loose Data: Content/box: 45 gram Water: 56 % Nicotine: 16 mg/g Salt: 5 % Ingredients: Water, Tobacco Humectants (E422, E 1520),Taste enhancer (table salt), Acidity regulator (E 500), Flavors substances Den selges vel ikek i Norge? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nå har jeg gått en uke uten snus.. Mest på grunn av økonomien, men også pga at jeg vil trappe litt ned.. Kjenner at det er tøft uten snus etter middan, når jeg står opp og når jeg legger meg.. Men, det har egentlig gått veldig greit.. Skal kjøpe snus imorgen, noen som har noen forslag til porsjon snus? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nå har jeg gått en uke uten snus.. Mest på grunn av økonomien, men også pga at jeg vil trappe litt ned.. Kjenner at det er tøft uten snus etter middan, når jeg står opp og når jeg legger meg.. Men, det har egentlig gått veldig greit.. Skal kjøpe snus imorgen, noen som har noen forslag til porsjon snus? Hvis du skal kutte ned og sliter med økonomi gjør som meg å ta oliver twist billigere og demper nikotin suget (for meg værtfall noen som er uenig). Men jeg vet ikke om det er mindre farlig hvis det er derfor du trapper litt ned. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nå har jeg gått en uke uten snus.. Mest på grunn av økonomien, men også pga at jeg vil trappe litt ned.. Kjenner at det er tøft uten snus etter middan, når jeg står opp og når jeg legger meg.. Men, det har egentlig gått veldig greit.. Skal kjøpe snus imorgen, noen som har noen forslag til porsjon snus? Hvis du skal kutte ned og sliter med økonomi gjør som meg å ta oliver twist billigere og demper nikotin suget (for meg værtfall noen som er uenig). Men jeg vet ikke om det er mindre farlig hvis det er derfor du trapper litt ned. Oliver twist funker veldig bra til å snuse og, hvis man driver å kutter ned. Da varer den leenge, smaker godt og holder nikotinsuget og suget etter å ha noe i leppa i sjakk Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 haha.. kom ei kjerring(en ung dame, om du vil) bort til meg her en dag og spurte om jeg kunne kjøpe snus. nølende spurte jeg hva hun skulle ha. da svarte hun: "general min porsjon". jeg lo^^ ser for meg at jeg kommer innom butikken jeg handler snus på så godt som daglig og skal ha en "general mini porsjon". jeg hadde blitt ledd ut av butikken :!: Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hadde vært tidi om du kom ut med en general maxi Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De har ihvertfall strongcut Edit: var offroad de hadde.. Offroad ekstra sterk (tror eg), vanlig løs, vanlig porsjon og longcut porsjon(tror eg) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 thunder skal være sterkeste som er nå tror jeg. Thunder Extra stark loose snus: Thunder Extra stark loose Data: Content/box: 45 gram Water: 56 % Nicotine: 16 mg/g Salt: 5 % Ingredients: Water, Tobacco Humectants (E422, E 1520),Taste enhancer (table salt), Acidity regulator (E 500), Flavors substances Den har vel ikke kommet til Norge enda, han spurte om sterkeste i Norge. Svaret på det er General ekstra sterk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Eventuelt løs versjonen som logisk nok skal være enda sterkere selv om det ikke virket sånn. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har begynt å vrikelig digge løs snus, er så lei pose snus nå hehe Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 har kyssesyken tror jeg ble jævlig dårlig av skruf løsen og følte absolutt ikke for den. solgte den til en random dude. nå er det ekstra sterk porsjon på g Så jeg var på sørensen i dag. (bergen. der med galleriet) utvalget var ganske rikt. de hadde blant annet den nye sterke lucky striken, masse offroad, masse phantom, en eller annen snus på B, noen romeo y julietta, montecristo og 1847 men thunder hadde de ikke, og det var den jeg leitet etter. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Finnes det snus helt uten tilsatte smakstoffer? Er møkklei snus med smak for og si det sånn.. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hva mener snusfolket om Lucky strike? Har ikke prøvd den, og vurderer å kjøpe en boks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå