Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snuser i gjennomsnitt 3 bokser i uka (prøver å kutte ned til 2). Har snust i 2,5 år ca. Aldri opplevd noe ubehageligheter under overleppa, tannkjøttet har heller ikke tatt nevneverdig synlig skade av dette heller. Tannlegen har aldri nevnt det. Hvor lenge har dere som merke ubehageligheter snust?

Lenke til kommentar

Eg har berre snus 8 måneder, så kjenner ikkje noke spesiell forskjell. Snuser lite i tillegg. Men merker det er litt bedre plass i leppa, då eg hadde mykje større leppe når eg snuste i starten enn eg har no.

 

Greit det egentlig, når snus ser jævlig dumt ut. Syns dokke snus i leppa ser bra eller dårlig ut? :p Syns enn ser ut som aper..

Lenke til kommentar

Eg har berre snus 8 måneder, så kjenner ikkje noke spesiell forskjell. Snuser lite i tillegg. Men merker det er litt bedre plass i leppa, då eg hadde mykje større leppe når eg snuste i starten enn eg har no.

 

Greit det egentlig, når snus ser jævlig dumt ut. Syns dokke snus i leppa ser bra eller dårlig ut? :p Syns enn ser ut som aper..

 

Hvordan man ser ut med snus i leppa spørs jo veldig på personen da...

Mamma og pappa + dama kan ikke se om jeg snuser eller ikke, og de har sett meg en del :)

 

Angående ubehageligheter i overleppa, så merket jeg en god del til det rett før jeg prøvde å slutte. Ikke noe farlig, men jeg følte at jeg var sår i tannkjøttet og på undersiden av leppa der jeg har snusen. Må legge til at jeg på det tidspunktet hadde "snust" i ca 1,5 år.

Endret av Athey
Lenke til kommentar

Angående dette med å sove med snus.

Når jeg våkner igjen utpå natta med kjeften full, så synes jeg smaken er syrlig. Det svir ikke nevneverdig i halsen, og smaken er ikke forjævlig, bare litt mer syrlig enn ellers. Svelger unna og venter litt, før jeg omsider kaster den ut :) Dette er vel forskjellig fra person til person.

 

Og når vi snakker om hvorvidt snusen synes eller ikke, så er det fryktelig variabelt på meg. Porsjonssnus kan jeg enkelt skjule, men når jeg baker meg en prell så har jeg en tendens til å legge oppi mer enn nok, og da ser jeg helt spirrevipp ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjegget skjuler alle spor av snusinga mi, så jeg klarer meg sånn sett :p

Husker tidlig når jeg begynte å snuse at overleppa ble ruglete på innsiden, samt har jeg i den senere tiden innsett at jeg har fått dype groper - om man vil kalle det for det - der jeg har pleid å legge snusen.

Lenke til kommentar

Har snusa i ett og et halvt år, tok min første for to år siden. Men om vi skal si "aktivt", har jeg bedrevet galskapen i omtrentlig åtte måneder, vil jeg tro. Uten å regne betydelig over det, hehe. Men det jeg skulle frem til, er at jeg blir ruglete på innsiden av leppa, slik du beskriver. Synes bare det er utrolig deilig å leke med tunga på dette punktet når jeg har tatt ut snusen, en gøysom og behagelig ting.

Lenke til kommentar

Har forresten kommet hjem fra det Indiske land, med 10 poser chaini khaini i bagasjen. Noe som er litt spesielt med den er innpaknigen. Det er i en luftisolert pose, grønn med Hindi skrift på. Det er 10 porsjoner i hver, men den var værtfall litt for svak for min skyld. Merket ikke nikotinet, men den smakte herlig. En skikkelig Indisk smak jeg bare har vært borte i når jeg var der. Den var jo latterlig billig (for oss), det kosta 5 rupi ( 50 øre +-) per pakke. Syns egentlig det var litt merkelig at den var så svak, fordi jeg prøvde tyggetobakken der nede og da kjente jeg nikotinet gjennom hele kroppen. Jeg kan sikkert slenge opp et bildet hvis noen er interesert.

Lenke til kommentar

Jeg har snust i 2 år nå, ¨jeg vil mene å si at det ser for ferdelig dumt ut jo mer jeg ser meg selv med det, men ellers er jeg flink til å snuse når jeg er alene eller med noen venninner som også snuser, generelt aldri offentlig, tillater også ingen å ta bilder av meg med det inni kjeften, snuser også kun porsjons snus og aldri løs, kommer jeg aldri til å gjøre eller :)

 

Man kan vel også si at man sjeldent finner en ungdom som ikke snuser nå til dags.

Jeg har gått uten snus i 2 dager nå, å det kjennes virkelig :thumbdown::ohmy:

Lenke til kommentar

Meh, leppa mi ser ikke ut til å takle snus, muligens spesielt 02..

Stikker særs mye når jeg snuser og svir også noe, men det er spesielt stikkinga som er irriterende.. dette etter bare et par-tre dager med snusing ._. Hva kommer dette av? Hva kan jeg gjøre for å forhindre det? Er dette noe spesielt med 02? Vil gjerne snuse i stedet for å røyke :x

Lenke til kommentar

Fanta4free:

General Maxi Portion har tolv poser i seg, men disse er "enorme" motfor de vanlige posene (???), rett på meg hvis jeg tar feil her.

General Long Sterk (kanskje Original også?) har 26 poser (???).

Utover dette vet jeg ikke om noen som har flere eller færre poser, men det finnes nok, ja. Bare jeg som ikke vet helt.

 

Kiriee:

Mocca er mildest, såvidt meg bekjent, men de smaker både det ene og det andre. Skal du ha en vanlig, mild snus med tobakkssmak så ville jeg gått for General Original Portion (usikker på navnet). Vil også tro Ettan sin porsjonssnus også smaker tobakk, løsen har hvertfall en himmelsk tobakkssmak =) Utover dette vet jeg ikke helt hva som er "vanlig" snus, synes det meste annet er for fancy, uten at jeg har prøvd så fryktelig mange forskjellige heller da.

 

reversfaen (kult nick!):

Jeg merket også at det stakk av 02. Jeg vet ikke hvorfor, mulig denne bare er slik? Men det går over ettersom du blir mer herda, vil jeg tro :) Du kan alltids prøve andre typer, f.eks. Nick and Johnny, den har omtrent samme styrke som 02.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...