Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Har ikke planer om å slutte med snus, siden vi prater om det. Men når det kommer til at jeg faktisk ikke har råd til å kjøpe en boks dagen mer, det blir en meget trist dag. Må kutte ned på forbruket! Får det ikke til! Er liksom en vane å alltid ha en pris i leppa. Ikke missforstå, jeg skal ikke slutte, må bare lære meg å ha en boks i 3-4 dager.

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God råd eller ei, jeg tenker alltid langsiktig. Er det morsomt å regne på hvor mange tusen man bruker i året hvis man bruker en boks om dagen? ;)

Tenk alltid langsiktig, og du får nok et lite stikk i sida, som gjør at du tvinger deg til å skjerpe inn. No problem for min del, en boks i uka = fornøyd =) Hadde jeg hatt så mye penger til rådighet at jeg kunne kjøpt alt i hele verden, ville jeg nok ha økt forbruket bittelitt. To bokser i uka, kanskje... Paradis!

EDIT:

Trenger ikke være milliardær for å bruke to bokser i uka, da... Mente det ikke slik, bare prøvde å si at forbruket hadde økt + to bokser i uka er en våt drøm for meg, ettersom jeg gjerne bruker bare en boks i uka (som nevnt). :)

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Har sinnsykt lyst til å slutte jeg og, både pågrunn av økonomi og tannhelse. Ser at tannkjøttet mitt har trukket seg laaaang tilbake. Bruker også snus når jeg sover.

Meen, føler at snus er det beste jeg har i livet, og bruker som regel en boks på 2 dager, noe som er veldig dyrt

Lenke til kommentar

Ta en pause på noen dager, så skal tannkjøttet trekke seg tilbake til normalen. Det er hverfall det jeg har hørt,

Jeg pleier ca å snuse 4 snus om dagen, så da har jeg en boks i ca 5 dager. Funker fjell for meg:)

Lenke til kommentar

Snusen blir nok ikke tørrere av at leppa di herdes :)

Tørk leppa før du legger den oppi, hold sleppa lapp, ikke dytt spytt oppi, ikke lek med den med tunga. Kan også gå over til white portion, om du vil det. Eneste rådene jeg kan gi. Eventuelt pakk deg ei hard klype løs =)

Lenke til kommentar

Har sinnsykt lyst til å slutte jeg og, både pågrunn av økonomi og tannhelse. Ser at tannkjøttet mitt har trukket seg laaaang tilbake. Bruker også snus når jeg sover.

Meen, føler at snus er det beste jeg har i livet, og bruker som regel en boks på 2 dager, noe som er veldig dyrt

Sover du med snusen i? :p

Føler at jeg har et problem. Snuser Skruf Extra Stark porsjon, og føler at den renner som helvette. Putter den midt i underleppa, og etter 10min så har jeg saft over alle tennene, lite digg å prate med jenter da:p

Er dette noe som forbedrer seg når leppen herdes, sånn at det ikke renner mer? :D

Skruf pleier å renne en del, du kan prøve Skruf white, men er ikkje like sterk. Anbefaler General ekstra sterk porsjon om du ønsker en snus som ikkje renner så mykje, iallfall etter mi erfaring, og eg synes den er langt bedre på smak :)

Lenke til kommentar

Jepp! Jeg sover med snus, hver natt.. Har blitt en vane som er DRIT vanskelig å legge fra seg, og det er faktisk jævlig motbydelig. Men tenker aldri over det når jeg pytter en snus opp i leppa når jeg skal sove.

Snuser som regel WP, og våkner et par timer etter at jeg har sovnet, slenger snusen i søpla og sovner videre ;)

Lenke til kommentar

De gangene jeg sover med snus, er det sånn med meg også, Korka. Bruker ikke WP, så hender jeg må bytte trekket på senga... Men jo, jeg våkner etter noen timer, suger og svelger (!), og kaster den etter noen sekunder ut. Så sovner jeg igjen uten å tenke noe mer over noe som helst.

Er det slik for de fleste, at de våkner etter noen timer når de går inn for å sove med snus? Sover man "mildere" med nikotintilførsel?

Lenke til kommentar

Tror heller man våkner av smaken i munnen. Er sånn med meg.

Egentlig synes jeg det er nokså digg å sovne med snus om jg sovner før den begynner å renne, men jeg får dårlig søvn til jeg har kastet den, og jeg hater å våkne med snussmak i hele munnen og svie i halsen.

Så jeg tar aldri snus når jeg legger meg lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...