Athey Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Greid meg uten snus siden 17. Februar, men i dag sprakk jeg. Det var deilig med en pris under leppa nå kan du si Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ser det er fler som slutter. Jeg har ikke hatt noe siden mandag. Må spare til lett-lappen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er planen selv å slutte til påsken. Orker bare ikke ha nikotinsuget over meg denne uken når vi skal planlegge semesteroppgave og lignende. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Min eneste motivasjon for å slutte er en lett motorsykkel. Derfor kommer jeg til å kjøpe en boks General Løs, Grovsnus eller Ettan hver eneste helg. Men bare en boks. Det blir som små barn og godteri, og pensjonister og rødvin Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noe sier meg at det ikke kommer til å fungere, men lykke til! 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Gått så jævlig lei 02 etter snart 2 bokser, og har 3 igjen.. Blir digg med General porsjon igjen Noke nytt som skjer på snusfronten, med tanke på nye smaker/typer? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kjenner virkelig suget etter en godt pakket General Løs, men har sluttet. Vurderer å kjøpe en boks, for så å slutte igjen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Gått så jævlig lei 02 etter snart 2 bokser, og har 3 igjen.. Blir digg med General porsjon igjen Noke nytt som skjer på snusfronten, med tanke på nye smaker/typer? Hrrmmm fått med deg at Granit er å oppdrive rundt om? Eventuelt er det bare jeg som har vært utrolig slow på den fronten Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Granit har eg ikkje smakt, iallfall. God? (for dei som har smakt..) Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Granit har eg ikkje smakt, iallfall. God? (for dei som har smakt..) Jeg synes Granit Sterk Portion er helt grei, og ganske god i forhold til prisen. Nå har jeg ikke smakt oppvaskmiddel, da, så om det smakte oppvaskmiddel vet jeg ikke noe om. Kjøper den nok igjen neste gang jeg har litt dårlig med penger. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Min eneste motivasjon for å slutte er en lett motorsykkel. Derfor kommer jeg til å kjøpe en boks General Løs, Grovsnus eller Ettan hver eneste helg. Men bare en boks. Det blir som små barn og godteri, og pensjonister og rødvin Hurdant är det med pensjonärer och rödvin då? Endret 11. april 2011 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ingenting slår en feit løs og en kopp svart kaffe når man øver til R1-tentamen. Bare synd at løsen er av merket Skruf. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Lucky Strike Strong White er supersmooth. Svære poser som varer lenge! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ingenting slår en feit løs og en kopp svart kaffe når man øver til R1-tentamen. Bare synd at løsen er av merket Skruf. Føler med deg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Min eneste motivasjon for å slutte er en lett motorsykkel. Derfor kommer jeg til å kjøpe en boks General Løs, Grovsnus eller Ettan hver eneste helg. Men bare en boks. Det blir som små barn og godteri, og pensjonister og rødvin Hurdant är det med pensjonärer och rödvin då? Veit ikke hvordan det er i Sverige, men i Norge er det en god del pensjonister som drikker, men de passer på å understreke at det bare er en flaske rødvin i helger Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har igjen én pose her nå. En stakkars, liten, verdifull pose. Den skal spares til i kveld, folkens. Så Granit (Sterk, håper jeg) til kr. 49,90 på Kiwi i dag. Blir jo to bokser for en nesten, det! Haha. Den skal prøves, og sålenge den ikke smaker helt forjævlig, kommer det til å bli flere bokser av den. Så billig veier opp for de eventuelle negative sidene med den (regner jeg med!) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvis det var en sort boks med rød skrift er det nok den sterke du så! Morsomt dette med prisen, for jeg husker ikke at jeg fikk med meg hva jeg betalte på Spar (som vanligvis er et par kroner dyrerer enn de andre butikkene rundt om.) Hvis det er tilfellet vet jeg ihvertfall hva valget faller på neste gang jeg ikke klarer å slutte. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg sjekka ikke inni skapet, bare leste på prislappene som hang på den grønne lista over :/ Men går ut i fra at det var den sterke, det er mer sannsynlig enn at det var den svake (det er nok av 8mg-typer der fra før.) Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) For min del går kvalitet lett over kvantitet når det gjelder snus Enkel prioritering av pengebruk. Endret 12. april 2011 av iverha2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg blir nok ingen fast Granit-bruker, men noen bokser nå og da ville vært fint m.t.p. prisen. Men det blir nok fortsatt General som topper lista! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå