plaskedamm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 lucky strike er gode greier,tar 1 nå dem va fri for den nye lycky ,hva smaker den ,samme smak bare sterkere ? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Her: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/1...ars&gid=125 Fin måte å få tak i en spesiell snus på, men prisen er ganske drøy. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 lucky strike er gode greier,tar 1 nå dem va fri for den nye lycky ,hva smaker den ,samme smak bare sterkere ? Ja. Tenk skruf orginal porsjon og skruf sterk porsjon Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jobber på en ungdomskole nå ( er murer/ byggfagelev) det er ikke lov å snuse der, men alle små unga, snuser skruf. Dem prøver alltid å få av oss, men vi er jo ikke noe jevla gate kjøkken heller da! =P Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jobber på en ungdomskole nå ( er murer/ byggfagelev) det er ikke lov å snuse der, men alle små unga, snuser skruf. Dem prøver alltid å få av oss, men vi er jo ikke noe jevla gate kjøkken heller da! =P Hvilken Ungdomsskole? Går i mye skruf på skola mi og. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 På skolen min snuser jentene general porsjon, kun to gutter som snuser løs og ei jente til da, som snuser onyx Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Positivt, de fleste snuser jo Skruf nå :/ Skjønner ikke hva de syns er godt med den, men de om det. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte Skruf hvit i dag, helt jævlig smak. 60 kr rett i dass! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 kjøpte ny type snus som jeg aldrig har hørt om før, noen fler som har erfaring med Strong cut?? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte Skruf hvit i dag, helt jævlig smak. 60 kr rett i dass! synes skruf hvit faktisk er godt ! men smak og behag Lenke til kommentar
tlle Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 kjøpte nick (&J)west white porsjon for noen dager siden,syntes dette er en utrolig dårlig snus Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 kjøpte nick (&J)west white porsjon for noen dager siden,syntes dette er en utrolig dårlig snus Kjøpte den for noen dager siden jeg og, og er helt enig i at den søg. Lenke til kommentar
Onomatrix Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jobber på en ungdomskole nå ( er murer/ byggfagelev) det er ikke lov å snuse der, men alle små unga, snuser skruf. Dem prøver alltid å få av oss, men vi er jo ikke noe jevla gate kjøkken heller da! =P Hvilken Ungdomsskole? Går i mye skruf på skola mi og. Reinsvoll U skole. =P btw kjøpte meg montecristo porsjon i går.... utrolig skuffende, ikke så god smak, svir noe, men den lukter digg da hehe Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 kjøpte ny type snus som jeg aldrig har hørt om før, noen fler som har erfaring med Strong cut?? bump.. Lenke til kommentar
makila Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, strongcut selges over alt. Helt grei, men absolutt ingen favoritt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, strongcut selges over alt. Helt grei, men absolutt ingen favoritt. Langt i fra. Jeg har sett denne snusen et par gang. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bekrefter dette, har ikke sett den andre ganger enn når jeg har vært innom Havana i Stavanger.. Lenke til kommentar
makila Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg antar at du snakker om snusen som har en liknende boks som jeg linker til under? Den har de de fleste stedene her jeg bor i hvertfall. http://www.swedish-snus.com/snus/Portion-2...20Portion-2038/ Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Disse ja: http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page...t-snus&id=4 Dem har Strongcut på alle Rema 100, Shell, Mega og Kiwi rundt her jeg bor. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg antar at du snakker om snusen som har en liknende boks som jeg linker til under? Den har de de fleste stedene her jeg bor i hvertfall. Jeg snakker om STRONGCUT, en snus jeg kun har sett i to butikker. Dem har Strongcut på alle Rema 100, Shell, Mega og Kiwi rundt her jeg bor. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå