Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det individuelt hvordan reagerer på de forskjellige saltene etc?

Selvfølgelig.

Hvor lenge har dere snust?

Litt usikker. Et sted mellom fem eller seks år. Skremmende hvor fort jeg forsto hvilke snus det var hold i.

Startet slik:

3bokser Gen. porsjon -> Skruf porsjon -> Gen. Løs -> Grovsnus løs(lenge) -> N&J porsjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke lenger en et par uker, snuser ganske lite også, på det meste 3 porsjoner om dagen. :)

Tar ofte pauser på et par dager for å forhindre avhengighet og for å få en diggere effekt når jeg begynner igjen. Tok pause på 5 dager i forrige uke, også begynte jeg på med to skruf original white samtidig.. Var ganske morsomt ;)

Ehh, "for å forhindre avhengighet"? Hvis du ikke har lyst å bli avhengig av snus burde du slutte mens det er lett..

Jeg synes ikke snus var noe godt den første uka, brukte det bare for å bli kvitt røyken.. Har du bare lyst på noe godt ville jeg heller foreslått en sjokolade fremfor en pris :p

Lenke til kommentar

Ikke lenger en et par uker, snuser ganske lite også, på det meste 3 porsjoner om dagen. :)

Tar ofte pauser på et par dager for å forhindre avhengighet og for å få en diggere effekt når jeg begynner igjen. Tok pause på 5 dager i forrige uke, også begynte jeg på med to skruf original white samtidig.. Var ganske morsomt ;)

Ehh, "for å forhindre avhengighet"? Hvis du ikke har lyst å bli avhengig av snus burde du slutte mens det er lett..

Jeg synes ikke snus var noe godt den første uka, brukte det bare for å bli kvitt røyken.. Har du bare lyst på noe godt ville jeg heller foreslått en sjokolade fremfor en pris :p

Forhindre var kanskje feil ord, kommer vel til å bli skikkelig avhengig hvis jeg fortsetter uansett.

Lenke til kommentar
Så med andre ord er det godt mulig at en reagerer mer på N&J east enn General Ekstra sterk, rett og slett på grunn av salmiaken (hvis det er det heter).

Tvilsomt mtp hvor mye mer nikotin Gen. E. Sterk inneholder. Men å føle at N&J er sterkere enn f.eks Skruf sterk er fult mulig. Men sånt er individuelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skuff på ica i dag. Jeg trodde jeg fant General Onyx løs, men det viste seg å bare være Onico :(. I forskrekkelse la jeg den tilbake og tok general ekstra sterk løs i stedet. woohoo!

(General onyx løs finnes ikke altså, men boksen lignet)

Lenke til kommentar
Hvor mye vil mengden salt/salmiak egentlig bety i forhold til mengden nikotin du får i deg? Slik jeg har forstått det hjelper det med å åpne opp for at nikotinen skal komme inn i blodet.

Salmiakken har nok lite å si, men saltet har ganske mye. Det får slimhinnene til å åpne seg, mao tar de inn mer nikotin fra snusen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Fikk en artig idè. Sett at jeg tok masse salt i overleppa eller utenpå selve snusen. Ville jeg da fått merkbart høyere effekt?

Såklart får du det! Kompis av meg pleide å ha grovsalt og sprit i en løssnus dås når han for på fest.. Funker KNALL!

Man kan bli rimelig snytt på en boks snus, litt grovsalt og en skvett sprit xD

Som andre sier, du får enda høyere effekt av å "raspe/irritere" hunde under leppa, men svir som fuck første gangen.. Grunnen til at du blir snytt eller i verste tilfelle full, er fordi spriten taes rett opp i blodet med en gang :p

Edit: skrev mer

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Fikk en artig idè. Sett at jeg tok masse salt i overleppa eller utenpå selve snusen. Ville jeg da fått merkbart høyere effekt?

Det hjelper muligens litt, kommer veldig ann på hvor vandt du er til nikotin.

Å fylle snus med salt, sprit og hockypulver er stort sett dumme guttestreker. En merker ikke mer av hockypulveret, det svir bare mer, en merker kanskje bittelitt ekstra med salt, men ikke mye, og spriten har ingen virkning whatsoever. Placebo hele veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...