Dravde Den Feite Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ser dere har diskutert innhold på forskjellige snusbokser her nå, vil bare advare dere mot alle de nye skruf boksene (løs og porsjon) etter at de har skiftet design, dem har lusket bort noen gram uten å si ifra Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 General Long er nå blitt 21,6g General Ekstra sterk er forsatt 24! Noen med å boikotte bokser med 21,6g? Eller en dere for avhengige av snus og da spesielt den faste? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vil heller ha den smaken jeg liker enn litt ekstra gram.. 2 Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mennesker............ 1 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som har merket at General Løs er hakket 'vanskeligere' å pakke enn Ekstra sterk løs? Lurer på en ting til, fant en løs boks i hylla som har vært på rommet mitt i en uke, hele greiene var på god vei til å bli sand. Så hvor lenge holder løs seg i romtemperatur, og hvor lenge i kjøleskap/evt. frysern? Går det fint å legge snus i frysen?(Tenker hovedsaklig porsjon) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Løs holder seg ikke god veldig lenge i romtemperatur nei. Men den holder seg en stund i kjøleskap. Snus holder seg absolutt godt i frysen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Har helt droppet fryseren jeg, med mindre jeg har et helt lager av dåser. Har 20 dåser legges alt i kjøleskapet. Merker forskjell på fryst og ikke fryst snus. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Tenker da at du har hamstret inn en del snus (evt. vært i Sverige og gjort noe ulovlig over grensa) at du kan legge det i frysen og så i kjøleskapet for å få den kalde deilige snusen som når den kommer rett fra snusskapet i butikken Og at snusen holder seg fint i frysern. (Om du tilfeldig skulle komme tilbake fra Sverige med en del snus) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva skjer med prisene på snus egentlig? Betaler 69 kroner for en porsjondåse på rema, jeg mener hvorfor i helvete skal det være så sinnsykt dyrt? What gives.. Må seriøst komme meg over til sverige å hamstre litt snart. Argh. Norge Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Swedish Match går etter V2(Firmaet som produserer Thunder) pga høyt bakterieinnhold i snusen deres. Saken omtales i Aftenposten med synspunkter fra både SM og V2. edit. Saken er også omtalt i danske ekstra bladet hvor det ser ut til at V2 tilstår at snusen deres har høyere bakteriemengde enn hva de svenske produsentene godtar. Interessant liten affære, lurer på hvordan det hele utspiller seg. Endret 5. april 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
sleden Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) noen gode tips til hva man kan gjøre for å minske lysten når man skal slutte med snus? Endret 5. april 2011 av sleden Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du kan begynne med nikotinfri snus. Problemet er bare å slutte med den nikotinfrie i tillegg Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Bare slutt. Ikke trapp ned eller noe, bare legg det vekk, og vær sterk Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvis du skal slutte kan det hjelpe og ha en nikotinfri snus i kjeften en periode Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjøp Granit, koster bare 49,90 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen tips til en medsnuser i nød? Noen som har opplevd det samme her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315043&st=0&gopid=17185498entry17185498 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har aldri sett eller hørt om noe lignende før desverre. Hadde det skjedd med meg hadde jeg nok slutta med snus på dagen, eventuelt "begynt å røyke" for å dempe nikotinsuget i første omgang før jeg hadde kutta det helt ut. Anywho, bare måtte ha meg en dåse med snus i dag, og til min store overraskelse har Spar begynt å ta inn Granit Sterk Porsjon. Gledelig overrasket, og noe uvitende som jeg er (har ikke snust fast på lenge, bare en snus til dagen som jeg gjerne har bomma av en kompis på skolen) kjøpte jeg denne i håpet på at det skulle være _store_ porsjonsposer jeg kom over i Sverige for rundt 1,5 år siden. Det var desverre ikke tilfellet :\ Lukter syrlig, på grensen til billig snus jeg har prøvd på fest som har smakt ALT for mye kunstige tilsetningsstoffer (oppvaskmiddel ca) men merker ikke noe til det når den ligger trygt under overleppa. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg synes Granit Sterk Portion er helt grei, og ganske god i forhold til prisen. Nå har jeg ikke smakt oppvaskmiddel, da, så om det smakte oppvaskmiddel vet jeg ikke noe om. Kjøper den nok igjen neste gang jeg har litt dårlig med penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå