Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Er snus vanndrivende? F.eks. 02?

Er på dass et vanlig antall ganger pr. dag, og rett før jeg går til sengs (rutine). Har sjeldent måtte opp igjen for å pisse (kun de dagene jeg har drukket mer enn vanlig), men i det siste har jeg måttet pisse som f. etter at jeg har plukket ut snusen jeg tar før jeg sovner, og dette har jeg ikke merket noe av før. Har aldri brukt 02 før, og er første boksen min av den nå, og det er etter denne dette har begynt å skje.

Bare tilfeldigheter, eller kan snus/02 være vanndrivende?

Vanndrivende har jeg ikke hørt noe spesielt om, men i store doser kan snus visstnok ha en lakserende effekt, så skulle ikke forrundret meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017

Prepare to be mindblown.

Indisk snus som smakte fantastisk:

post-135605-0-72652700-1300710673_thumb.jpg

post-135605-0-90909100-1300710703_thumb.jpg

Edit: Wops, på PCen ble de riktig vei, jaja.

Second that, den er styggelig god! :D

Lenke til kommentar

^+1

Noen som har en anbefaling til en snus jeg kunne prøvd? Sterksnus/kosesnus.

Ikke,

Skruf

General

N&J

Thunder

02

Knox

Kunne tenkt meg å prøve en ny snus som ikke er fullt så kjent.

[/quote

Röda lacket kan anbefales. Fin som avveklingssnus

Lenke til kommentar

^+1

Ikke,

Skruf

General

N&J

Thunder

02

Knox

Röda lacket kan anbefales. Fin som avveklingssnus

In that case, så ville jeg gått for løssnusen. Porsjonen deres har jeg ingenting positivt å si om egentlig..

Lenke til kommentar

Nå som vi har snakka om Chaini Khaini, kan jeg nevne at en kompis hadde noen poser med dette i dag. Hadde visst fått dem fra en nær slektning. Det var type grønn Chaini Khaini-boks. Luktet godt av de posene, men jeg bommet ikke en av ham, siden han hadde såpass få av den :)

Og bekrefter at Ettan er bra saker. En av mine favoritter.

Lenke til kommentar

Er vanvittig overrasket over snusen jeg kjøpte i Sverige for 3 uker siden. Da kjøpte jeg skruf sterk løs, som va av det nye designet (svart). Har igjen bittelitt av en boks nå, og den er enda like fuktig og enkel å pakke som om den skulle vært nærmest ny. Og den har vært inne i skapet mitt de tre ukene.. Snakker om kvalitet! :dribble:

Lenke til kommentar

Begynner å bli veldig lei Thunder Wintergreen, og det allereie på første boksen..

Frosted smaker bedre, men som folk har sagt her, smaker den også en del tannkrem. Men syns den er friskare og virker sterkare (følelsen i leppa) enn Wintergreen.

Blir deilig å gå over til General igjen :)

Lenke til kommentar

Har snuset Thunder frosted denne uken, jeg kaster opp nesten hver gang jeg åpner lokket. Fyfaen for en vond snus..

Ettan, Grovsnus, Gøteborg rape, General og N&J strong er favorittene.

Du har ekstremt god smak! Du ramsa opp favorittene mine jo :D

Edit: Dobbeltpost.

Endret av Philipo The Hippo
Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

Syntes Lucky Strike Nites er rimelig god jeg da, er litt lei nå etter et tårn da.

Röda Lacket Løs er å anbefale på det sterkeste! Bedre bakesnus skal du lete lenge etter.

Porsjonsnusen er ikke stort å skryte av da.

Lenke til kommentar

^+1

Ikke,

Skruf

General

N&J

Thunder

02

Knox

Offroad lakris kan jeg anbefale. Har smakt lakris og wintergreen som porsjon, og lakris som løs.

Kan anbefale alle dem.

Lenke til kommentar

Kan du fortelle litt om Nites? Er nysgjerrig på denne!

EDIT:

Har lest mye om den på engelsk, men føler ikke jeg riktig kan si meg ferdig med saken før jeg har lest og forstått på norsk, fra en som nettopp har prøvd den.

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Dyr (71,- på rema) og kun 18 stk i boksen, store myke poser, god smak, litt sitrus-aktig men ikke like mye som general.

Også sykt kul boks og da :)

Veldig god men kjøper den nok bare en gang i blandt ettersom at den er dyrere og har 6 mindre i boksen enn de fleste andre snus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...