jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vil på ingen måte dra i gang noen diskusjon med dette innlegget som nå kommer, men siden tråden hovedsakelig er forbeholdt personer over 18, vil det da si at unntak kan gjøre dersom man oppfører seg? Jeg lurer rett og slett på hva som ligger bak formuleringen av regelen, ettersom den ikke sier "alle under 18 kan droppe å skrive i tråden. basta." Bare tenkte på dette, ettersom formuleringen er som den er, eller om jeg misforstår ordenes betydning fullstendig. Vil ikke diskutere, vil bare spørre og få et svar. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Vil på ingen måte dra i gang noen diskusjon med dette innlegget som nå kommer, men siden tråden hovedsakelig er forbeholdt personer over 18, vil det da si at unntak kan gjøre dersom man oppfører seg? Jeg lurer rett og slett på hva som ligger bak formuleringen av regelen, ettersom den ikke sier "alle under 18 kan droppe å skrive i tråden. basta." Bare tenkte på dette, ettersom formuleringen er som den er, eller om jeg misforstår ordenes betydning fullstendig. Vil ikke diskutere, vil bare spørre og få et svar. Nei, da har du misforstått. Det reglen indirekte sier er: Er du under 18år, ikke fortell oss det. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Okei, da må jeg bare beklage på det sterkeste. Tenkte ikke over det, skulle bare gi en begrunnelse på noe som også var rimelig offtopic. Beklager :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Det går fint, ikke noe å tenke over. Bare prøv å kamuflere sånt. Lenke til kommentar
taba Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 har hatt en halv boks thunder frosted, jeg kjenner att jeg begynner å bli veldig lei av tanpasta smaken. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jepp, den smaker altfor tannkrem for min del også. Det er ofte problemet med smake-snus, de smaker for mye - og gjerne av feil ting.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Prepare to be mindblown. Indisk snus som smakte fantastisk: Edit: Wops, på PCen ble de riktig vei, jaja. Endret 21. mars 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Er skeptisk til snus som ikke er underlagt svensk lovgivning dog. Kan være ganske mange skumle kjemikalier i snus som ikke behandles som matvare (slik det blir i Sverige afaik). Prøvde tjetjensk snus en gang, var ganske spesielt.. Ikke veldig god, bare veldig sterk. Endret 21. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er skeptisk til snus som ikke er underlagt svensk lovgivning dog. Kan være ganske mange skumle kjemikalier i snus som ikke behandles som matvare (slik det blir i Sverige afaik). Prøvde tjetjensk snus en gang, var ganske spesielt.. Ikke veldig god, bare veldig sterk. Under boksen var den markert med svensk etikett, med ingredienser o.l. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Prepare to be mindblown. Indisk snus som smakte fantastisk: Edit: Wops, på PCen ble de riktig vei, jaja. Den er god! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Prepare to be mindblown. Indisk snus som smakte fantastisk: Edit: Wops, på PCen ble de riktig vei, jaja. Den så skummelt god ut egentlig! Hvor fikk du fatt i denne? India? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den så skummelt god ut egentlig! Hvor fikk du fatt i denne? India? Ett familiemedlem som har bodd i utlandet og tatt den med seg hjem. Den er skummelt god! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hmm, en slik må jeg skaffe meg Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 En liten anmeldelse av Chaini Khaini, Iskall? =D Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 ^+1 Noen som har en anbefaling til en snus jeg kunne prøvd? Sterksnus/kosesnus. Ikke, Skruf General N&J Thunder 02 Knox Kunne tenkt meg å prøve en ny snus som ikke er fullt så kjent. Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Satan den blir interessant å prøve Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er snus vanndrivende? F.eks. 02? Er på dass et vanlig antall ganger pr. dag, og rett før jeg går til sengs (rutine). Har sjeldent måtte opp igjen for å pisse (kun de dagene jeg har drukket mer enn vanlig), men i det siste har jeg måttet pisse som f. etter at jeg har plukket ut snusen jeg tar før jeg sovner, og dette har jeg ikke merket noe av før. Har aldri brukt 02 før, og er første boksen min av den nå, og det er etter denne dette har begynt å skje. Bare tilfeldigheter, eller kan snus/02 være vanndrivende? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den så skummelt god ut egentlig! Hvor fikk du fatt i denne? India? Ett familiemedlem som har bodd i utlandet og tatt den med seg hjem. Den er skummelt god! Skal til India om ikke så altfor lenge jeg heller, så blir å kjøpe et tårn eller to med chaini khaini på meg å (når det er så billig) Hvordan var den i styrke? Hørt at den har lik mengde som catch, men det tror jeg egentlig ikke på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Granit sterk porsjon var overraskende bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ^+1 Noen som har en anbefaling til en snus jeg kunne prøvd? Sterksnus/kosesnus. Ikke, Skruf General N&J Thunder 02 Knox Kunne tenkt meg å prøve en ny snus som ikke er fullt så kjent. Kan prøve Ettan om du liker en rein tobakk-smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå