ThaM0Zart Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva koster nøyaktig en porsjonsboks på dagligvarebutikken den dag i dag? (skruf xtra stark porsjon på kiwi) Sitter med 71,- kronasjer og lurer på om det holder? Du har slitet med penger i det siste gitt.. 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gikk for å prøve billigsnusen, granit sterk porsjon i dag. Har bare prøvd originalen, og den var det ikke noe spesielt over. Sterken var faktisk litt bedre, greit at vi har en billigsnus igjen Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvor mye koster Granit på f.eks. Rema? Så den i skapet dems, men ante ikke hva det var, så kjøpte den ikke. Men er så jævlig stive priser her i vårt land, så om den er betydelig billigere enn f.eks. Nick and Johnny, vil jeg absolutt bruke den, m.t.p. jeg ikke har fast inntekt og heller ingen deltidsjobb (er 16). Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hvor mye koster Granit på f.eks. Rema? Så den i skapet dems, men ante ikke hva det var, så kjøpte den ikke. Men er så jævlig stive priser her i vårt land, så om den er betydelig billigere enn f.eks. Nick and Johnny, vil jeg absolutt bruke den, m.t.p. jeg ikke har fast inntekt og heller ingen deltidsjobb (er 16). Og heller ikke lov til å drive med snus. Førstepost:-Tråden er hovedsakelig forbeholdt brukere over 18år. Ikke at jeg ikke ønsker deg her, men du må da skjønne at det ikke er noe vits i å oppgi alder når man er under 18 år og tråden har en slik regel? Endret 17. mars 2011 av Zodihax 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er ikke ulovlig å bruke snus i umyndig alder, grunnet de som bestemmer disse sakene ikke vil kriminalisere tobakksbrukere under myndighetsalderen. Det som derimot er ulovlig er å overlevere snus til mindreårige, og dermed er det ikke _jeg_ som gjør noe ulovlig i den forstand. Og så lenge jeg faktisk klarer å oppføre meg og opptrer som dere andre normale folk i denne tråden kan jeg ikke se noe problem i at jeg oppholder meg og skriver her. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jigaplow har rett her, men denne diskusjonen har vi vært igjennom før. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det stemmer det. Forsvarte min dumskap med samme argumentasjon når jeg var yngre. Og ja, Granit er billigere. Vet ikke hvor mye billigere, vil nok være mindre forskjell enn i f.eks. Sverige mtp. våre avgifter - men en forskjell vil det nok være. EDIT: Jada Hanske, synes bare folk kan ta seg tid til å lese reglene når det står så tydelig i topic. Endret 17. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvor mye koster Granit på f.eks. Rema? Så den i skapet dems, men ante ikke hva det var, så kjøpte den ikke. Men er så jævlig stive priser her i vårt land, så om den er betydelig billigere enn f.eks. Nick and Johnny, vil jeg absolutt bruke den, m.t.p. jeg ikke har fast inntekt og heller ingen deltidsjobb (er 16). Kjøpte meg to bokser på spar, en general ekstra sterk porsjon og en granit sterk porsjon. Alt i alt kom det på 121,50kr. Så jeg går utifra at den koster ca 50 kr. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det synes jeg høres ut som en fin pris. Takk for informasjonen Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Ja Offroad finnes i orginal både løs og portion, Kan bestilles hos Sørensen ivertfall portion utgaven. Kan ikke skjønne at jeg ikke finner den i nettbutikken deres. har du en link? Endret 18. mars 2011 av mikaelvr Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Oh my oh my. Tok en snus for første gang siden nyttår i går, dæven, minte meg om perioden når jeg begynte å snuse for første gang! 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikkje for å fortsette diskusjonen om aldersgrense på tråden, men eg er ikkje 18 år heilt endå eg heller, og syns ikkje det gjer noke at folk under 18 år poster her så lenge vi helder oss til tema. Ser berre ikkje problemet Berre for å spørre et spørsmål når det gjelder om det er lovlig. Det er ulovlig å lange veit eg, men er det ikkje slik at du kan bli straffa når du er under 18 viss du blir langa til, fordi du er med i en ulovlig handel? Noken som veit konsekvensen av det for begge parter viss enn blir tatt? Forresten begynt å venne meg til Thunder Wintergreen-smaken, men synes fortsatt det fins en del bedre snus. Effekten er kanon Gleder meg til å prøve Frosted! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vær så snill. Kan vi slutte med sånne aldersgrensespørsmål? Send inn en melding på ung.no Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som vet hvor mye snus koster på tax-free og evt. om det er forskjell på hvilken snus det gjelder? (Tenker hovedsaklig pris på N&J) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikkje for å fortsette diskusjonen om aldersgrense på tråden, men eg er ikkje 18 år heilt endå eg heller, og syns ikkje det gjer noke at folk under 18 år poster her så lenge vi helder oss til tema. Ser berre ikkje problemet Berre for å spørre et spørsmål når det gjelder om det er lovlig. Det er ulovlig å lange veit eg, men er det ikkje slik at du kan bli straffa når du er under 18 viss du blir langa til, fordi du er med i en ulovlig handel? Noken som veit konsekvensen av det for begge parter viss enn blir tatt? Forresten begynt å venne meg til Thunder Wintergreen-smaken, men synes fortsatt det fins en del bedre snus. Effekten er kanon Gleder meg til å prøve Frosted! Er ikke kjøperens problem om selger ikke følger de fastsatte reglene. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som vet hvor mye snus koster på tax-free og evt. om det er forskjell på hvilken snus det gjelder? (Tenker hovedsaklig pris på N&J) Mener å huske at det var ca 36,- per boks med N&J original porsjon på tax free (før nyttår). Lenke til kommentar
surtei Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Gå innpå Tax-free sine sider på nettet. Utvalg og priser står der Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som vet hvor mye snus koster på tax-free og evt. om det er forskjell på hvilken snus det gjelder? (Tenker hovedsaklig pris på N&J) http://duty-free.no/trn/trncms.nsf/pages/tobakk_sok?open&dbs=6FA6E252DABCB845C12574A30060B5CF Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja Offroad finnes i orginal både løs og portion, Kan bestilles hos Sørensen ivertfall portion utgaven. Kan ikke skjønne at jeg ikke finner den i nettbutikken deres. har du en link? http://snus-ms.no/product_info.php?cPath=38_29&products_id=349 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Ikkje for å fortsette diskusjonen om aldersgrense på tråden, men eg er ikkje 18 år heilt endå eg heller, og syns ikkje det gjer noke at folk under 18 år poster her så lenge vi helder oss til tema. Ser berre ikkje problemet Følg reglene i tråden, eller ikke skriv i den. Jeg forstår ikke hvordan det kan være så vanskelig. Og nei, det er ikke opp til diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå