Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man kjøpt probe whiskey porsjon i oslo, bor på grünerløkka, og er student så jeg kommer meg ikke over grensa så ofte.

Jeg lurer også på om det er noen som har prøvd å kjøpe snus via nettet og om det er noen sider man kan stole på.

Lenke til kommentar

Thunder Cola? Dæven, den må testes.

Kun i Sverige og utvalgte nisjeforretninger, eller?

Edit: Vi har forøvrig fått inn blå og rød Thunder på RIMI-forretningen jeg jobber nå. Ganske nice.

Selger den på de narvesen og 7eleven butikkene jeg har vært på hvertfall

selger de den i oslo eller, i så fall hvor? har endt opp med å kjøpe på sånn frukt og tobakk butikk og der koster den mellom 80 og 90 kr

Lenke til kommentar

Edit: Vi har forøvrig fått inn blå og rød Thunder på RIMI-forretningen jeg jobber nå. Ganske nice.

selger de den i oslo eller, i så fall hvor? har endt opp med å kjøpe på sånn frukt og tobakk butikk og der koster den mellom 80 og 90 kr

Nå har jeg ikke vært i oslo, men vil tro de selger den på de stedene jeg nevnte. Uten at det da blir noe billigere

Lenke til kommentar

Tenke på at kiosker og bensinstasjoner har høyere priser på snus. Tror jeg betalte 85 eller 95 for en Nick & Johnny på den lokale Shell Selecten

Lenke til kommentar

fannt ut at de selger thunder på narvesen, kjøpte den som heter "frosted" den var god i starten men etter litt ble den veldig kvalmende fordi den rant som bare faen, er det vanlig for thunder eller er det bare en dårlig boks jeg har fått?

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri opplevd noen nevneverdig renning med thunder, har hatt thunder porsjon i et par timer uten renning et par ganger.

hmm, ok, da er det sikkert bare en dårlig boks. den var veldig fuktig fra det tidspunktet jeg åpnet den...

Lenke til kommentar

hmm, ok, da er det sikkert bare en dårlig boks. den var veldig fuktig fra det tidspunktet jeg åpnet den...

Thunder er fuktige, mye fuktigere enn General long sterk, skruf xtra blabla alt det der. :) Derfor foretrekker jeg også Offroad Wintergreen som koseminstsnus, den er tørr og god og har verdens mest behagelige poser. De er seriøst silke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte en boks General ekstra sterk løs i dag for første gang. Må si jeg ble positivt overasket.Liker egentlig ikke sterk snus. Pleier å bli småkvalm å uggen av sterk portions snus, men ikke av denne løs varianten. Den var god. Den luktet litt sterkere enn vanlig General men på ingen måte vond lukt, smaken var også god.Smaken var slett ikke ulik RL løs som jeg elsker. Fuktig og fin snus.Begynte å renne omtrent like fort som RL løs. Og ja jeg kjente effekten..uten å bli svimmel/uvel. Litt kald på fingrene faktist og lett avslappet. Likte denne snusen godt og fikk lyst å legge inn et positivt ord :-). Komme fortsatt til å holde meg til RL løs eller Gøteborg Rape løs når jeg får tak i det, men kommer nok til å kjøpe noen bokser av GES løs innimellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Thunder er fuktige, mye fuktigere enn General long sterk, skruf xtra blabla alt det der. :) Derfor foretrekker jeg også Offroad Wintergreen som koseminstsnus, den er tørr og god og har verdens mest behagelige poser. De er seriøst silke.

Thunder har også svake poser, flere ganger i nye bokser der ca. 5-6 poser har vært revnet og det er løs og pose i samme boks.

Thunder Cola var noe herk, alt for dyr, dårlig smak, og lukta rett og slett spy.

Lenke til kommentar

Det er to helt forskjellige snus, selv om det er samme produsent

Thunder er effektsnus. Grunnen til at posene ryker så raskt, er at det er nokså sterke stoffer i snusen, ifølge det jeg har hørt. Stoffene etser i stykker posene.

Offroad er comfortsnus, og da er en myk og god pose mye viktigere enn i Thunder.

Det er hvertfall slik jeg opplever det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...