jigaplow Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ble du kvalm grunnet smaken, eller at du ikke tålte styrken? Lenke til kommentar
ThaM0Zart Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har snusa i 3.5 år, og det har for det meste gått i General Ekstra Sterk, Thunder og Nick & Johnny (portion) og Skruf Ekstra Sterk (løs), de årene.. Så regner seff ikke med det. Thunder er jeg veldig vandt til. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ser mange av dere bestiller, hvor er det dere bestiller da? Norske eller svenske nettbutikker? Hvis svenske, blir det ikke dyrt med tobakks avgift osv. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er ikke lov å bestille snus over nettet hjem til seg selv, med mindre butikken du bestiller fra befinner seg i Norge. Lenke til kommentar
exempel Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kul tråd;) jeg har snust i 4-5 måneder og snuser skruf extra sterk og av og til noen andre ( nick and johnny, o2, general extra sterk og litt thunder.) snuser bare portion. lurer på om man kan tette doen med å kaste portion snus i? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Trur det er lettare for å tette dassen med en fin nikotinbæsj Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Om du kaster nedi nok poser er det sikkert mulig. Hvis jeg står å pisser og spytter posen nedi dass samtidig, så blir den ikke med ned når jeg drar ned (tapper ned.) Må da legge vått papir (blauter det i springen) oppå posen, og da kan det hende papiret fungerer som en vegg, og da førstes blir posen med ned, så... ja, det skulle gå fint å tette en dass med snusposer Lenke til kommentar
exempel Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Oops:S kanskje jeg bør slutte med det:P sikkert ikke så kult hvis den er tett, og rørleggeren finner ganske mye snus i... Mamma hadde sikkert ikke blitt overlykkelig...;-P Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Dersom du får posene dine til å bli med ned når du drar ned, så er det nok ingen fare. Da blir vel mest sannsynlig posene med helt ned og gjennom og ut i kloakken eller hvor pokker alt det der blir av. Tenkte hvis du tømte flere bokser nedi og prøvde å skylle alle ned samtidig jeg da, hehe Men tjoda, du kan jo være på den sikre siden og heller kaste posene i søpla eller noe Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kul tråd;) jeg har snust i 4-5 måneder og snuser skruf extra sterk og av og til noen andre ( nick and johnny, o2, general extra sterk og litt thunder.) snuser bare portion. lurer på om man kan tette doen med å kaste portion snus i? Har du et snev av logisk sans? Hvor stor er omkretsen på et rør? Hvor stor er en porsjon? 4 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Fælt for flamming av unggutten.. Kan være at ting begynner å sette seg fast i røret ( andre ting enn snus) og snusposene da kommer i tillegg og hjelper til å tette røret enda mer. Tilslutt står det bomstille, rørleggeren kommer og ordner opp og finne masse ukjente gjenstander pluss ett par snusposer.. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tror du rørleggeren sladrer? Kjøp deg en flaske plumbo. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Rørleggeren finner 4-5 priser nede i dassen sammen med masse annet snusk. Så tenker han ''hmm, guttungen her snuser. dette må jeg fortelle til hans mor asap'' Tviler. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kanskje moren er en kuk og må ha kontroll på alt fremmende menn gjør i huset? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Om moren er en kuk, trenger hun ikke menn i huset. 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kanskje hun er liv av hullet til vår lille venn her. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen andre som ble kvalm etter Thunder Cola? Va god smak, men herregud så kvalm jeg ble =P Jeg ble ikke, smakte ganske godt, men Thunder Strawberry(?, så bare fargen når jeg bomma av kompisen) var direkte kvalmenes, både lukten og smaken ble jeg kvalm av. Hadde den i max 10 minutter før den havnet i søpla... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Jada folkens, nok om snus i dass og mor med kuk nå. Fikk tilbudet om å prøve indisk snus i dag. Angrer meg for at jeg glemte det bort. Ville være artig å teste. 4 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jada folkens, nok om snus i dass og mor med kuk nå. Fikk tilbudet om å prøve indisk snus i dag. Angrer meg for at jeg glemte det bort. Ville være artig å teste. Chaini Khaini? Skal til India om ikke så altfor lenge, så da kan jeg jo lage en liten annmeldelse. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det ikke 18-års grense her? Blir så barnslig når man skal snakke om snus og foreldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå