Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul tråd;)

jeg har snust i 4-5 måneder og snuser skruf extra sterk og av og til noen andre ( nick and johnny, o2, general extra sterk og litt thunder.) snuser bare portion.

lurer på om man kan tette doen med å kaste portion snus i? :whistle:

Lenke til kommentar

Om du kaster nedi nok poser er det sikkert mulig. Hvis jeg står å pisser og spytter posen nedi dass samtidig, så blir den ikke med ned når jeg drar ned (tapper ned.) Må da legge vått papir (blauter det i springen) oppå posen, og da kan det hende papiret fungerer som en vegg, og da førstes blir posen med ned, så... ja, det skulle gå fint å tette en dass med snusposer :)

Lenke til kommentar

Dersom du får posene dine til å bli med ned når du drar ned, så er det nok ingen fare. Da blir vel mest sannsynlig posene med helt ned og gjennom og ut i kloakken eller hvor pokker alt det der blir av. Tenkte hvis du tømte flere bokser nedi og prøvde å skylle alle ned samtidig jeg da, hehe :p Men tjoda, du kan jo være på den sikre siden og heller kaste posene i søpla eller noe :)

Lenke til kommentar

Kul tråd;)

jeg har snust i 4-5 måneder og snuser skruf extra sterk og av og til noen andre ( nick and johnny, o2, general extra sterk og litt thunder.) snuser bare portion.

lurer på om man kan tette doen med å kaste portion snus i? :whistle:

Har du et snev av logisk sans? Hvor stor er omkretsen på et rør? Hvor stor er en porsjon?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Fælt for flamming av unggutten.. Kan være at ting begynner å sette seg fast i røret ( andre ting enn snus) og snusposene da kommer i tillegg og hjelper til å tette røret enda mer. Tilslutt står det bomstille, rørleggeren kommer og ordner opp og finne masse ukjente gjenstander pluss ett par snusposer..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som ble kvalm etter Thunder Cola? Va god smak, men herregud så kvalm jeg ble =P

Jeg ble ikke, smakte ganske godt, men Thunder Strawberry(?, så bare fargen når jeg bomma av kompisen) var direkte kvalmenes, både lukten og smaken ble jeg kvalm av. Hadde den i max 10 minutter før den havnet i søpla...

Lenke til kommentar

Jada folkens, nok om snus i dass og mor med kuk nå.

Fikk tilbudet om å prøve indisk snus i dag. Angrer meg for at jeg glemte det bort. Ville være artig å teste.

Chaini Khaini?

Skal til India om ikke så altfor lenge, så da kan jeg jo lage en liten annmeldelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...