mikaelvr Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sørensen har fått denne for lenge siden. Jeg synes det var verdt å kjøpe en boks og prøve den, men gikk relativt lei etter 4-5 priser.. Stiv pris er det og, rundt 90 kr boksen Hvordan i all erden klarte du det? Kjøpte en hver av Thunder fra Sørensen, og endte opp med å betale ca 78,- pr boks Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mener det er rundt 78,- pr. boks på Sørensen, ja. Er litt spent på smaken, men har en anelse om at jeg går fort lei. Slik var det i hvert fall med thunder wintergreen og blended berries. Frosted og original syns jeg går greit. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 jeg vet ikke med dere men jeg baker meg en feit Lenke til kommentar
guak Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Sitter med en feit General pris i leppa nå, herlig! Mens jeg gamer Black ops seff<3 Fjortisalarm... Jaja, du får nå tro hva du vil. Jeg er ikke stolt over at jeg snuser, men jeg har ikke veldig lyst til å slutte heller. Jeg startet fordi jeg kom inn i et miljø hvor det var veldig mange som snuste, og da ble jeg hekta jeg også. EDIT: Hvis noen bor i Sandvika så selger de Thunder Coola på narvesen på storsenteret. Men det er ganske stiv pris det, så derfor er det bare en kosesnus en gang i blant. Endret 7. mars 2011 av guak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg tror han skrev det fordi det du skrev i posten var veldig fjortisish. 1 Lenke til kommentar
guak Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror han skrev det fordi det du skrev i posten var veldig fjortisish. Kan godt hende. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 EDIT: Hvis noen bor i Sandvika så selger de Thunder Coola på narvesen på storsenteret. Men det er ganske stiv pris det, så derfor er det bare en kosesnus en gang i blant. Som om Sandvika storsenter ble bygget bare for sandvikere... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nyhus har fullstendig rett. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Granit snus, er den ny i Norge? Koster bare 53,50 for en dåse(21,6g) Det blir ca 2,50 kr per snus, noe som er 40 øre billigere enn standard porsjonssnus. Med mitt forbruk sparer jeg ca 2000kr i året på å kun snuse denne. Synd den smaker fælt og ikke faller inn hos meg :S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Har Granit kommet til norge? Har ikke sett noe til den. Ønsker ikke se noe til den heller, fikk et par bokser av en kamerat for 4-5år siden, og det var ganske dårlige saker. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Da blir det tur i morgen. Har et litt stramt budsjett, så jeg blir nødt til å kjøpe noe frossent. Hva er deres erfaring(er) med dette? Endret 10. mars 2011 av Hanske Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Da blir det tur i morgen. Har et litt stramt budsjett, så jeg blir nått til å kjøpe noe frossent. Hva er deres erfaring(er) med dette? Frossensnus? Dårlige erfaringer med det. Ligger det lenge blir det frysetørket, altså ikke optimalt hvis du lagrer løssnus. Snus skal lagres i kjøleskaptemperatur, altså alt fra 2-5 grader. Alltid når jeg kjøper en dorull med snus (5 eller 10 bokser) legger jeg den i kjøleskapet, og da holder den lenge. Eller, lenge og lenge. Ta det med en klype salt. Men den holder lenger enn hvis den ble oppbevart i romtemp eller frysetemp. Aner ikke om det var dette du spørte om til å begynne med, men tenkte med en gang at "noe frossent" mente frossensnus. Selv om, når jeg tenker over det, ikke har hørt om dette før. Så vet ikke om jeg driter meg totalt ut eller ikke nå. Endret 10. mars 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, jeg mente frossensnus Snus som legges i fryseren når den går ut på dato. Jeg har en kamerat som alltid kjøper dette. Et tårn Skruf porson koster 199 svenske. Så vidt jeg vet er det bare en butikk på Svinesund som selger dette. Jeg snuser ganske lite løs, så det blir til at jeg kjøper porsjon. Får heller kjøpe løs i Norge. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har Granit kommet til norge? Har ikke sett noe til den. Ønsker ikke se noe til den heller, fikk et par bokser av en kamerat for 4-5år siden, og det var ganske dårlige saker. Granit har vært å få kjøpt på Fagernes i snart to år tror jeg, har aldri fristet nok desverre, og når du i tilegg har erklært det dårlige saker tror jeg neppe det blir noe av. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nå stiller jeg noen tåpelige spørsmål, men er det noen som kjenner prisforskjellen på snus? Hva er billigmerkene? Jeg kjenner Kronan og Granit, men er det noen flere? Hva koster en boks General Wintergreen i forhold til andre merker? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Knox er vel også billigmerke? Ser forøvrig at Knox har fått nytt design siden sist jeg så den. Endret 10. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Knox løs er faktisk ikke så vertst. Porsjon dåsene til 23kr stykket er såvidt brukanes. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Knox løs er fantastisk da, beste løsen jeg har smakt. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvilken snus er billigst og best i Sverige? Litt dårlig med penger så har tenkt på alternativer når jeg er i sverige da Skruf sterk som jeg pleier er jo en av de dyrere der borte. En venn forteller han fikk en stokk med Taboca for rundt 200 kr lappen, er jo tross alt bedre enn 380 kr for 10 med skruf sterk. Noen som har noen alternativer? Skal ha porsjon og helst sterk... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 thunder og offroad er billige og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå