Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Fikk prøve noe amerikansk snus idag.. Det første som slo meg var at det sto på boksen at den bare kostet 2.5 dollar, noe som er latterlig billig.. Det andre som slo meg var at porsjonene var SVÆR. Det tredje som slo meg var den utrolig deilige lukten snusen hadde. Den luktet som en blanding av typisk barne- tannkrem og hubba bubba. Smaken var det samme. Snusen renner nesten ikke i det hele tatt, bare litt smårenning som bare er utrolig god.

Jeg har bare snust Skruf sterk det siste halvåret, og i forhold til den så slo den am. snusen godt ifra seg. Kunne ønske vi hadde snus som dette i den fantastiske prisklassen her i Norge.

Og ett spørsmål, er det sant at det brukes glass i snusen i USA? Kan ikke si jeg kjente noe forskjell isåfall. :)

Viva USA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viva USA!

Viva la Revolucion!

Uansett, heldigvis har vi ikke så lave priser på snus i Norge, da hadde staten hatt mye mindre penger å bruke på offentlige tjenester.

Gjør meg ikke noe å betale en del ekstra for snus så lenge det går til felleskapet. :)

Lenke til kommentar

Ganske mange ting faktisk :p

Men det trenger vi ikke snakke om her...

Er litt keen på å prøve noe nytt løst. Har egentlig bare testa de mest brukte til nå. Anbefalinger? Er ikke så farlig om snusen er lett å bake, men bør ha endel nikotin og smake greit.

Bruker som regel løsen som nikotin-kicker.

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg det skulle hende, men er gått lei smaken på general løs. Foretrekker ettan og blå.

Forresten, dette med et "mindreårig stadie" og det å faktisk være mindreårig er to vidt forskjellige ting. Ikke gidd og døm alle her inne, nord og ned.

Forresten! Er det flere som har sett noe korn aktig (type hvete korn) prikker i general løs? Fant en hel haug i natt.

Lenke til kommentar
Snart tur til Galdhøpiggen og vil ha meg meg noen godsaker.

En løs og en porsjon, noe å anbefale?

Ettan løs, lucky strike porsjon (eventuelt prøve den nye luckt striken som er sterkere)

Fikk prøve noe amerikansk snus idag.. Det første som slo meg var at det sto på boksen at den bare kostet 2.5 dollar, noe som er latterlig billig.. Det andre som slo meg var at porsjonene var SVÆR. Det tredje som slo meg var den utrolig deilige lukten snusen hadde. Den luktet som en blanding av typisk barne- tannkrem og hubba bubba. Smaken var det samme. Snusen renner nesten ikke i det hele tatt, bare litt smårenning som bare er utrolig god.

Jeg har bare snust Skruf sterk det siste halvåret, og i forhold til den så slo den am. snusen godt ifra seg. Kunne ønske vi hadde snus som dette i den fantastiske prisklassen her i Norge.

Og ett spørsmål, er det sant at det brukes glass i snusen i USA? Kan ikke si jeg kjente noe forskjell isåfall. :)

Viva USA!

Så ta en hubba bubba istedet da vell ? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva mener dere med Amerikansk snus?

Amerikansk snus er mye grovere enn den norske finkornete snusen.

I den amerikanske snusen Skoal er det nesten hele tobakkplante blader i snusen, så du må lempe den, umulig og bake.

Lenke til kommentar
Forresten! Er det flere som har sett noe korn aktig (type hvete korn) prikker i general løs? Fant en hel haug i natt.

Såvidt jeg vet er det talg, for å holde på fuktigheten.

Det er talg som innsiden av boksen er dekket med for å holde dåsa så tett som mulig. Sånn er det i alle "papp-dåser".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...