Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Har ingen verdens ting imot folk som snuser eller snus for den saks skyld men er denne tråden en magnet for 14 - 16 åringer som tror det er tøft å snuse mens de geimer diverse spill?

Skjønner meg ikke på de på min alder som synes det er tøft å snuse. Selv var jeg dum nok til å prøve, og nå etter en god stund, iforhold til hvor gammel jeg er; er jeg dessverre 'avhengig'. Eller, jeg vil strengt tatt ikke slutte heller.

Faktisk så er det nesten pinlig å dra opp snusboksen på f.eks. tbanen.. Føler at alle tenker ''fjortissdritt som tror han er kul som snuser. TAPER''. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen verdens ting imot folk som snuser eller snus for den saks skyld men er denne tråden en magnet for 14 - 16 åringer som tror det er tøft å snuse mens de geimer diverse spill?

Hvis du sikter til meg og min kommentar lenger oppe; Ja synd for at du tolket det feil da! Er faktisk 21, men snakker om følelsen. Game med en pris under leppa er herlig! Du har sikkert noen gode følelser og sammenligne med snus, så hvorfor kan ikke jeg dele min side? Snakker ikke om at det er tøft, det er det du som gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på de på min alder som synes det er tøft å snuse. Selv var jeg dum nok til å prøve, og nå etter en god stund, iforhold til hvor gammel jeg er; er jeg dessverre 'avhengig'. Eller, jeg vil strengt tatt ikke slutte heller.

Faktisk så er det nesten pinlig å dra opp snusboksen på f.eks. tbanen.. Føler at alle tenker ''fjortissdritt som tror han er kul som snuser. TAPER''. :S

Hahaha! Fint at det ikke bare jeg som er sånn. Jeg venter alltid med å ta snusen i leppa til jeg har satt meg i bussen. Er litt småflaut å komme inn på bussen med snus i leppa når man er mindreårig. Ikke at jeg veit helt hvorfor, for jeg gir jo fint faen når jeg kommer inn i klasserommet, men det kan ha noe med at nesten halve klassen snuser :p

Deilig med en pris av NJ etter 4 dager uten snus :3

Off.. Jeg savner Nick&Johnny.. Har ikke snust noe annet enn Montecristo og GROVsnus Svart de to siste ukene. Og Nick er favoritten. Gleder meg til jeg er tom for sverigelageret! :w00t:

Lenke til kommentar

Det er det nok veldig mange som tenker også.

Hvis noen tror vi snuser for å være tøffe, er det ikke vi som har et problem. :)

Jo?

Lenke til kommentar

Det er det nok veldig mange som tenker også.

Nettopp.. Ser folk på min alder sitter å knar på boksen, og leker med den på banen osv når de kjeder seg.. Selv tar jeg den kjapt opp av lomma og kjapt putter den ned igjen..

Skjønner forsåvidt godt at folk tenker det; jeg mener selv at det er stygt, og ikke spesielt tiltrekkende at folk snuser. Selvom jeg obviously snuser selv.. :whistle:

Lenke til kommentar

Hvis noen tror vi snuser for å være tøffe, er det ikke vi som har et problem. :)

Jo?

Nei. Er ikke vi (som i oss i denne tråden) som har fått folk til å tro det, og da er det ikke vårt problem at folk skal se på oss med fordommer. :)

Lenke til kommentar

Jo?

Nei. Er ikke vi (som i oss i denne tråden) som har fått folk til å tro det, og da er det ikke vårt problem at folk skal se på oss med fordommer. :)

Om vi bryr oss veldig om hvordan andre ser oss er det vårt problem.

Det kommer altså kun an på om vi lager det til et problem eller ikke.

Jeg velger å ikke bry meg

Lenke til kommentar

har tenkt a kun snuse i helgene, har snuset i et halvt ar nu :D , lurer pa om det vil irritere tannkjottet hvis jeg kun snuser i helja? har lest at det er kun ved langvarig bruk tannkjottet trekker seg oppover, det er det jeg er redd for, tannkjottet mitt er flott nu :) i tilleg sa er det greit a ha noe a glede seg til nur hejla kommer :D??

Lenke til kommentar

Porsjon, løs blir berre gris.. merker folk her så stor forskjell på løs og porsjon på effekten, eller er det mest pga smaken? Har prøvd skruf løs og den var iallfall ikkje noke bedre enn porsjon i smaken, det vil seie at begge smaker ganske dårlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...