Zodihax Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, det jeg har gjort tidligere. Utrolig god løs, derfor jeg håpet at den hadde komt til Norge. Kjøpte foressten Thunder Coola idag, god snus som minner om Cola - men nok litt overdreven mint-smak.. Lenke til kommentar
guak Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sitter med en feit General pris i leppa nå, herlig! Mens jeg gamer Black ops seff<3 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 God helg folkens! Nyt snusen! 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 General Ekstra Sterk + Battlefield Bad Company + Monster + en kamerat som gjør det samma!!! Fuck yeah Lenke til kommentar
surtei Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Alene+ Sengen+ Øl+ General orginal porsjon+ Mad Men= helt ok 4 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Offroad Wintergreen, General Sterk long og litt redigering av bilder = helt ok det også. 1 Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 hvem snus har mye god smak? Som jeg kan få i mild ? Da tenker jeg på noe som, lakris elns. ikke mocca! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) hvem snus har mye god smak? Som jeg kan få i mild ? Da tenker jeg på noe som, lakris elns. ikke mocca! Jeg kan hjelpe deg med noen merker som i min mening er mild. Hva du mener er god smak må du nesten avgjøre selv. Röda Lacket Göteborg Rapé Div. Catch Diplomat Forøvrig er ikke snus en person. Endret 5. mars 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 hvem snus har mye god smak? Som jeg kan få i mild ? Da tenker jeg på noe som, lakris elns. ikke mocca! Jeg kan hjelpe deg med noen merker som i min mening er mild. Hva du mener er god smak må du nesten avgjøre selv. Röda Lacket Göteborg Rapé Div. Catch Diplomat Forøvrig er ikke snus en person. Takk for svar. Tror jeg skal prøve Catch lakris. Er disse å få tak i matvare butikker? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ja, catch lakris er ganske vanlig vil jeg tro. Jeg elsker lakris og elsker derfor catch lakris Ikke en fast snus, men en VELDIG god kose snus. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 @Mr. Awesome: Det er forresten bare Catch av de sortene jeg listet som har lakrissmak. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 du får offroad lakris også, men det er en sterk snus da Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Eller Thunder Lakris, enda sterkere. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 det har ikke jeg sett før Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Siden jeg helt har sluttet å følge med på all den nye snusen som kommer, så har jeg lite oversikt. Satt og diskuterte meg en kompis i stad om hvilken snus som er den sterkeste på markedet nå om dagen. Og ingen av oss visste det. Hvilken snus er sterkest? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har ingen verdens ting imot folk som snuser eller snus for den saks skyld men er denne tråden en magnet for 14 - 16 åringer som tror det er tøft å snuse mens de geimer diverse spill? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har ingen verdens ting imot folk som snuser eller snus for den saks skyld men er denne tråden en magnet for 14 - 16 åringer som tror det er tøft å snuse mens de geimer diverse spill? Har ikke fått noe inntrykk av at tråden er veldig fjortiss-preget. Det er jo stort sett diskusjon rundt forskjellige snusmerker, snustyper og bestilling fra Sverige. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Førsteinntrykket var akkurat det jeg sa men etter å ha lest litt så ble det mere Interessant! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ta en titt på reglene i fp, så vil du jo også se at man tar sine forholdsregler for å holde de aller værste av fjortissene unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå