sunde1990 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei! Vet noen om posten fram the northener ville blitt stopped? Ser at det er grisebilligt å bestille 80 bokser derfra for ca. 1000 nok. Men hvis det blir stoppet i tollen er det lite vits uansett.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei! Vet noen om posten fram the northener ville blitt stopped? Ser at det er grisebilligt å bestille 80 bokser derfra for ca. 1000 nok. Men hvis det blir stoppet i tollen er det lite vits uansett.. Det er ingen vits i å bestille snus over nettet slik, det blir stoppet. Det har vært mange her inne som har prøvd seg på det, men jeg har enda ikke hørt om en eneste en som lykkes i det. Det blir stoppet i tollen og du får ikke igjen en krone for det. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som kjenner til reglene om snus og India? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som kjenner til reglene om snus og India? De selger snus der, så jeg regner med det er lov Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som kjenner til reglene om snus og India? De selger snus der, så jeg regner med det er lov Supert, du vet vel ikke hva kvoten er også? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Sorry mac, jeg aner ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ifølge denne er kvoten 250~ Regner med snus går under tobakk, så da er det 250 gram. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ifølge denne er kvoten 250~ Regner med snus går under tobakk, så da er det 250 gram. Takk for informativ link, kjip kvote for 3 uker though Endret 23. februar 2011 av Philipo The Hippo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fikk ei tørr dåse med probe fra sverige. Går ut om 20dager. Heldigvis var ikke de andre tørre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kjøpte meg en pølse med Gustavus idag og Kronan løs idag, ganske fornøyd med begge. Kronan løs minner litt om Grov Snus, mens Gustavus minner om en blanding mellom General å Skruf. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tips til de som vil ha Offroad Wintergreen: Er på lager @VG-shop rett ved siden av busstasjonen og tbanestasjonen @Majorstua. Litt vanskelig og forklare, så man burde være kjent der for å forstå. Offroad Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tips til de som vil ha Offroad Wintergreen: Er på lager @VG-shop rett ved siden av busstasjonen og tbanestasjonen @Majorstua. Litt vanskelig og forklare, så man burde være kjent der for å forstå. Offroad Også kjent som majoren tobakk Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tips til de som vil ha Offroad Wintergreen: Er på lager @VG-shop rett ved siden av busstasjonen og tbanestasjonen @Majorstua. Litt vanskelig og forklare, så man burde være kjent der for å forstå. Offroad Også kjent som majoren tobakk Det kan godt hende.. Kjenner ikke en hel bøling som handler der jeg, så vi har strengt tatt ikke noe kallenavn på den. hehe Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Kallenavn? Ikke at jeg er kjent i Oslo, men dette virker da ikke som et kallenavn: http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/majoren_tobakkforretning/1954081650.htm Endret 24. februar 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nei, butikken heter majoren tobakk. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Philipo har nok rett i navnet. Har bare sett at det er slik en VG-markise, derav kalt for en VG-shop i min krets. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Lagde meg en spesiell pris nå. 50/50 grovsnus løs og general løs. Hadde nok snus igjen til en halv pris i hver boks, så det var egentlig bare for å dra nytte av det siste som var igjen. Ingen snus går til spille her i huset Det ble faktisk en ganske god smak. Anbefales å prøve ut om man vil prøve noe nytt. Skaffa meg forresten en tube med clinomyn tannkrem for et par dager siden. Noen som har noen erfaringer med bruk av denne, om den faktisk fungerer som den skal? For dere som ikke vet hva clinomyn er, så er det tannkrem som hindrer snuserer, røykere, vindrikkere og kaffedrikkere i å få gule tenner. Endret 27. februar 2011 av Philipo The Hippo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg pusser tennene med colgate og har ikke gule tenner. Så lenge du pusser tennene hver gang påvirker snus fargen på tennene dine særdeles lite. Ikke nødvendig med spesialtannkrem. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Synes clinomym forhindrer i hvert fall. Om det faktisk fjerner "fargen" er jeg usikker på. Endret 1. mars 2011 av Stephenjazz Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jøss, interessant historie. Jeg trodde snus bare var svensk, og at det var en liten snusproduksjon for mange år siden i USA, da svenske utvandrere tok med seg oppskriften. Nå har USA startet opp sin produksjon igjen, men amerikansk snus er visst veldig søtt, og med liten effekt. Helt nede i 3 mg/g. Her er et utvalg amerikansk snus. Fjerna bilder fra quote Prøvde Camel Frosted når eg var i USA. Forferdelig smak, veldig kunstig - som det meste av amerikanske produkter ellers. Nei, holde seg til svensk snus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå