rublings Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Syns Thunder rett og slitt er for sterk. Ikke nikotinmessig, jeg får så og si null effekt uansett, men måten jeg snuser på gjør at Thunder ikke passer meg. Går vel ca max 15-20min fra jeg tar ut den gamle til en ny en går inn, og med Thunder svir det noe sinnsvakt de første 5 minuttene etter noen timer med snusing. Husker jeg prøvde Offroaf Wintergreen for noen år siden, og den var mye bedre. Ikke så mye effekt eller like sterk smak som Thunder, mild og god. Lurer på å bestille noen sånne som kosesnus Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er heller ikke glad i Thunder snus. Synes den er kvalmene i lengden. Thunder Coola var imidlertid noe av det bedre fra Thunder.Enig i at Off Road Wintergreen er god. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Fikk to bokser Thunder Coola i dag, og personlig synes jeg det var skikkelig nedtur. Ingen god snus i det hele tatt, synes jeg. Smaken som kommer når den begynner å renne er vel også den verste av alle Thunderne. Holder meg til Frosted, tror jeg. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Da burde du ikke prøve på Frosted. Den kasta jeg opp av etter å snusa kun den i løpet av en dag. Pingle. Så det du sier er at hvis man spyr av noe som er kvalmende, så er man pingle? øøøøh Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mijy8fpdI5c Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da fikk jeg 2 ettan løs og 1 grovsnus løs for 120 kr . De hadde gått ut på dato, men har ikke sjekket konsistensen enda. I verste fall får jeg bare tilsette noen dråper vann. Jeg hørte noe snakk om at det funket å legge en eplebåt i snusboksen, og over natta var den som ny igjen. Noen som har erfaring med dette trikset? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Syns Thunder rett og slitt er for sterk. Ikke nikotinmessig, jeg får så og si null effekt uansett, men måten jeg snuser på gjør at Thunder ikke passer meg. Går vel ca max 15-20min fra jeg tar ut den gamle til en ny en går inn, og med Thunder svir det noe sinnsvakt de første 5 minuttene etter noen timer med snusing. Husker jeg prøvde Offroaf Wintergreen for noen år siden, og den var mye bedre. Ikke så mye effekt eller like sterk smak som Thunder, mild og god. Lurer på å bestille noen sånne som kosesnus Synes offroad wintergreen er best av disse mintsnus-sakene selv. Sitter med en boks Thunder Wintergreen. Den er god nok, men smaken på Offroad sin wintergreen er 10x bedre. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da fikk jeg 2 ettan løs og 1 grovsnus løs for 120 kr . De hadde gått ut på dato, men har ikke sjekket konsistensen enda. I verste fall får jeg bare tilsette noen dråper vann. Jeg hørte noe snakk om at det funket å legge en eplebåt i snusboksen, og over natta var den som ny igjen. Noen som har erfaring med dette trikset? jeg har ikke erfaring med det, men en kompis sa han gjorde det, på snusen sin. og den var fin å bake syns nå jeg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da fikk jeg 2 ettan løs og 1 grovsnus løs for 120 kr . De hadde gått ut på dato, men har ikke sjekket konsistensen enda. I verste fall får jeg bare tilsette noen dråper vann. Jeg hørte noe snakk om at det funket å legge en eplebåt i snusboksen, og over natta var den som ny igjen. Noen som har erfaring med dette trikset? Var du der jeg sa? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vil anbefale alle og prøve Catch Lakris med Heineken øl. Passer veldig bra sammen! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Da tar jeg heller N&J og Carlsberg. 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Da tar jeg heller N&J og Carlsberg. word, maan! 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kor lang tid tar det før enn får stygge tenner av snusing? Kor mykje over kor lang tid? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 det spørs fra hver enkelt person tror jeg, altså ingen fasit svar. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Selges egentlig grovsnsu løs i dagligvare her i landet? Har ikke sett den i vanlig dagligvare på lenge. Fikk kjøpt meg en boks på en frukt, grønt og tobakks sjappe, hadde nesten glemt hvor herlig den er. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kjøpte en på Rema i går Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har sett Grovsnus på Rema og Rimi, det er en stund siden men pyttpytt. Kjøpte en boks Skruf på fredag, med nytt design. Helt ok design, snusen smaker iallefall den samme så jeg bryr meg ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kor lang tid tar det før enn får stygge tenner av snusing? Kor mykje over kor lang tid? Det varierer veldig frå person til person, som har blitt sagt. Jeg har snust i ca 4-5 år, og snuser gjennomsnittlig 3-4 bokser med porsjon i uken. Jeg har ikke akkurat fårr styggere tenner, men jeg har ett pittelite brunt merke på en tann som ikke vil gå bort uansett hvor hardt/mye jeg pusser tannen med tannkrem. Over til noe annet... Virker som Skruf har skjerpet seg nå som de har komt med nytt design. Har ikke fått en boks med skviste, ekkle, våte påser enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå