Lommebok Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen som vet hvor man kan få snus med norske advarsler? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Noen som vet hvor man kan få snus med norske advarsler? Eeh, i Norge? Edit: Så ikke på forrige side. Men hvis du skal bestille over nett og betale avgifter, vil det bli like dyrt som i Norge. Da er det like greit å kjøpe i Norge. Endret 12. februar 2011 av HOK Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen som vet hvor man kan få snus med norske advarsler? Eeh, i Norge? Edit: Så ikke på forrige side. Men hvis du skal bestille over nett og betale avgifter, vil det bli like dyrt som i Norge. Da er det like greit å kjøpe i Norge. Prisen spiller ingen rolle, men utvalget på nettet er så UTROLIG mye større enn de plassene rundt der jeg bor. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 yes, skruf smaker gammalt oppkast. sist gang jeg snuste den brak jeg meg mens jeg hadde den i, og 5-10 min etter jeg hadde tatt den ut. får frysninger bare jeg tenker på smaken... Jeg må ta den ut før den renner, hvis ikke så er jeg doomed til å brekke meg eller i verste fall spy. Spes når det kommer til Skruf Tranebær! Den spyr jeg faktisk av hver gang jeg prøver den og den renner. :!: ja, her er tranebær den eneste skrufen som jeg kan snuse. men dog bare 4-5 før de også blir kvalmende. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Angående tranbær prøvde jeg først en snus av en klassekamerat. Det smakte utrolig godt egentlig, så jeg kjøpte en en stund senere. Etter 3-4 snus var det ikke så utrolig godt lenger. Etter halve boksen var jeg så utrolig lei at jeg kunne blitt sint. Huff, det var rett og slett kvalmt Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tranebær er bajs på boks. Helt ok med én snus i ny og ne, men å kjøpe en hel boks er bortkasta penger. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg skulle ønske man fikk bokser med 4-5 porsjoner av hver. Smakene kunne vært mer eksperimentelle. Probe Whiskey hadde vært godt i en 5-gramsboks. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Indeed. Men prisen hadde vært ille tror jeg Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Veldig ille. Måtte jo hatt separate rom inni boksen for å unngå at alt blander seg sammen til én über-smak. Edit: Når jeg tenker på det hadde über-smaken vært litt spennende og prøvd Endret 12. februar 2011 av HOK Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hehe. Jeg tenkte ikke på å ha en 24 gramsboks med mange forskjellige snustyper. Tenkte heller på en liten boks med fem porsjoner. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har nå bestemt meg for å trappe ned på snusinga, og skal derfor begynne å snuse litt svakere snus. Jeg lurer derfor på hva den svakeste snusen er? Bortsett fra mocca, og helst en white snus for å unngå så utrolig gule tenner. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Aha! Det ville nok kostet en god del mer, ja. Og ikke minst unødvendig, spesielt for produsenten. De tjener jo mer på at folk kjøper en hel boks og prøvesmaker, enn å kjøpe 4-5 porsjoner i en liten boks. Jeg har nå bestemt meg for å trappe ned på snusinga, og skal derfor begynne å snuse litt svakere snus. Jeg lurer derfor på hva den svakeste snusen er? Bortsett fra mocca, og helst en white snus for å unngå så utrolig gule tenner. Catch? Endret 12. februar 2011 av HOK Lenke til kommentar
0usty Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er ikke noe stor fan av den egentlig. Så tenkte jeg skulle sjekke om noen visste om noen andre som var ca like sterke som catch? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 gøteborgs rape lucky strike white skruf orgial white general orginal white det er de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Skruf og General har vel 9 mg nikotin, mens catch har 7. Vet ikke om Gøteborgs Rapè eller Lucky Strike, men catch er vel bittelitt svakere. Ikke så veldig mye, though Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 General silver. 6mg/g. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen som har smakt Thunder Cola? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Deilig å komme hjem fra Sverige med 20 bokser Montecristo. nom nom nom nom nom 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen som har smakt Thunder Cola? What? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen som har smakt Thunder Cola? Jeg er overbevist om at den heter Thunder Coola, og ikke er lansert ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå