The Doctor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Deilig og ha en jobbkamerat som bor i sverige! Får en limpe hver 2. uke. love<3 Ser den. Har en onkel som er mye på møter i utlandet osv. en gang i måneden så da blir det en pølse med snus til meg. Hadde ikke hatt noe imot en onkel som var i utlandet annenhver uke heller Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Blitt vant til General ekstra sterk porsjon no, fantastisk god og renner nesten ingenting ! Helt grym snus, Faktisk ganske god når den renner litt og, for øvrig er white sterk til general også å anbefale Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 White sterk? Den har jeg aldri sett. Er den enkel å få tak i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Må si at det nye skruf designet var lite vakkert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Må si at det nye skruf designet var lite vakkert. Har ikke sett det ennå. På min boks står det bare "Nytt design kommer snart" Har du bilder? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det er litt harry... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ja, men jeg snuser ikke skruf uansett, så det er litt care. Skruf er kvalmende. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 General er kvalmende. Smaker ikke noe i forhold til Skruf. Og den renner bare du tenker hardt nok på den. Sånn, alle har ulike meninger. Anything else? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 yes, skruf smaker gammalt oppkast. sist gang jeg snuste den brak jeg meg mens jeg hadde den i, og 5-10 min etter jeg hadde tatt den ut. får frysninger bare jeg tenker på smaken... Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 White sterk? Den har jeg aldri sett. Er den enkel å få tak i? Du får tak i den overalt. General sterk portion, heter den. Svart boks med rød skrift. General er kvalmende. Smaker ikke noe i forhold til Skruf. Og den renner bare du tenker hardt nok på den. Sånn, alle har ulike meninger. Anything else? Det er vel en grunn for at General er Norges mest solgte snusmerke Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 yes, skruf smaker gammalt oppkast. sist gang jeg snuste den brak jeg meg mens jeg hadde den i, og 5-10 min etter jeg hadde tatt den ut. får frysninger bare jeg tenker på smaken... Jeg må ta den ut før den renner, hvis ikke så er jeg doomed til å brekke meg eller i verste fall spy. Spes når det kommer til Skruf Tranebær! Den spyr jeg faktisk av hver gang jeg prøver den og den renner. :!: Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 General er kvalmende. Smaker ikke noe i forhold til Skruf. Og den renner bare du tenker hardt nok på den. Sånn, alle har ulike meninger. Anything else? Det er vel en grunn for at General er Norges mest solgte snusmerke Ja, General har eksistert i over 100 år, Skruf i 7. Forøvrig er vel Skruf det størst voksende merket (uten at jeg kan backe det opp med noe konkret, men det er rykter og etter det representanter for Skruf sier) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 White sterk? Den har jeg aldri sett. Er den enkel å få tak i? Du får tak i den overalt. General sterk portion, heter den. Svart boks med rød skrift. Åja, den har jeg sett. Jeg kjente bare ikke til navnet "sterk white". Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com. Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen? Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Likte looken til skruf løs. Begge løsene og Xtra sterk portion er de skrufene som funker. EDIT: General Long Sterk er ny favoritt her Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 nytt snus inkjøp i dag, Skruf sterk portion General long N&J orginal grunnen til at jeg alltid kjøper 2 eller 3 bokser er forde jeg hater og gå tom midt på natten ellers så er det stress og reise til butikken værdag når det som regel bruker 1 boks om dagen..Trur jeg må lere meg og trappe ned litt kanskje Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com. Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen? Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake. Da må du betale avgifter, noe som gjør at det blir like dyrt som å kjøpe et tårn i Norge. En annen ting er at boksene må være merket med norske advarsel-lapper. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com. Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen? Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake. Du får den ikke gjennom. Hvis ikke det er norske advarsler, får du den ikke gjennom. Ingen nettbutikker bruker norske advarsler. Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com. Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen? Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake. Da må du betale avgifter, noe som gjør at det blir like dyrt som å kjøpe et tårn i Norge. En annen ting er at boksene må være merket med norske advarsel-lapper. Buysnus har ikke norske advarsler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå