TheSoapmaker Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Godt med en pris med grov snus En Grov Snus Maxi-port! Det er goood shit! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er lite der ute som slår en jølstring i leppa med tilhørende musikk. Særs euforisk. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kom over det tilbudet i dag! Det er neppe lov med tilbud på snus, men det ga vel eieren av denne butikken i Oslo langt F i. Jeg fikk altså 3 Lucky Strike Strong Loose til 45 kroner. 15 per boks! De gikk ut på dato 29.11.10, 2 mnd siden, men de hadde vært sterkt nedkjølt. Plastboksene til Lucky gjør vel at de holder seg fuktige lenger. Jeg hadde ikke prøvd den før, men det var en herlig snus! Ikke var den tørr heller. Den første gangen jeg bakte fuktet jeg hendene først, men trengte ikke det nå - den var simpelthen ikke tørr! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Røverkjøp! Hvorfor skulle ikke tobakk holde ut lenger når annen matvare kan? Vel. Lukt i det minste på varen og sammenlign med et ferskt produkt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lukter, smaker og ser ut som et ferskt produkt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kos deg med boksene. Vel anvendte penger. Her går det i Skruf porsjon. Jeppers, jeg orker ikke å bake i disse tider. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Snart er rullen med NJ tom.. Så da blir det tilbake til norske drittpriser.. jaja. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kom over det tilbudet i dag! Det er neppe lov med tilbud på snus, men det ga vel eieren av denne butikken i Oslo langt F i. Jeg fikk altså 3 Lucky Strike Strong Loose til 45 kroner. 15 per boks! De gikk ut på dato 29.11.10, 2 mnd siden, men de hadde vært sterkt nedkjølt. Plastboksene til Lucky gjør vel at de holder seg fuktige lenger. Jeg hadde ikke prøvd den før, men det var en herlig snus! Ikke var den tørr heller. Den første gangen jeg bakte fuktet jeg hendene først, men trengte ikke det nå - den var simpelthen ikke tørr! Hehe, er verken lov å selge snus på tilbud eller selge noe som har gått ut på dato. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Kom over det tilbudet i dag! Det er neppe lov med tilbud på snus, men det ga vel eieren av denne butikken i Oslo langt F i. Jeg fikk altså 3 Lucky Strike Strong Loose til 45 kroner. 15 per boks! De gikk ut på dato 29.11.10, 2 mnd siden, men de hadde vært sterkt nedkjølt. Plastboksene til Lucky gjør vel at de holder seg fuktige lenger. Jeg hadde ikke prøvd den før, men det var en herlig snus! Ikke var den tørr heller. Den første gangen jeg bakte fuktet jeg hendene først, men trengte ikke det nå - den var simpelthen ikke tørr! Hvilken butikk? Får ta meg en tur for å sjekke ut om det er mere snus på tilbud Endret 29. januar 2011 av Philipo The Hippo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Røverkjøp! Hvorfor skulle ikke tobakk holde ut lenger når annen matvare kan? Vel. Lukt i det minste på varen og sammenlign med et ferskt produkt. Å betale for snus som har gått ut på dato er intet røverkjøp. Det er lov å kreve å FÅ snus som har gått ut på dato i Norge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg var i en lettere beruset tilstand da innlegget blei skrevet. Nuvel. Da ville jeg faktisk tatt turen til kolonialen og krevd den lille slanten med penger tilbake! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hehe, er verken lov å selge snus på tilbud eller selge noe som har gått ut på dato. At det ikke er lov å selge snus på tilbud skrev jeg selv, men snus har en best før-dato, ikke en siste forbruksdag. Man har lov til å selge slike varer senere. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Roa meg veldig på snus : ) Synes det nesten blir bedre da også! Mer nytelsesfaktor. Tar vel 4-5 priser om dagen etterfulgt av smådeilige nikotinsjokk Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg tar nok litt mer... Vil gjette på 2.5 bokser i uka. Men jeg ser det du sier. Jeg får alltid et lite buzz av snus, men det er løssnus som virkelig gir det. Endret 30. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Finner jeg nikotinfri snus i tromsø? Er dette vanlig her til lands? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 På teknikkmagasinet kan man kjøpe en Energisnus. Det er også en snus som heter Onico, som er i en del butikker. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kickup heter energisnusen. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Inneholder denne energisnusen nikotin? Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå