Hanske Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg kjøpte to bokser på Narvesen på onsdag. 79 for 02 og 89 for General løs. Jeg ser ikke helt at prisene er økt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg kjøpte to bokser på Narvesen på onsdag. 79 for 02 og 89 for General løs. Jeg ser ikke helt at prisene er økt. 10 kr ekstra for løs? Her i Larvik koster det 75 kr for både Løs og Portion Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen som vet om det er mulig å få tak i Jakobssons Wintergreen, Strong i Oslo-område? Eller må man kjøre til Sverige? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg måtte innom tre butikker for å få den i Sverige. Tviler på at den finnes i Norge. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ok, utrolig hva man gjør for en pakke snus, men jeg stikker til Sverige i morra. Snusen er top rated overalt på nette Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Med god grunn. En nydelig snus! Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det egentlig et problem å ta med seg et par tårn for mykje i tollen? Blir det berre konfiskert uten at du får mulighet til å snakke for deg, eller kjem du lenger med sjarm? Har typen Lucky Strike white porsjon no, og kjenner nesten ingen effekt. Er vant til skruf ekstra sterk porsjon. En spesiell grunn til at folk her virker litt i mot skruf? Andre som har erfaring med Lucky Strike forresten? Pent design i alle fall Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det egentlig et problem å ta med seg et par tårn for mykje i tollen? Blir det berre konfiskert uten at du får mulighet til å snakke for deg, eller kjem du lenger med sjarm? Har typen Lucky Strike white porsjon no, og kjenner nesten ingen effekt. Er vant til skruf ekstra sterk porsjon. En spesiell grunn til at folk her virker litt i mot skruf? Andre som har erfaring med Lucky Strike forresten? Pent design i alle fall Ja, Skruf smaker piss og dritt. Lucky Strike derimot er dritgod! Jeg kjører som regel Lucky Strike Bold(Sterk) Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det egentlig et problem å ta med seg et par tårn for mykje i tollen? Blir det berre konfiskert uten at du får mulighet til å snakke for deg, eller kjem du lenger med sjarm? Har typen Lucky Strike white porsjon no, og kjenner nesten ingen effekt. Er vant til skruf ekstra sterk porsjon. En spesiell grunn til at folk her virker litt i mot skruf? Andre som har erfaring med Lucky Strike forresten? Pent design i alle fall Ja, Skruf smaker piss og dritt. Lucky Strike derimot er dritgod! Jeg kjører som regel Lucky Strike Bold(Sterk) Vil nå heller si at lucky strike lager bedre cigaretter enn snus Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lucky har de beste sigarettene, ja. Men jeg røyker ikke fast, og det er sjelden jeg tar meg en røyk. Men syns snusen er bedre. Kanskje ikke så rart mtp at jeg er en snuser.... Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I dag kom en ny snus, Granit 'special' och Granit 'Stark'. '. The cans are the standard issue Granit cans - black, pretty basic. Granit Stark is listed as having a "High Level" of nicotine, no exact content - and a tobacco flavor. Granit Special White Portion, however, is a little different. It's listed as having a tobacco flavor and a licorice flavor. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tviler på at de kommer til Norge. Har aldri sett Granit her. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kult. Vet du om den selges i Norge også? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kunne valgt et litt mer spenstig navn etter min smak ;p Får ikke akkurat lyst til å prøve en "Granit-snus" av å bare se på navnet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Boksen ser litt billig ut også... Jeg tror ikke jeg har smakt Granit, men jeg fikk lyst til å prøve dem alikevel. Norge er jo hovedmarkedet for sterksnus, så jeg hadde ikke blitt veldig overrasket om den kom hit. Selv om jeg skrev det motsatte i forrige innlegg. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Granit er ikke så verst! Virkelig verdt et forsøk Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Må tilføye at det finnes eksempler på god billigsnus. Taboca er et godt eksempel. Samme produsentene som Monte-Cristo, og smaker ikke så ulikt faktisk Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Godt med en pris med grov snus Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Granit er grei den, har bare prøvd original portion, men syns det var et "billig" preg over den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå