Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:) Hei

Har et spørsmål som igrunn avgjør om jeg gidder å fortsette med snus. Er ganske ny til snus og får mye effekt, men varer det egentlig? Spørsmålet er for dere som har snuset lenge(som de fleste her sikkert har).

Usikker på om det bare er smaken og avhengigheten av nikotin som står igjen til slutt? Hos meg virker det veldig "beroligende", men har hørt at den effekten forsvinner ettervert.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

:) Hei

Har et spørsmål som igrunn avgjør om jeg gidder å fortsette med snus. Er ganske ny til snus og får mye effekt, men varer det egentlig? Spørsmålet er for dere som har snuset lenge(som de fleste her sikkert har).

Usikker på om det bare er smaken og avhengigheten av nikotin som står igjen til slutt? Hos meg virker det veldig "beroligende", men har hørt at den effekten forsvinner ettervert.

Vil anbefale å slutte. Effekten blir mindre og mindre etter hvert, og man merker kun svimmelhet om man tar en snus en sjelden gang, helst med dagers mellomrom (er hvertfall slik for meg, etter et misslykket forsøk på å slutte)

Det å snuse bare litt av og til funker heller ikke så bra, det utvikler seg oftest til en avhengighet.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra Sverige nå. Ingen storhandel, men alikevel over dobbel kvote... Skulle ønske staten så at kvoten minst må dobles.

Liste over innkjøp:

1 rull General Onyx

1 rull Nick & Johnny White

3 Kronan løs

3 Jakobssons Wintergreen

Det skulle holde for en stund. Blir vel ny tur om 6-10 uker.

Takk for bra svar! Har bestilt en svensk snus fra USA, heter Jakobssons Wintergreen Strong. Skulle vist være ganske god. Så får vurdere det da, hvis den er bra :)

Jeg har tre sånne nå. Herlig snus.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra Sverige nå. Ingen storhandel, men alikevel over dobbel kvote... Skulle ønske staten så at kvoten minst må dobles.

Eneste gode grunn til å bo på Østlandet, høhø.

Kvoten burde vært mye høyere enn det den er nå (250 gram), iallefall dobles. Skjønner ikke hvorfor vi skal ha kvote på 250 gram.

Iallefall greit å ha en onkel som reise mye utenlands som verken røyker eller snuser selv, så da får jeg kvoten :)

@Philipo: N&J sin white anbefales. Har kjøpt den et par ganger, men det er ikke noe jeg kunne brukt fast.

Lenke til kommentar

Ja, jeg liker alle snusene jeg har kjøpt. Onyx hadde en kraftigere smak enn forventet, men den var for all del god.

Lol. For å være ærlig ser jeg ingen grunn til å bo i Varg Vikernes-byen. Byen er liten, regnfull og kald, og befolkningen har en fæl dialekt.

250-gramskvote var standard i Europa før EU vokste seg stort. Der sier loven "rimelig mengde til eget bruk". Du kan altså ta med 15 rør eller 20 liter sprit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...