Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Mulig det har blitt nevnt før (er ny bruker).. Noen som vet om man kan få tak i Phantom Blue i Norge? Kjøpte en i Sverige sist helg, den var digg! Jeg trenger mer:) men har ikke sett den i norge.. Her har de den. Endret 21. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hehe... Smart... Det eneste jeg setter pris på med Grenlandsområdet er Bergby's familierestaurant langs E18. Verdens beste burger. Haha, der jobber jeg! hender jeg spiser der eller er innom Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hehe... Smart... Det eneste jeg setter pris på med Grenlandsområdet er Bergby's familierestaurant langs E18. Verdens beste burger. Haha, der jobber jeg! hender jeg spiser der eller er innom haha! Spist der selv, enda jeg bor i hedmark! Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hei Har et spørsmål som igrunn avgjør om jeg gidder å fortsette med snus. Er ganske ny til snus og får mye effekt, men varer det egentlig? Spørsmålet er for dere som har snuset lenge(som de fleste her sikkert har). Usikker på om det bare er smaken og avhengigheten av nikotin som står igjen til slutt? Hos meg virker det veldig "beroligende", men har hørt at den effekten forsvinner ettervert. Endret 21. januar 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Effekten forsvinner gradvis, men for min del går det på nikotin og avhengighet, smaken er en bonus. Effekten forsvinner hos deg om en stund, det er ikke til å legge skjul på Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Som Friksjon sa, så forsvinner svimmelheten ettervært. Men jeg blir beroliget og mer konsentrert når jeg tar en snus, så vil ikke si at selve effekten forsvinner. Smaken er jo også herlig . Endret 21. januar 2011 av Philipo The Hippo Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Svimmelheten er borte hos meg, men det er som flodhesten sa, at man føler seg avslappet og blir mer konsentrert Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Takk for bra svar! Har bestilt en svensk snus fra USA, heter Jakobssons Wintergreen Strong. Skulle vist være ganske god. Så får vurdere det da, hvis den er bra Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hvis du får den inn i landet, mener du. Tobakk kan ikke importeres uten spesiell tillatelse. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=118784&epslanguage=no Endret 22. januar 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hmm, jeg leste på et forum, at man kunne bestille opp til 5 stk. EDIT: uten tollavgifter Da så. Kosta bare 4 dollar uansett. Endret 22. januar 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jada, hvis du har vært i landet over 24 timer - det vil i praksis si å kun være innom landet. Import er forbudt med mindre du har særskilt tillatelse, slik jeg skrev i forrige post. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Japp.. Dem har sagt til meg at dem må ha norske advarselsetikketer på seg og. Utenlandske funker visst ræva. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det mange her som koser seg med f.eks en kaffedokter(som jeg gjør nå) sammen med en snus? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei Har et spørsmål som igrunn avgjør om jeg gidder å fortsette med snus. Er ganske ny til snus og får mye effekt, men varer det egentlig? Spørsmålet er for dere som har snuset lenge(som de fleste her sikkert har). Usikker på om det bare er smaken og avhengigheten av nikotin som står igjen til slutt? Hos meg virker det veldig "beroligende", men har hørt at den effekten forsvinner ettervert. Vil anbefale å slutte. Effekten blir mindre og mindre etter hvert, og man merker kun svimmelhet om man tar en snus en sjelden gang, helst med dagers mellomrom (er hvertfall slik for meg, etter et misslykket forsøk på å slutte) Det å snuse bare litt av og til funker heller ikke så bra, det utvikler seg oftest til en avhengighet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kom hjem fra Sverige nå. Ingen storhandel, men alikevel over dobbel kvote... Skulle ønske staten så at kvoten minst må dobles. Liste over innkjøp: 1 rull General Onyx 1 rull Nick & Johnny White 3 Kronan løs 3 Jakobssons Wintergreen Det skulle holde for en stund. Blir vel ny tur om 6-10 uker. Takk for bra svar! Har bestilt en svensk snus fra USA, heter Jakobssons Wintergreen Strong. Skulle vist være ganske god. Så får vurdere det da, hvis den er bra Jeg har tre sånne nå. Herlig snus. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Av de du nevner har jeg faktisk bare prøvd onyxen, er de andre å anbefale? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kom hjem fra Sverige nå. Ingen storhandel, men alikevel over dobbel kvote... Skulle ønske staten så at kvoten minst må dobles. Eneste gode grunn til å bo på Østlandet, høhø. Kvoten burde vært mye høyere enn det den er nå (250 gram), iallefall dobles. Skjønner ikke hvorfor vi skal ha kvote på 250 gram. Iallefall greit å ha en onkel som reise mye utenlands som verken røyker eller snuser selv, så da får jeg kvoten @Philipo: N&J sin white anbefales. Har kjøpt den et par ganger, men det er ikke noe jeg kunne brukt fast. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, jeg liker alle snusene jeg har kjøpt. Onyx hadde en kraftigere smak enn forventet, men den var for all del god. Lol. For å være ærlig ser jeg ingen grunn til å bo i Varg Vikernes-byen. Byen er liten, regnfull og kald, og befolkningen har en fæl dialekt. 250-gramskvote var standard i Europa før EU vokste seg stort. Der sier loven "rimelig mengde til eget bruk". Du kan altså ta med 15 rør eller 20 liter sprit. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Var på Shellen nå nettopp. 94 kr for porsjon - ran på høylys dag? Er dette vanlig pris på bensinstasjon i dag. Visste avgiftene var gått opp, men er måte på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå