Hanske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ja, den stopper både på Nordby og Svinesund. Matbutikkene på Svinesund er dårligere, men tobakksbutikkene er billigere og like gode. Rutetabell EDIT: Nå har jeg forresten bestilt en snusboks fra Sjappa. Endret 17. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som veit et par sjapper i sverige som ikke leg'er? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke lurt å poste det her. Da kan de butikkene vente seg politibesøk en av de nærmeste dagene... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som veit et par sjapper i sverige som ikke leg'er? - Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert. Nei, vi vet ikke om noen. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som veit et par sjapper i sverige som ikke leg'er? - Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert. Nei, vi vet ikke om noen. Woooops! Jeg spurte aldri... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som har vært i Charlottenberg? Er det noe bra utvalg i snus der? Ja, jeg er 18 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det noen VIF-fans her vil jeg anbefale dere å se dette. Den koster jo litt, da, men jeg vurderer å kjøpe en. 250,- for en liten metallboks? Er jo fan meg ran.. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er jo Enga, da. Jeg har kjøpt en. Sendt på tirs. Hadde forventet den i dag, men kommer vel i morgen. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 det er enga, baby! Det er verdt å betale 250 kr for en gjenbruksnusboks! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jepp. Vålerenga über alles. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 eller for oss smarte som heller er smarte og kjøper odd grenland i stede for vålerenga men nå snakker vi snus ikke fottball klubber Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hehe... Smart... Det eneste jeg setter pris på med Grenlandsområdet er Bergby's familierestaurant langs E18. Verdens beste burger. Nå som vi snakker om snus kan jeg jo fortelle at jeg prøvde 02 for første gang i dag. Ikke veldig god smak, men effekten var god, og bleieformen gjorde den usynlig i kjeften. Perfekt for skole. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 general long er ganske lik, men etter min mening bedre Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 det er enga, baby! Det er verdt å betale 250 kr for en gjenbruksnusboks! Ja, dere må jo støtte de som fikk den sureste plassen i tippeligaen. Var som normalt et vist lag som fortjent vant tippeligaen. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som har vært i Charlottenberg? Er det noe bra utvalg i snus der? Ja, jeg er 18 Du får tak i normale merker på senteret. Har ikke sett at de selger Thunder der, har spørt etter den flere ganger, aldri hørt om den tydeligvis. Ganske lik pris 400 for et tårn portion Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som har vært i Charlottenberg? Er det noe bra utvalg i snus der? Ja, jeg er 18 Charlottenberg er helt ok. Man får de vanligste merkene der, samme som i Norge. Da jeg var der, så jeg ingen spesielle, nye merker som jeg ville prøve ut, så gikk for et tårn med 02. Kostet vel 450,- for 10stk. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hehe... Smart... Det eneste jeg setter pris på med Grenlandsområdet er Bergby's familierestaurant langs E18. Verdens beste burger. Haha, der jobber jeg! Lenke til kommentar
tobbentor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mulig det har blitt nevnt før (er ny bruker).. Noen som vet om man kan få tak i Phantom Blue i Norge? Kjøpte en i Sverige sist helg, den var digg! Jeg trenger mer:) men har ikke sett den i norge.. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Oh! Må bare spamme litt her gutta. Lagd en ny dubsteplåt som jeg vil dele med dere. Ta dere en pris og hør på den! Its wonderful! Lagt den ut på bloggen min http://neuraxis.blogg.no/?c=1295645444 bare trykk play! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå