Cl1ck Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 hva er black portion egentlig? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Old news mate.. har stått det derre på hjemmesidene til skruf leeeeenge Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 hva er black portion egentlig? noen er white, noen er orginal og noen er black Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Old news mate.. har stått det derre på hjemmesidene til skruf leeeeenge Nope. Var inne på skruf.se noen dager før jul. Det kan maks ha stått i 3-4 uker. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 hva er black portion egentlig? noen er white, noen er orginal og noen er black No shit Sherlock... Hva er forskjellen mellom white og black, utenom fargen? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Tror det er mer smak i black portions. Men jeg kan ta feil. Ikke stol på tipset før noen bekrefter det Har også hørt noe om at den er litt tørrere. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noen VIF-fans her vil jeg anbefale dere å se dette. Den koster jo litt, da, men jeg vurderer å kjøpe en. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, husker godt de hadde det i begynnelsen av desember også Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 hva er black portion egentlig? noen er white, noen er orginal og noen er black No shit Sherlock... Hva er forskjellen mellom white og black, utenom fargen? Etter det jeg har hørt, så er det visst lagt til mer lakris og/eller salmiakk i sjølve posene. Hvor korrekt det er veit jeg ikke, men for meg gir det sense.. 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nyhus skrev det et sted(Hvis jeg ikke husker feil), og mener han sa at white er lagd for å få ut smaken mye fortere, mens black har en litt mer "krydret" smak. og et kjapt spm. Har ligget med feber siden Torsdag, hadde ikke minste lyst på snus på Torsdag, Fredag eller Lørdag, men i dag når jeg ble kvitt den fikk jeg snus suget tilbake med en gang. Er det noen har med samme greia? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Man føler seg jo slapp når man har feber. Jeg tror vel ikke kroppen ønsker mer avslappelse da. Det kan være så enkelt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nyhus skrev det et sted(Hvis jeg ikke husker feil), og mener han sa at white er lagd for å få ut smaken mye fortere, mens black har en litt mer "krydret" smak. og et kjapt spm. Har ligget med feber siden Torsdag, hadde ikke minste lyst på snus på Torsdag, Fredag eller Lørdag, men i dag når jeg ble kvitt den fikk jeg snus suget tilbake med en gang. Er det noen har med samme greia? Har hatt det sånn siden jeg våkna opp i går. Høy feber, hodepine og halsen er voldtatt av hosting. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Snus når jeg er syk er relativt no-go. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noen VIF-fans her vil jeg anbefale dere å se dette. Den koster jo litt, da, men jeg vurderer å kjøpe en. Har faktisk aldri sett den på sjappa, den må være godt gjemt, ellers hadde jege hatt en Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det noen VIF-fans her vil jeg anbefale dere å se dette. Den koster jo litt, da, men jeg vurderer å kjøpe en. Har faktisk aldri sett den på sjappa, den må være godt gjemt, ellers hadde jege hatt en jeg har ikke en med vålerenga men har en med odd grenland jeg da Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hver sin smak får en si ;p Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har aldri tatt turen over grensa på en søndag før. Er det søndagsåpent over grensa? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, "alle" butikker har åpent på søndag, bortsett fra systembolaget. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er bare i Norge det ikke er vanlig med søndagsåpne butikker. Noen kolonialer og småbutikker stenger, men alle store kjeder er oppe. På Island har de døgnåpne butikker og i noe så katolsk som Polen har alt søndagsåpent. Jeg har vært i mange europeiske land (aldri utenfor) og alle steder har supermarkedene hatt søndagsåpent. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Supert. Hanske, du snakket om bussen til strömstad, stopper dennne innom nordby? Og hadde du giddet å sende meg en link til rutetabellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå