Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er black portion egentlig?

noen er white, noen er orginal og noen er black

No shit Sherlock... Hva er forskjellen mellom white og black, utenom fargen?

Etter det jeg har hørt, så er det visst lagt til mer lakris og/eller salmiakk i sjølve posene. Hvor korrekt det er veit jeg ikke, men for meg gir det sense..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nyhus skrev det et sted(Hvis jeg ikke husker feil), og mener han sa at white er lagd for å få ut smaken mye fortere, mens black har en litt mer "krydret" smak.

og et kjapt spm. Har ligget med feber siden Torsdag, hadde ikke minste lyst på snus på Torsdag, Fredag eller Lørdag, men i dag når jeg ble kvitt den fikk jeg snus suget tilbake med en gang.

Er det noen har med samme greia?

Lenke til kommentar

Nyhus skrev det et sted(Hvis jeg ikke husker feil), og mener han sa at white er lagd for å få ut smaken mye fortere, mens black har en litt mer "krydret" smak.

og et kjapt spm. Har ligget med feber siden Torsdag, hadde ikke minste lyst på snus på Torsdag, Fredag eller Lørdag, men i dag når jeg ble kvitt den fikk jeg snus suget tilbake med en gang.

Er det noen har med samme greia?

Har hatt det sånn siden jeg våkna opp i går. Høy feber, hodepine og halsen er voldtatt av hosting.

Lenke til kommentar

Det er bare i Norge det ikke er vanlig med søndagsåpne butikker. Noen kolonialer og småbutikker stenger, men alle store kjeder er oppe. På Island har de døgnåpne butikker og i noe så katolsk som Polen har alt søndagsåpent. Jeg har vært i mange europeiske land (aldri utenfor) og alle steder har supermarkedene hatt søndagsåpent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...