Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kun jeg som mener at General Sterk renner altfor mye for å være WP?

Likte den ikke i det hele tatt. Skikkelig skuffendes.

 

Ble forresten tatt for 2 dager siden, så nå står det mellom lappen og snus. Tips anyone?

Regner med jeg må si farvell til snusen, selv om det er triste greier å tenke på.

Lenke til kommentar
Litt kjipa å bli tatt en gang til, for så å se lappen ryke :(

 

Driver du seriøst å vurderer om du skal fortsette med snus mot å miste det at foreldrene dine betaler lappen for deg? Hallo? Jeg lover deg at lappen kommer til å gi deg mer glede enn du noensinne i hele ditt liv kommer til å få av snus. Dessuten er lappen DYRT. Det koster deg ikke en krone å slutte å snuse inntill du har fått den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos.

Artig du nevner det der, fordi når jeg er på fjellet så er alt nemlig så mye bedre, en iskald cola smaker utrolig mye bedre når du er på fjellet, enn når du sitter hjemme foran pcen, jeg lover.

Lenke til kommentar
Skal på fjellet fra man til ons i neste uke, noen som har noen gode løs "fjell" snustyper og komme med ?

 

 

Jeg sitter her og ler av innlegget ditt.

 

Finnes det noen bra snustyper mens man driter? eller når man skrur på lyset? Hvilken snus er best når man skriver med blyanten?

Lenke til kommentar
Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos.

Artig du nevner det der, fordi når jeg er på fjellet så er alt nemlig så mye bedre, en iskald cola smaker utrolig mye bedre når du er på fjellet, enn når du sitter hjemme foran pcen, jeg lover.

Nettopp, derfor har det vel ikke noe å si hva du velger, når alt blir bedre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos.

Artig du nevner det der, fordi når jeg er på fjellet så er alt nemlig så mye bedre, en iskald cola smaker utrolig mye bedre når du er på fjellet, enn når du sitter hjemme foran pcen, jeg lover.

Nettopp, derfor har det vel ikke noe å si hva du velger, når alt blir bedre

Mulig jeg formulerer meg litt feil her, beklager.

Det jeg prøver å få fram er hvordan snus er bra å ha med seg på fjellet ?

Orker ikke pose.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...