Zodihax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg liker ikke Lucky, men får prøve den nye. Alltid gøy med ny snus på markedet. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det kun jeg som mener at General Sterk renner altfor mye for å være WP? Likte den ikke i det hele tatt. Skikkelig skuffendes. Ble forresten tatt for 2 dager siden, så nå står det mellom lappen og snus. Tips anyone? Regner med jeg må si farvell til snusen, selv om det er triste greier å tenke på. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ta bilen du, og hold snusen skjult Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Litt kjipa å bli tatt en gang til, for så å se lappen ryke Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Slutt å snus vis du skal/vil ha lappen dekka. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hoi, har fått ei uhorveleg trang til å anskaffa Granit Xtra large portion, nokon som veit om desse er å oppdriva i Stavangerområdet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Litt kjipa å bli tatt en gang til, for så å se lappen ryke Driver du seriøst å vurderer om du skal fortsette med snus mot å miste det at foreldrene dine betaler lappen for deg? Hallo? Jeg lover deg at lappen kommer til å gi deg mer glede enn du noensinne i hele ditt liv kommer til å få av snus. Dessuten er lappen DYRT. Det koster deg ikke en krone å slutte å snuse inntill du har fått den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Granitt selges vel ikke i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal på fjellet fra man til ons i neste uke, noen som har noen gode løs "fjell" snustyper og komme med ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos. Artig du nevner det der, fordi når jeg er på fjellet så er alt nemlig så mye bedre, en iskald cola smaker utrolig mye bedre når du er på fjellet, enn når du sitter hjemme foran pcen, jeg lover. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal på fjellet fra man til ons i neste uke, noen som har noen gode løs "fjell" snustyper og komme med ? Jeg sitter her og ler av innlegget ditt. Finnes det noen bra snustyper mens man driter? eller når man skrur på lyset? Hvilken snus er best når man skriver med blyanten? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos. Artig du nevner det der, fordi når jeg er på fjellet så er alt nemlig så mye bedre, en iskald cola smaker utrolig mye bedre når du er på fjellet, enn når du sitter hjemme foran pcen, jeg lover. Nettopp, derfor har det vel ikke noe å si hva du velger, når alt blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tviler på at det er noen snustyper som smaker noe spessielt bedre om du er på fjellet eller ikke. Ta en som du syns er kos. Artig du nevner det der, fordi når jeg er på fjellet så er alt nemlig så mye bedre, en iskald cola smaker utrolig mye bedre når du er på fjellet, enn når du sitter hjemme foran pcen, jeg lover. Nettopp, derfor har det vel ikke noe å si hva du velger, når alt blir bedre Mulig jeg formulerer meg litt feil her, beklager. Det jeg prøver å få fram er hvordan snus er bra å ha med seg på fjellet ? Orker ikke pose. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 For det første heter det hvilken snus er bra å ha med seg på gjellet og for det andre så tror jeg gøteborgs rapé løs hadde smakt digg på fjellet da smaken på den minner litt om lukten av granbar Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 General løs sjölvklart Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det kun jeg som mener at General Sterk renner altfor mye for å være WP?Likte den ikke i det hele tatt. Jeg har altid vært "sytete" med at snus renner, men så prøvde jeg general sterk. Hadde den inne i omtrent 1 time og 45 Min. kjente ikke at den rant noe. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sovna på lan, og en kar la en skruf sterk under leppa på meg... Hadde aldri snust før. Våkna 2 timer senere, og var litt borte for å si det sånn. ;\ Nikotin-sjokk er ikke moro! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Sover jeg 12 timer og fyrer opp en røyk med engang jeg våkner, så får jeg et skikkelig nikotinsjokk, blir helt sløv og borte. Får så nikotinsjokk. Endret 22. mai 2009 av Korka Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Du kan hverken være stor eller i nærheten av gammel nok til å ha lov til å røyke/snuse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå