Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jarra! kom tebake fra sverige for noen dager sida med et tårn ekstra sterk skruf løs, ekstra sterk general løs, gøteborg rape løs, 02 og et tårn med tidenes kosesnus: Probe løs!

ble vinka inn til tollen, og jeg døde litt inni meg og var klar til å kjempe for snusen min - men dem bare lot oss kjøre videre :) da ble det en dobbel dåsa under truten der og da ja...

Hehe føler den der. Hadde riktignok ikke med meg like mange tårn som deg, men hadde et par jeg å. Blir vinka inn til tollen og da kjenner jeg noian kommer :p Slapp oss heldigvis videre.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg snus på Rimi i dag, og fikk en forferdelig overraskelse. Snusboksen som for noen dager siden kostet 64,50 hadde gått opp til svimlende 79,80. Det er snakk om GES porsjon.

Hva skjer med Norge?

Er du seriøs?

Han er seriøs ja.

Tobakk og snus har skutt i været etter nyttår. Jobber på butikk, og flere av kundene mine har faktisk fått et lite sjokk av prishoppet. Er ikke bare 1-2 kroner, er 5-6-7 kroner. En pakke med tobakk koster jo plutselig 190 kr. Er ganske sykt.

Betalte 67 kr for en bok ges portpå Prix i Bardufoss, du må ha blitt lurt når du kjøpte

Lenke til kommentar

jarra! kom tebake fra sverige for noen dager sida med et tårn ekstra sterk skruf løs, ekstra sterk general løs, gøteborg rape løs, 02 og et tårn med tidenes kosesnus: Probe løs!

ble vinka inn til tollen, og jeg døde litt inni meg og var klar til å kjempe for snusen min - men dem bare lot oss kjøre videre :) da ble det en dobbel dåsa under truten der og da ja...

Hehe føler den der. Hadde riktignok ikke med meg like mange tårn som deg, men hadde et par jeg å. Blir vinka inn til tollen og da kjenner jeg noian kommer :p Slapp oss heldigvis videre.

ja fy skinnfilla! var herlig å døtte oppi en skikkelig prell med ekstra sterk skruf da! var 8 ganger over den lille kvota, så den norske stat hadde gitt meg en smekk over fingra der ja! er så sjuuk takknemlig at de bare "spilte" meg et puss der as...

Er det noen fler som har smakt whiskey snusen egentlig? Probe hetern, den er å andbefales som skikkelig kosesnus! klarer ikke å la vær å leke litt med tunga når jeg har den : p Leter foresten etter en sterk snus som er grov, med god smak - men liker ikke snus med tilsatt smak. Noen som kan anbefale no som ikke er kjent? likte ikke thunder...

Endret av JohnnyDepp
Lenke til kommentar

Hvordan er prisene på snus? Er noen merker dyrere enn andre?

Jeg skal til Sverige, og tenkte å få med med litt forskjellige snadder, men uten å bruke så voldsomt mye penger.

Du må nok ut med 400 for et tårn for gen,ettan RL, NJ osv. Er vel litt dyrere for løs dog

Lenke til kommentar

Jeg betaler vanligvis 320 NOK for et tårn NJ. Det jeg lurte på var om noen snusmerker er dyrere enn andre. Det er bare NJ jeg har kjøpt i Sverige. Andre typer har blitt kjøpt på div kiosk/bensinstasjon i Norge, så det gir ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Lenke til kommentar

Jeg betaler vanligvis 320 NOK for et tårn NJ. Det jeg lurte på var om noen snusmerker er dyrere enn andre. Det er bare NJ jeg har kjøpt i Sverige. Andre typer har blitt kjøpt på div kiosk/bensinstasjon i Norge, så det gir ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Kan hende. Avhenger også litt hvor i Sverige du kjøper snus. På senteret til Thon i Chalottenberg ligger prisene på 400 for et tårn. Det var lik pris på de fleste merkene så vidt jeg husker. Så vidt jeg har merka er det liten prisforskjell på merkene

Lenke til kommentar

Fikk en artig liten mail av Nils Erlimo fra swedish match, med en liten undersøkelse gjort av northerner og polls på nettet.

Two bloggers in the US (www.snubie.com and www.drsnus.com ) teamed up with the retailer www.northerner.com, and put up a survey together. They wanted to find out which was the best new snus during 2010.

The result.

Best New Portion: General Long

Best New Strong: General Sterk Long

Best New Loose: Skruf Xstra Sterk loose

Best Mini Snus: Catch Pure Mint

Best Special Edition Snus: Kardus 2010

Best New Snus Overall: General Sterk Long

Most Tragic Dead Snus: Claq Qui

You can find the result and survey at www.drsnus.com

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte min første boks Nick and Johnny strong idag, den var helt himmelsk god, ihvertfall i forhold til annen portion snus. Var deilig med noe som faktisk smakte godt etter jeg var ferdig med en boks Skruf Sterk Portion :D Rart hvordan Skruf Sterk Løs kan være så god mens portion versjonen ikke var så god, etter min mening, hehe.

Lenke til kommentar

Hvordan er prisene på snus? Er noen merker dyrere enn andre?

Jeg skal til Sverige, og tenkte å få med med litt forskjellige snadder, men uten å bruke så voldsomt mye penger.

vet det er et sted i svinesund du kan få thunder portion sylinder til 170kr og trur det er 230 for 5 løs ell no der en plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...