Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg snus på Rimi i dag, og fikk en forferdelig overraskelse. Snusboksen som for noen dager siden kostet 64,50 hadde gått opp til svimlende 79,80. Det er snakk om GES porsjon.

Hva skjer med Norge?

Er du seriøs?

Han er seriøs ja.

Tobakk og snus har skutt i været etter nyttår. Jobber på butikk, og flere av kundene mine har faktisk fått et lite sjokk av prishoppet. Er ikke bare 1-2 kroner, er 5-6-7 kroner. En pakke med tobakk koster jo plutselig 190 kr. Er ganske sykt.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg snus på Rimi i dag, og fikk en forferdelig overraskelse. Snusboksen som for noen dager siden kostet 64,50 hadde gått opp til svimlende 79,80. Det er snakk om GES porsjon.

Hva skjer med Norge?

Er du seriøs?

Han er seriøs ja.

Tobakk og snus har skutt i været etter nyttår. Jobber på butikk, og flere av kundene mine har faktisk fått et lite sjokk av prishoppet. Er ikke bare 1-2 kroner, er 5-6-7 kroner. En pakke med tobakk koster jo plutselig 190 kr. Er ganske sykt.

79.80? Jeg kjøpte en boks Nick&J ista, og det meg 65 kr. På daglivarebutikk

Lenke til kommentar

Har havna på snus-karusellen selv nå. Idiotisk å begynne å snuse i en alder av 21 år, direkte flaut og pinlig faktisk.

Men det er faen meg digg og ta seg en pris og lene seg tilbake i stolen og slacke med en kopp kaffi.

Drit nå i hvor gammel du er, da. Snus er utrolig flott noen ganger, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Det vil bli forskjellige priser.

Mange butikker må holde prisen så lav som mulig, slik at folk ikke reiser til Sverige/Danmark.

Det er ikke bare snus vi kjøper over grensen. Mat, øl, og andre dagligvarer.

Selv er jeg for å boicotte snus og tobakk i Norge, bare drive grensehandel.

Sende en beskjed til de jævlene som styrer!

Lenke til kommentar

Det de vil er jo at vi slutter. De tenker at hvis de setter opp avgiftene vil folk slutte. Det som skjer er jo bare at de som røyker/snuser fortsetter som før, men får mindre penger å bruke på andre ting.

Nope. Motsatt. Det vet vi ikke slutter. Høyere priser = mer inntekter, fordi vi fortsatt kjøper.

Edit: Ops, leste feil.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

jarra! kom tebake fra sverige for noen dager sida med et tårn ekstra sterk skruf løs, ekstra sterk general løs, gøteborg rape løs, 02 og et tårn med tidenes kosesnus: Probe løs!

ble vinka inn til tollen, og jeg døde litt inni meg og var klar til å kjempe for snusen min - men dem bare lot oss kjøre videre :) da ble det en dobbel dåsa under truten der og da ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...