Nik0 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Odens hjelper deg ikke. Relativt tør og er skikkelig ræva kvalitet. Merker mye mer av Thunder, selv om den er mindre sterk. Skruf Xtra sterk er av bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Skruf Xetra sterk merker jeg ikke.. Thunder selges i Norge? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Skruf Xetra sterk merker jeg ikke.. Thunder selges i Norge? Thunder selges i Norge ja. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Men ikke på så mange steder. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Skruf Xetra sterk merker jeg ikke.. Thunder selges i Norge? Jeg har bare sett det på diverse "Vg-sjapper", men regner med at noen tobakksbutikker har det også. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 M. Sørensen importerer Thunder. Send dem en mail og spør hvor nærmeste butikk fra deg de selger til. Var innom lageret deres og kjøpte en stokk for litt siden, og snakka litt med daglig leder da hun fortalte meg at en tobaksbutikk her jeg studerer tar inn en del snus fra dem og ga meg adresse og alt. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da har tiden kommet for å virkelig prøve å slutte med snus! Som student har jeg råd til det hvis jeg vil, men tenker at det er penger jeg kan bruke på andre nyttige ting (får prøve å ikke flytte forbruket over på snop og digg). En lite snus-likende kjæreste har kommet inn i bildet også. Vil gjerne fortsette men vet at jeg ikke kan fortsette med det i all evighet. Har gått opp til 1,5 uker uten snus, og har egentlig ikke særlig merkbare fysiske abstinenser bortsett fra litt søvnløshet (kan være psykisk det også), men det altså alltid psyken som får meg til å kjøpe en ny boks etter så lang tid. Noen som vet om denne "lysten" forsvinner og etter hvor lang tid evt? Kaster ut den siste snusen as i speak, ønsk meg lykke til! 1 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøpte meg snus på Rimi i dag, og fikk en forferdelig overraskelse. Snusboksen som for noen dager siden kostet 64,50 hadde gått opp til svimlende 79,80. Det er snakk om GES porsjon. Hva skjer med Norge? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøpte meg snus på Rimi i dag, og fikk en forferdelig overraskelse. Snusboksen som for noen dager siden kostet 64,50 hadde gått opp til svimlende 79,80. Det er snakk om GES porsjon. :cry:Dyrt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøpte meg snus på Rimi i dag, og fikk en forferdelig overraskelse. Snusboksen som for noen dager siden kostet 64,50 hadde gått opp til svimlende 79,80. Det er snakk om GES porsjon. :cry:Dyrt Bor du i Norge? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I forhold til svenske lønninger kan vi regne at vi bruker 50 NOK på en dåse snus, mot svenskenes 30-35. Dyrere, men ikke så dyrt som det ser ut som i denne tråden. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, alle sammen! Har nå sagt til min mor jeg snuser! Jeg er mindreårig, så det er derfor jeg er så stolt Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, alle sammen! Har nå sagt til min mor jeg snuser! Jeg er mindreårig, så det er derfor jeg er så stolt Reaksjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Ja, alle sammen! Har nå sagt til min mor jeg snuser! Jeg er mindreårig, så det er derfor jeg er så stolt Ja, alle sammen! Har nå sagt til min mor jeg snuser! Jeg er mindreårig, så det er derfor jeg er så stolt Reaksjon? Regner med at det gikk noe i duren , GTFO Endret 10. januar 2011 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, alle sammen! Har nå sagt til min mor jeg snuser! Jeg er mindreårig, så det er derfor jeg er så stolt Reaksjon? Mamma sa det var greit. Hu likte det ikke, men ville ikke tvinge meg til å slutte. Hu var veldig glad for at jeg sa det og ikke holdt det hemmelig lenger. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bra du forteller det i det minste, da. Men stolt? Hvorfor stolt? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bra du forteller det i det minste, da. Men stolt? Hvorfor stolt? Fordi jeg endelig "klarte" å si det, istedet for å gjemme det for mora mi. Defor Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har havna på snus-karusellen selv nå. Idiotisk å begynne å snuse i en alder av 21 år, direkte flaut og pinlig faktisk. Men det er faen meg digg og ta seg en pris og lene seg tilbake i stolen og slacke med en kopp kaffi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå