The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Metallica er det ypperste innen thrash metal, min mening. Folk her inne blir jo sett ned på om de liker Metallica bedre enn Megadeth eller dette Ulve/Ulv/Ulver opplegget. - Fikk en Thunder av en i klassen idag, rød boks, luktet ganske godt, var ikke noe gale - som jeg trodde det skulle være. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Metallica er det ypperste innen thrash metal, min mening. Folk her inne blir jo sett ned på om de liker Metallica bedre enn Megadeth eller dette Ulve/Ulv/Ulver opplegget. Det er en enkel forklaring på akkurat den holdningen der. Den høye kvalitetsforskjellen med Megadeth helt på toppen av thrashgoodness og metallica rundt midten et sted. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Metallica er det ypperste innen thrash metal, min mening. Folk her inne blir jo sett ned på om de liker Metallica bedre enn Megadeth eller dette Ulve/Ulv/Ulver opplegget. Det er en enkel forklaring på akkurat den holdningen der. Den høye kvalitetsforskjellen med Megadeth helt på toppen av thrashgoodness og metallica rundt midten et sted. Må si meg uenig der BKT. Men la oss ta denne diskusjonen på Metallica VS Megadeth-tråden. Ikke la dette mesterverket av en tråd skeie ut da? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 2 uker!!!? Du driver med a? Sjølpining!? Hah! Har skjedd med meg flere ganger når jeg har prøvd å slutte Etter to uker er det bare psyken som gjør at man sprekker, men dæven det er digg i begynnelsen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Må si meg uenig der BKT. Men la oss ta denne diskusjonen på Metallica VS Megadeth-tråden. Ikke la dette mesterverket av en tråd skeie ut da? Den er god! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det noen som har hørt om den nye Skoal-snusen? Gleder meg helt sykt til den kommer 10. januar. Har en bytteavtale med en amerikaner på gang. Skal sende han noen Lucy Strikes og Camel ,som man ikke har lov til å importere til USA, mot noen Skoal-bokser. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nick and Johnny sterk, er det noe de har på Kiwi eller Rimi? Vurderer en ekstra tur på butikken idag etter jeg leste anmeldelsen. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nick and Johnny sterk, er det noe de har på Kiwi eller Rimi? Vurderer en ekstra tur på butikken idag etter jeg leste anmeldelsen. Kjøpte to bokser med Nick & Johnny på Kiwi i dag, så da har de nok det Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Konge, takk for svar! Da var det rett ut i bilen. Endret 7. januar 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det noen som har hørt om den nye Skoal-snusen? Gleder meg helt sykt til den kommer 10. januar. Har en bytteavtale med en amerikaner på gang. Skal sende han noen Lucy Strikes og Camel ,som man ikke har lov til å importere til USA, mot noen Skoal-bokser. Amerikansk merke og snus? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Marlboro og Camel har allered lansert snus i USA. De får stryk begge to. De er for søte, og inneholder 2-3mg/g nikotin. Eksperter tror de har lansert det for å gjøre folk avhengige av to produkter samtidig. Det er flere amerikanske snusmerker, og som regel er det dip-merker som lanserer. Skoal er intet unntak. Jeg skal også få tilsendt litt Klondike og Grizzly. Gleder meg Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Amerikanskt snus? Vinländare kan inte göra snus. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er det man tror. Skoal-snusen er det visst store forventninger til. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har som et svar til røykeundersøkelsen, laget en undersøkelse om snusing. Svar på undersøkelsen her! 1 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sikkert blitt tatt opp før i tråden, men er så hinsidig med sider.. begynner å bli litt lei av General Ekstra sterk nå, noen som har noe sterkere på lur? Kjenner ikke så mye lengre heller Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Odens Hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er dette noe dere hiver ut, eller har dere snust extra sterk og fikk effekt med odens / thunder? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Thunder. Thunder såvidt sterkere enn General Ekstra sterk, 1mg faktisk. Odens eller Skruf Xtra Stark må man vel opp til. Skruf Xtra Stark skal være den sterkeste på markedet akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå