Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Metallica er det ypperste innen thrash metal, min mening. Folk her inne blir jo sett ned på om de liker Metallica bedre enn Megadeth eller dette Ulve/Ulv/Ulver opplegget.

-

Fikk en Thunder av en i klassen idag, rød boks, luktet ganske godt, var ikke noe gale - som jeg trodde det skulle være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metallica er det ypperste innen thrash metal, min mening. Folk her inne blir jo sett ned på om de liker Metallica bedre enn Megadeth eller dette Ulve/Ulv/Ulver opplegget.

Det er en enkel forklaring på akkurat den holdningen der. Den høye kvalitetsforskjellen med Megadeth helt på toppen av thrashgoodness og metallica rundt midten et sted.

Lenke til kommentar

Det er en enkel forklaring på akkurat den holdningen der. Den høye kvalitetsforskjellen med Megadeth helt på toppen av thrashgoodness og metallica rundt midten et sted.

Må si meg uenig der BKT. Men la oss ta denne diskusjonen på Metallica VS Megadeth-tråden. Ikke la dette mesterverket av en tråd skeie ut da? :D

Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt om den nye Skoal-snusen? Gleder meg helt sykt til den kommer 10. januar. Har en bytteavtale med en amerikaner på gang. Skal sende han noen Lucy Strikes og Camel ,som man ikke har lov til å importere til USA, mot noen Skoal-bokser.

Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt om den nye Skoal-snusen? Gleder meg helt sykt til den kommer 10. januar. Har en bytteavtale med en amerikaner på gang. Skal sende han noen Lucy Strikes og Camel ,som man ikke har lov til å importere til USA, mot noen Skoal-bokser.

Amerikansk merke og snus?

Lenke til kommentar

Marlboro og Camel har allered lansert snus i USA. De får stryk begge to. De er for søte, og inneholder 2-3mg/g nikotin. Eksperter tror de har lansert det for å gjøre folk avhengige av to produkter samtidig.

Det er flere amerikanske snusmerker, og som regel er det dip-merker som lanserer. Skoal er intet unntak. Jeg skal også få tilsendt litt Klondike og Grizzly. Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...