Lommebok Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 1. Grovsnus 2. Catch lakris(Smakssnus, ikke ta meg for et kvinnfølk) 3. General løs Off-topic: Btw, Zeicko.. Hvorfor samme avatar som meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 1. Skruf extra stark portion 2. General extra stark portion 3. Gøteborg rape løs. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 General har norsk navn. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 1. Montecristo portion 2. General ekstra sterk portion 3. General sterk white Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bestemte meg for å prøve ut lucky strike nites i går. Fikk en overraskelse da jeg åpna boksen og så at den var black portion. Det var vel egentlig boksen som gjorde at jeg ville prøve den ut, kult design. Var en god snus det, ikke noe jeg kommer til å kjøpe fast, men sikkert fin avvekslingssnus. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 En stor general løs ble 2011s første pris Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen andre enn meg som sa velkommen til det nye året med en aldri så liten snus under leppa? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen andre enn meg som sa velkommen til det nye året med en aldri så liten snus under leppa? Jepp Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen andre enn meg som sa velkommen til det nye året med en aldri så liten snus under leppa? Husker ikke Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Noen andre enn meg som sa velkommen til det nye året med en aldri så liten snus under leppa? Jeg prøvde.. Er ikke så lett å bake etter å hølja ned 2-3 melkeglass med vodka og en halv flaske med jägers:blush: Endret 1. januar 2011 av Anarkorken Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Snuser aldri når jeg er ute å drikker, merkelig nok. Kjøper meg heller en 20 pakning med sigaretter. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Snus smager ikke lige meget hvis man drukket alkohol, synes jeg. Men jeg drikker nästen aldrig alkohol. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Snuser aldri når jeg er ute å drikker, merkelig nok. Kjøper meg heller en 20 pakning med sigaretter. Haha, akkurat samme her. Jeg liker ikke å snuse når jeg drikker, da kjøper jeg heller røyk. Røyker ALDRI ellers. Men når jeg drikker blir jeg plutselig veldig røyksyk... Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 1. Skruf Stark Lös 2. General Ekstra Sterk portion 3. General Løs Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Lå en diger pris med grovsnus i leppa kl 00:01 med en herlig blandet kaffedokter! En veldig bra start på 2011 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Husker ikke helt, men ganske sikker på at jeg hadde en N&J under leppa klokka midnatt ja. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Pink Floyd og en saftig pris av General Ekstra Sterk løs... Herlig feeling! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Pink Floyd og en saftig pris av General Ekstra Sterk løs... Herlig feeling! Hvis du bytter ut Pink Floyd med Slayer så er jeg med 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Næææ. Var i slappeavmodus! Skal jeg først ta i blir det nok noe tyngre enn trashmetal : ) Aborted og General Ekstra Sterk funker fett på morran før jobb. Tunghumør og blir våken på flekken! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Næææ. Var i slappeavmodus! Skal jeg først ta i blir det nok noe tyngre enn trashmetal : ) Aborted og General Ekstra Sterk funker fett på morran før jobb. Tunghumør og blir våken på flekken! Skal man slappe skikkelig, så trykker man to Thunder Wintergreen og kjører på med noe Bob Marley. Da gleder jeg meg til sommeren da! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå