Cryztek Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du har større sjanse på og dø mens du går til kiosken for og tippe enn du har til og vinne noe Lenke til kommentar
zeicko Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva er topp 3 lista deres når det kommer til snus? Min er: 1. General løs 2. Grovsnus løs 3. Gøteborgs løs Wow!. Du har god smak Min er også : 1. General løs 2. Grovsnus løs 3. Gøteborgs løs Wow! ehhh.. 1.general løs 2.general ekstra sterk løs 3.whiskey probe <3 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 min topp 3: 1. Nick & Johnny Strong 2. Lucky Strike Bold 3. General Ekstra Sterk Savner Nick & Johnny Black! Den hadde vært på 1. plass om den fortsatt hadde vært produsert. FU NICK & JOHNNY WHITE! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 General løs Nick & Johnny General Onyx Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 1. Thunder Frosted Løs 2. General Long 3. Skruf sterk white Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 1. Thunder Frosted Løs 2. General Long 3. Skruf sterk white Thunder faktisk! Jeg fikser ikke mer enn en boks med thunder i løpet av uka. Blir så fort lei! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 1. Thunder Frosted Løs 2. General Long 3. Skruf sterk white Thunder faktisk! Jeg fikser ikke mer enn en boks med thunder i løpet av uka. Blir så fort lei! synes den faktisk er meget god og sitter godt i leppa + mint opplegget gjør at det føles ut som litt mer ekfekt av det... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 1. Thunder Frosted Løs 2. General Long 3. Skruf sterk white Thunder faktisk! Jeg fikser ikke mer enn en boks med thunder i løpet av uka. Blir så fort lei! Må si meg enig i det, en perfekt avvekslingssnus, men kunne ikke snust den fast, må ha noe som smaker tobakk. Har faktisk ikke prøvd frosted løs, men smaker vel som frosted portion, hvis ikke litt bedre? Hvor får du kjøpt den? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 1. Thunder Frosted Løs 2. General Long 3. Skruf sterk white Thunder faktisk! Jeg fikser ikke mer enn en boks med thunder i løpet av uka. Blir så fort lei! synes den faktisk er meget god og sitter godt i leppa + mint opplegget gjør at det føles ut som litt mer ekfekt av det... Ja, den er dritgod. Men det er ikke liksom ikke en snus jeg kan snuse fast. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Fin julesnus: Thunder Wintergreen Porsjon Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 1. Thunder Frosted Løs 2. General Long 3. Skruf sterk white Thunder faktisk! Jeg fikser ikke mer enn en boks med thunder i løpet av uka. Blir så fort lei! Må si meg enig i det, en perfekt avvekslingssnus, men kunne ikke snust den fast, må ha noe som smaker tobakk. Har faktisk ikke prøvd frosted løs, men smaker vel som frosted portion, hvis ikke litt bedre? Hvor får du kjøpt den? får kjøpt den på bensin stasjonen min her i skien Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 General ekstra sterk løs 02 General ekstra sterk pors Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Så frosted løs er faktisk i norge Får holde øynene åpne, de har den sikkert et eller annet sted her i Oslo. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skruf portion (ikke kall meg fjortis, jeg er bare blitt for vant med snusen ) General løs General ekstra sterk løs Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 1. General Long Sterk 2. Nick and Johnny 3. General Ekstra Sterk Portion halla Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Så frosted løs er faktisk i norge Får holde øynene åpne, de har den sikkert et eller annet sted her i Oslo. skjekk rundt der....etter det jeg husker sist trur jeg det er tobaksbutikker i oslo, er nok der du må se. finner ikke den på en vanlig mat butikk eller noe.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 1. Göteborgs Rapé (gamingsnus som jeg kan ha i leppa i evigheter) 2. General Long Sterk. 3. Nick and Johnny (Ronny? ... se tilbake mange sider for referanse). Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ingenting er som å jobbe i fjellet! Sitte i heisbua, se folk komme seg på heisen. Sitte inne og se ut gjennom de store vinduene med beina på bordet med en diiiger jævel av en pris. Gleder meg til å jobbe i morra plutselig <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå