Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thunder Berry er en grei julesnus ;)

Thunder berry har jeg aldri hørt om. Hva smaker den? Er den å få tak i her i landet?

God snus med smak av.. ja nettopp bær. Og ja, selges på enkelte tobakksbutikker. Send mail til Thunder-importør M. Sørensen AS og hør om hvilken butikk som er nærmest deg de selger til.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt seg en boks med snus for julekvelden da :)? For min del, en julesigar (røyker ikke fast) og en General Ekstra Sterk! Blir herlig tenker jeg.

Har alltid hatt lyst til å prøve en sigar (Jeg var en røyker før, men gikk til bare å bruke snus). Er sigar langt ifra det samme som en vanlig sigarett?

Det er rimelig annerledes, ja.

Mye sterkere, men det skal ikke trekkes ned. Det smaker og lukter mye sterkere enn vanlige sigaretter, og har en helt annen smak.

Anbefaler å prøve, har røykt litt sigar i det siste, og det smaker helt herlig.

Men om du har slutta å røyke er det kanskje ikke så lurt å begynne igjen, da...

What he said! Er en helt fortreffelig aroma i en sigar. Varer mye lenger også.

Kan sammenligne det med kakao!

Vann + kakao = vanlig sigarett

Melk + sjokolade + freia kakao pulver = Sigar

sant sant! :p

Den var fin :D

Men vi går vel litt off-topic nå. Får komme oss til sigartråden snart :p

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, men jeg ville ikke blitt overrasket om Ettan er den eldste.

Jeg mener å tro at det var ettan som var det første snus-merket som kom. Før dette het det bare snus. Husker ikke helt hvor jeg leste dette, kanskje det var Wikipedia eller lingende.

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

Hjemmelaget Snus var nok mer vanlig i de tider.

Det var vanlig med glass i slik snus, derfor tror mange at det er/har vært glass i snus i dag.

Fakta er at ingen merker har gjort dette(Wikipedia) hjemmelaget snus derimot har det derimot vært vanlig med glass.

Det er kunnskap var gamle mennesker som har snust hele livet, som igjen vet dette ifra sine gamle/foreldre og selvfølgelig erfaring.

Etter 70-tallet så gikk snuser mest over til merker, og så plutselig i 2000 ble det hipt, og nå i 2010 er det "the thing" for oss nikotin folk :)

Skulle kanskje skrevet en liten fortelling om norsk snus historie og tradisjoner. Det er vel ikke mange årene for kunnskapen og viten om dette går tapt.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt seg en boks med snus for julekvelden da :)? For min del, en julesigar (røyker ikke fast) og en General Ekstra Sterk! Blir herlig tenker jeg.

Har alltid hatt lyst til å prøve en sigar (Jeg var en røyker før, men gikk til bare å bruke snus). Er sigar langt ifra det samme som en vanlig sigarett?

Det er rimelig annerledes, ja.

Mye sterkere, men det skal ikke trekkes ned. Det smaker og lukter mye sterkere enn vanlige sigaretter, og har en helt annen smak.

Anbefaler å prøve, har røykt litt sigar i det siste, og det smaker helt herlig.

Men om du har slutta å røyke er det kanskje ikke så lurt å begynne igjen, da...

Man skal altså ikke trekke det ned som man gjør med vanlige sigaretter? Interesting.

Hvordan får man i seg nikotinen fra en sigar da?

Ja, har sluttet, men etter en stund med røyking så tipper jeg at en sigar ikke kan skade. Og jeg tviler på at jeg har råd til å begynne med sigar, så jeg holder meg nok til snusen.

Men en sigar på prøves :)

Men går vel kanskje litt off-topic nå. Får vel komme meg On-Topic igjen tenker jeg, hehe.

Endret av Prisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...