Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettan er jo et av de mest populære snusene på markedet.. Logisk at dem blir solgt i Norge? Jupp, selger det her i bygda hvertfall. Har det på Rema1000, Coope Mega, Narvesen, Statoil og Kiwi, så hvorfor skal dem ikke selge det i Norge? Koster 400 for en limpe i Sverige..

Lenke til kommentar

Jeg har hørt snakk om at det å drikke brus mens man snuser gjør noe med pH nivået i munnen som gjør at man tar inn minimalt med nikotin. Betyr det at jeg burde la være å drikke den første halvtimen etter jeg har puttet snusen i. Og vil jeg ta inn mer nikotin av å pusse tennene før jeg snuser? Siden Extra sier den ene tyggisen deres kan gjøre pH nivået i munnen lavere antar jeg at tannpussing vil gjøre det samme(?)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt snakk om at det å drikke brus mens man snuser gjør noe med pH nivået i munnen som gjør at man tar inn minimalt med nikotin. Betyr det at jeg burde la være å drikke den første halvtimen etter jeg har puttet snusen i. Og vil jeg ta inn mer nikotin av å pusse tennene før jeg snuser? Siden Extra sier den ene tyggisen deres kan gjøre pH nivået i munnen lavere antar jeg at tannpussing vil gjøre det samme(?)

Vet ikke noe om det, men en ting er sikkert. Snuser jeg feks ekstra sterk av general og 02 så blir jeg sår i leppa over en periode. Drikker jeg feks brus så hovner leppa mi opp. Har skjedd 2 ganger og det er for jævelig! Aner ikke hva det kommer av bortsett fra en allergisk reaksjon.

Lenke til kommentar

Vet ikke noe om det, men en ting er sikkert. Snuser jeg feks ekstra sterk av general og 02 så blir jeg sår i leppa over en periode. Drikker jeg feks brus så hovner leppa mi opp. Har skjedd 2 ganger og det er for jævelig! Aner ikke hva det kommer av bortsett fra en allergisk reaksjon.

Første gang jeg fikk smake en General Ekstra sterk portion så svidde det litt i leppa, men jeg likte den så godt at jeg har begynt å bruke den fast, har ikke svidd noe siden. Kanskje du bare må bli vant til sterkere snus?

Endret av Prisen
Lenke til kommentar

Første gang jeg fikk smake en General Ekstra sterk portion så svidde det litt i leppa, men jeg likte den så godt at jeg har begynt å bruke den fast, har ikke svidd noe siden. Kanskje du bare må bli vant til sterkere snus?

Nei har brukt General Ekstra sterk løs i 5 måneder nå, så tror ikke det er det som er greia her..

Lenke til kommentar

Det står på nettbutikken at de har Tiedeman's Blå, men det er nok bare den nye Blå de har. Hadde de hatt Tiedeman's måtte den ha vært tørr.

Ja, tok en titt på nettbutikken før jeg dro dit, så ikke ut til at de hadde noe særlig utvalg av snus der, så prøvde heller ut general long sterk. Hadde hørt mye bra om den, og alt stemte. Syns det var en god snus, kommer nok til å bli kjøpt flere ganger hvis jeg skal ha porsjonsnus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...