Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Hvordan er den å bake? Jeg har ikke prøvd det før, så jeg trenger en som er enkel å bake. Jeg glemte å spesifisere det, men først og fremst er jeg ute etter porsjon, over 8mg/g.

Her er forresten et direkte sitat fra Ettans nettside: "Ettan Lössnus

Ettan Lössnus

Fyllig, lätt rökig och okryddad doft av tobak. Säljs i Sverige och Norge."

Vil ikke si det er den letteste å bake, men heller ikke vanskelig å bake. Prøvd å lempe snusen før?

Hvis du vil ha porsjon, ville jeg ha prøvd ut probe whiskey. Har ikke prøvd den selv, men er veldig nysgjerrig på den. Som jeg har nevnt tidligere tilbake i tråden er N&J og general ES mine favoritter når det kommer til posjon. Syns grovsnus portion også er god. Hvorfor må du ha over 8mg?

Bra at ettan fortsatt er i Norge, den tar 2. plassen på topp 3 listen min :)

Nei, vil ikke lempe, jeg vil bake skikkelig :D

Jeg tror ikke jeg skal prøve Probe. Ikke med det første iallfall. Jeg har smakt Whiskey en gang, og det holdt for en stund...

Jeg snuser N&J til vanlig, men GES kunne vært noe.

Grunnen til at jeg må ha mer enn 8mg/g, er effekten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er N&J black noe god? Har aldri prøvs N&J før siden jeg som oftest holder meg til løs, men vil prøve noe nytt.

Og hvilken av N&J er det som er best, av de som ikke er merket med "Strong" eller lignende.

Hvis noen er spesielt interessert i hvorfor jeg vil a en uten sterk merke så er det bare å spørre, lol. :!:

EDIT: Såklart, alle har hver sin smak, men ser etter noe som ikke smaker så forferdelig som Skruf white portion eller General Portion.

Fikk også prøve en General Ekstra sterk portion av en kompis idag, noe av det beste jeg har smakt :D

Endret av Prisen
Lenke til kommentar

Er N&J black noe god? Har aldri prøvs N&J før siden jeg som oftest holder meg til løs, men vil prøve noe nytt.

Og hvilken av N&J er det som er best, av de som ikke er merket med "Strong" eller lignende.

Hvis noen er spesielt interessert i hvorfor jeg vil a en uten sterk merke så er det bare å spørre, lol. :!:

EDIT: Såklart, alle har hver sin smak, men ser etter noe som ikke smaker så forferdelig som Skruf white portion eller General Portion.

Fikk også prøve en General Ekstra sterk portion av en kompis idag, noe av det beste jeg har smakt :D

Jeg tror begge N&J snusene som er på markedet i dag har likt nikotininnhold. Tror black, east og west er borte for godt. Er ikke helt sikker på om black er borte, men har ikke sett den på lenge og mener å huske det var noe snakk om at den gikk ut av markedet tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg tror begge N&J snusene som er på markedet i dag har likt nikotininnhold. Tror black, east og west er borte for godt. Er ikke helt sikker på om black er borte, men har ikke sett den på lenge og mener å huske det var noe snakk om at den gikk ut av markedet tidligere i tråden.

Så det er bare "Strong" merkede N&J igjen idag? Isåfall, hva heter de?

EDIT: Kan vel lik så godt gå og sjekke selv når jeg tenker meg om :p

Endret av Prisen
Lenke til kommentar

Enkleste er om du bare knar noe som minner om en amerikansk fotball i venstre håndflate først og så plasserer du ballen mellom tommel, peke og langfingeren på høyre hånd og former den ved å klemme fingrene på høyre hånd mens du bruker pekefinger og tommel på venstre hånd på hver ende av sylinderen. Altså venstre pekefinger helt på enden av det som blir bunnen av tønna og venstre tommel på prisen mellom høyre pekefinger og tommel. Venstre langfinger bruker du til å støtte opp på motsatt side i forhold til der du har venstre tommel, dvs rett under høyre langfinger. Så snur du prisen 180 grader og gjør det samme i andre enden. Det hele tar ca 15 sekunder med litt trening.

Jævla knotete å forklare, men jeg håper det gir noe mening :p

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt en tendens til å bli deprimert i vinterhalvåret.. Etter jeg begynte og snuse så har ting blitt bedre (føler jeg enda). Ellers så er en annen ting som er positivt å være aktiv og ikke sitte inne å sture. Da blir jeg fanga i den kjipe tunge situasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg filmet at jeg bakte den siste prisen i boksen igår, jeg skrapte ut det siste som var igjen så den ble ikke så stor. Og formen ble ikke perfekt, men den viser nå hvordan det gjøres.

Holder på med en boks General Ekstra Sterk portion nå, så får nøye meg med den filmen. Skal legge den ut snart hvis det er noen som faktisk har bruk for den ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...